Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:50 schreef Molo het volgende:
Bill is een held en heeft de mindset en humor van een frisse 30-er. Niks mis mee. Weirde mensen in een weirde combinatie klinkt als perfect sense
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomerquote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomer
Groetjes blijkbaar een mede boomer
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
Wat lijkt hij op zijn vader!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Donna het volgende:
De dochter van Kurt Cobain is begin deze maand getrouwd met de zoon van Tony Hawk
[ afbeelding ]
Als hier een kind van komt mept 'ie zijn eigen skateboard aan gort.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Donna het volgende:
De dochter van Kurt Cobain is begin deze maand getrouwd met de zoon van Tony Hawk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hier een kind van komt mept 'ie zijn eigen skateboard aan gort.
Zie hem juist wel samen met een oudere vrouw for some reasonquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat Ruud de Wild en Fajah Lourens elkaar hebben gevonden. Ik vind het ook wel een beetje dezelfde types. Niet al te snugger en vol van zichzelf.
Die had ik nou niet bij elkaar gezet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat Ruud de Wild en Fajah Lourens elkaar hebben gevonden. Ik vind het ook wel een beetje dezelfde types. Niet al te snugger en vol van zichzelf.
Inderdaad, die twee verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Hier heb ik weinig beeld bij!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Wees blij...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |