Waarom schiet die verdediger de bal niet gewoon weg?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoor nu voorzichtig enthousiasme van David bij een goal van Atalanta
Er gebeurt wel wat op zich
Deze gedachte had ik gisteren heel, heel, heel erg vaak bij het uitverdedigen van Antonyquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom schiet die verdediger de bal niet gewoon weg?
Is het niet echt toch. Al begrijp ik dat je als fan kijkt maar PSV heeft volledig de controle.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt PSV het zo spannend?
HEKSENKETELquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt PSV het zo spannend?
Het blijft PSV, die zelfs tegen Heerenveen een goal kunnen weggeven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet echt toch. Al begrijp ik dat je als fan kijkt maar PSV heeft volledig de controle.
PSV lijkt Rusland wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet echt toch. Al begrijp ik dat je als fan kijkt maar PSV heeft volledig de controle.
De speler die met z'n hand scoorde heeft het tegen de scheids toegegeven lees ik. Goal toch afgekeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom schiet die verdediger de bal niet gewoon weg?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De speler die met z'n hand scoorde heeft het tegen de scheids toegegeven lees ik. Goal toch afgekeurd.
Wat een held.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De speler die met z'n hand scoorde heeft het tegen de scheids toegegeven lees ik. Goal toch afgekeurd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje, wat een moeite.quote:
Zolang het spel niet verder is gegaan wel denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht heel dom hoor maar hij heeft hem al goedgekeurd. Mag je hem dan later alsnog afkeuren? Lijkt mij niet.
Vanavond weer ouwe reus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan wel klagen over 'DE KLOOF'
De sfeer staat op standje oorlog daar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
We gaan even een kijkje nemen in het OEK topic.
Diego Armando kijkt vanuit de hemel toe en snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
Pietje Puk was boos dat er niet meer mappen werden gepost met veroverde plekken en vond de informatieverstrekking van deze oorlog enorm teleurstellend.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
Stukje domheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij geloofd die propaganda?
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie jezelf echt het Oekraïne topic aangedaan ja
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie jezelf echt het Oekraïne topic aangedaan ja
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.
Laten we geen grappen maken over de oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef D_A het volgende:
Even wachten op een paar briljante wissels van de fuhrer.
Het is wachten totdat iemand aangeeft heel goed te zijn in Red Alert en meent wel commandant van Oekraïne te kunnen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl er een mod constant vervelend was, dat was echt chanant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.
Ik heb Red Alert al voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wachten totdat iemand aangeeft heel goed te zijn in Red Alert en meent wel commandant van Oekraïne te kunnen worden.
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Red Alert al voorbij zien komen.
Nederland moet BrobbBEAST naar Oekraïne sturen met z'n 30 cm bohhhh.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu wel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.
Ik herhaal mezelf (maar toen was je er nog niet) maar ik zou Feyenoord Bodo/Glimt echt een leuke metsup vinden.quote:
Hopelijk niet om mij!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.
Bij wijze van spreken dan
Een mod die constant vervelend doet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl er een mod constant vervelend was, dat was echt chanant.
En dat was niet eens de domste mod die er was, er werden wel meer onlogische zaken gepost.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu wel?
Eerder was een COR-mod allerlei domme grapjes aan het maken
Dat is best een goed ploegje toch? Zolang het maar geen Leicester of Marseille wordt ben ik al tevreden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf (maar toen was je er nog niet) maar ik zou Feyenoord Bodo/Glimt echt een leuke metsup vinden.
Misschien dat ik dit ook wel bij verveling zou doen maar hmquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Namen, rugnummersquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.
Bij wijze van spreken dan
Is ie wakker geworden dan?quote:
zo dan, koekoekquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent één van de meest normale mensen in dat topic.
Dan weet ik voldoende over dat topicquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank u wel heer GGMM.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen Celtic in ieder geval helemaal de koekoek terwijl ze in de voorbereiding van de competitie zitten, vind dat wel een goed stel ja met een boeiende spelinstelling, zou wel vuurwerk zijn tegen Slotball denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is best een goed ploegje toch? Zolang het maar geen Leicester of Marseille wordt ben ik al tevreden.
Bedankt jij ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
We gaan weer verder, veel plezier met de tweede helft
Bedankt, insgelijksquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
Dan ga ik weer naar het OEK topic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
Misschien moet Feyenoord daar eens wat gaan scouten danquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelen Celtic in ieder geval helemaal de koekoek terwijl ze in de voorbereiding van de competitie zitten, vind dat wel een goed stel ja met een boeiende spelinstelling, zou wel vuurwerk zijn tegen Slotball denk ik.
Ik ook want ik keek de analyze.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ik zat per ongeluk op een schakelkanaal
Dat zitten wel meer mensen hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik had precies hetzelfde!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat dat in jouw mention stond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zitten wel meer mensen hier
Als je nou gewoon je godvergeten mentions had gelezen had je dat geweten!
Genoegquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een hakken-over-de-sloot 0-0
Dat klopt, maar wel in die van @maxi-mus (althans de quote)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in jouw mention stond.
Maar ik heb hem niet gelezen uiteraard, dus ik weet het niet
(je leest de SC vast niet):quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel in die van @:maxi-mus (althans de quote)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al besproken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een Oostenrijker die boos is op Joden is meestal niet zo'n leuke rubriek.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(je leest de SC vast niet):Zijn dit jouw kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die zijn in DRT nog wel ter sprake gekomen)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jazeker, Meadow (links) en Tony (rechts) gebroederlijk in hun mandje. Ze zijn nu 10 maanden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dit jouw katten
(die zijn in DRT nog wel ter sprake gekomen)
Heeft die oorlog toch nog iets goeds gebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bohhhhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft die oorlog toch nog iets goeds gebracht.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben er erg content mee dat Tony de dikke van de twee is.
Retweetquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn heel erg leuke kattenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, Meadow (links) en Tony (rechts) gebroederlijk in hun mandje. Ze zijn nu 10 maanden.
Gooien met zooiquote:
Ik wilde nog een doucheje pakken na Maccabi.quote:
Beetje zoals Putin ook doet.quote:
Ze nemen allemaal een momentje om de katten van @maxi-mus te bekijken.quote:
En ik even naar de frietboer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde nog een doucheje pakken na Maccabi.
Dit kan eigenlijk niet he?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij geen jood, die zijn veel te zuinig om een aansteker weg te gooien.
Genot was dat.quote:
Dan is PSV door hequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Karina het volgende:
het is zo wel spannender nu de tegengoals niet meer dubbel tellen. stel het wordt 1-1
Tegengoals die dubbel tellen zou wel erg oneerlijk zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Karina het volgende:
het is zo wel spannender nu de tegengoals niet meer dubbel tellen. stel het wordt 1-1
Tegen wie ballen die?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Sociedad gaat eruit. Zo lastig was die poule van PSV niet dus.
Die poule van PSV stelde toch niets voor?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
oh lol dat was idd een slippertjequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegengoals die dubbel tellen zou wel erg oneerlijk zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Veerman is de Luuk de Jong van PSV.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie plannen met Veerman zie ik
ja het is maar psv he dan let ik minder goed opquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
Simpel tot 3 tellen is voor @:karina teveel gevraagd
Sven? Michiel? Mis?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef Karina het volgende:
Een van de spelers van Maccabi lijkt op Kramer.
Die zit toch vast in OEK?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Voorzichtig enthousiasme bij David
Geen Openda?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zulk homogedrag he, ga gewoon foeballuh.
Ja ik volg vitesse niet op de voet en vorige pot niet gezienquote:
PSV mist ook hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die niet het schakelkanaal kijkt mist wat
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die niet het schakelkanaal kijkt mist wat
Oh dat hep in alle kranten gestaan, hij wist niet dat hij op scherp stond. (lol)quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik volg vitesse niet op de voet en vorige pot niet gezien
Oh dat is een beetje dom. Ik dus ook niet, haha!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat hep in alle kranten gestaan, hij wist niet dat hij op scherp stond. (lol)
Dan is het schakelkanaal niks voor jou!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijd
Is ook geen makkelijk spelletje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina vindt het allemaal moeilijk te volgen
En dat noemt zich redactie sport!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik volg vitesse niet op de voet
dat kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het schakelkanaal niks voor jou!
Dit kan niet Karinaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijd
nee ik vind het irritant dat is wat anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina vindt het allemaal moeilijk te volgen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik vind het irritant dat is wat anders.
Waarom staat er dan Mexicanobakker?quote:
KKDquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
Schakelkanaal is alleen genot bij promotie/degradatiekrakers. Verder nooit.
Goaltje voor de COEFFICIENT zou fijn zijn jaquote:
Alleen met Veerman, dat valt me dan wel meequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Het plan van Schmidt met Veerman ontgaat mij nog even.
Ik zit wel te wachten op een polonaise, ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goaltje voor de COEFFICIENT zou fijn zijn ja
Morgen behalve de afgelaste ADO - Telstar een VOLLEDIG programma! (14 maart maandag ook, de inhaalduels)quote:
14 maart moet ik mij afmelden helaasquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen behalve de afgelaste ADO - Telstar een VOLLEDIG programma! (14 maart maandag ook, de inhaalduels)
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
14 maart moet ik mij afmelden helaas
Zolang ie er zondag maar is.quote:
Eerst was het ook Madueke en brandhout.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een droevige voorhoede staat er nu.
Ik vind Zahavi best een aardige spits.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Het is nu brandhout en verbrande turfquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Gelukkig is er over ruim een half uur een show in het Stadio Diego Armando Maradona.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, Biden gekeken en nog heeft PSV niet gescoord.
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Shreyas en Psvcl?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Maccabi is toch wel minder inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.
Dat was op basis van de fruitschaal denk ik?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.
Maar wel moordend tempo en PSV speelt als 6e klasser zaterdagquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar een matige pot.
Er zat wel enig opportunisme bij maar ik had ook wel vertrouwen in het 2e jaar onder Schmidt en dacht dat het bij Ajax wat minder zou gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was op basis van de fruitschaal denk ik?
Die eerste paar potten van PSV kon mij wel bekoren, maar ik heb het altijd al een medium selectie gevonden eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.
suzanneschulting.gif inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker is nog niet gerust hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |