Zolang ie er zondag maar is.quote:
Eerst was het ook Madueke en brandhout.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een droevige voorhoede staat er nu.
Ik vind Zahavi best een aardige spits.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Het is nu brandhout en verbrande turfquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Gelukkig is er over ruim een half uur een show in het Stadio Diego Armando Maradona.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, Biden gekeken en nog heeft PSV niet gescoord.
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Shreyas en Psvcl?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Maccabi is toch wel minder inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |