Ik herhaal mezelf (maar toen was je er nog niet) maar ik zou Feyenoord Bodo/Glimt echt een leuke metsup vinden.quote:
Hopelijk niet om mij!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.
Bij wijze van spreken dan
Een mod die constant vervelend doet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl er een mod constant vervelend was, dat was echt chanant.
En dat was niet eens de domste mod die er was, er werden wel meer onlogische zaken gepost.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu wel?
Eerder was een COR-mod allerlei domme grapjes aan het maken
Dat is best een goed ploegje toch? Zolang het maar geen Leicester of Marseille wordt ben ik al tevreden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf (maar toen was je er nog niet) maar ik zou Feyenoord Bodo/Glimt echt een leuke metsup vinden.
Misschien dat ik dit ook wel bij verveling zou doen maar hmquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.
Namen, rugnummersquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.
Bij wijze van spreken dan
Is ie wakker geworden dan?quote:
zo dan, koekoekquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent één van de meest normale mensen in dat topic.
Dan weet ik voldoende over dat topicquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank u wel heer GGMM.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen Celtic in ieder geval helemaal de koekoek terwijl ze in de voorbereiding van de competitie zitten, vind dat wel een goed stel ja met een boeiende spelinstelling, zou wel vuurwerk zijn tegen Slotball denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is best een goed ploegje toch? Zolang het maar geen Leicester of Marseille wordt ben ik al tevreden.
Bedankt jij ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
We gaan weer verder, veel plezier met de tweede helft
Bedankt, insgelijksquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
Dan ga ik weer naar het OEK topic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
Misschien moet Feyenoord daar eens wat gaan scouten danquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelen Celtic in ieder geval helemaal de koekoek terwijl ze in de voorbereiding van de competitie zitten, vind dat wel een goed stel ja met een boeiende spelinstelling, zou wel vuurwerk zijn tegen Slotball denk ik.
Ik ook want ik keek de analyze.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ik zat per ongeluk op een schakelkanaal
Dat zitten wel meer mensen hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik had precies hetzelfde!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat dat in jouw mention stond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zitten wel meer mensen hier
Als je nou gewoon je godvergeten mentions had gelezen had je dat geweten!
Genoegquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een hakken-over-de-sloot 0-0
Dat klopt, maar wel in die van @maxi-mus (althans de quote)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in jouw mention stond.
Maar ik heb hem niet gelezen uiteraard, dus ik weet het niet
(je leest de SC vast niet):quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel in die van @:maxi-mus (althans de quote)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |