Zolang ie er zondag maar is.quote:
Eerst was het ook Madueke en brandhout.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een droevige voorhoede staat er nu.
Ik vind Zahavi best een aardige spits.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Het is nu brandhout en verbrande turfquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst was het ook Madueke en brandhout.
Gelukkig is er over ruim een half uur een show in het Stadio Diego Armando Maradona.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, Biden gekeken en nog heeft PSV niet gescoord.
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Shreyas en Psvcl?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajaxsupporters die denken dat deze ploeg gelijkwaardig is aan Ajax.
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Maccabi is toch wel minder inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er iemand anders dan Shreyas die dat denkt ja?
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, ik had enkelvoud moeten gebruiken.
Dat was op basis van de fruitschaal denk ik?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.
Maar wel moordend tempo en PSV speelt als 6e klasser zaterdagquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar een matige pot.
Er zat wel enig opportunisme bij maar ik had ook wel vertrouwen in het 2e jaar onder Schmidt en dacht dat het bij Ajax wat minder zou gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was op basis van de fruitschaal denk ik?
Die eerste paar potten van PSV kon mij wel bekoren, maar ik heb het altijd al een medium selectie gevonden eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je best uit de brand helpen hoor ; ik had PSV als kampioen.
suzanneschulting.gif inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker is nog niet gerust hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |