Vanavond weer ouwe reus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan wel klagen over 'DE KLOOF'
De sfeer staat op standje oorlog daar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
We gaan even een kijkje nemen in het OEK topic.
Diego Armando kijkt vanuit de hemel toe en snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De speler die met z'n hand scoorde heeft het tegen de scheids toegegeven lees ik. Goal toch afgekeurd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
Pietje Puk was boos dat er niet meer mappen werden gepost met veroverde plekken en vond de informatieverstrekking van deze oorlog enorm teleurstellend.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
Stukje domheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij geloofd die propaganda?
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie jezelf echt het Oekraïne topic aangedaan ja
Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik maak me echt ernstig zorgen om sommige users hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie jezelf echt het Oekraïne topic aangedaan ja
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.
Laten we geen grappen maken over de oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef D_A het volgende:
Even wachten op een paar briljante wissels van de fuhrer.
Het is wachten totdat iemand aangeeft heel goed te zijn in Red Alert en meent wel commandant van Oekraïne te kunnen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl er een mod constant vervelend was, dat was echt chanant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.
Ik heb Red Alert al voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wachten totdat iemand aangeeft heel goed te zijn in Red Alert en meent wel commandant van Oekraïne te kunnen worden.
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Red Alert al voorbij zien komen.
Nederland moet BrobbBEAST naar Oekraïne sturen met z'n 30 cm bohhhh.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu wel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt helaas moker streng GEMODEREERD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |