Al besproken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een Oostenrijker die boos is op Joden is meestal niet zo'n leuke rubriek.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(je leest de SC vast niet):Zijn dit jouw kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die zijn in DRT nog wel ter sprake gekomen)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jazeker, Meadow (links) en Tony (rechts) gebroederlijk in hun mandje. Ze zijn nu 10 maanden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dit jouw katten
(die zijn in DRT nog wel ter sprake gekomen)
Heeft die oorlog toch nog iets goeds gebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt enorm genieten. Het is Poepie fataal geworden trouwens.
Bohhhhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft die oorlog toch nog iets goeds gebracht.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben er erg content mee dat Tony de dikke van de twee is.
Retweetquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn heel erg leuke kattenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, Meadow (links) en Tony (rechts) gebroederlijk in hun mandje. Ze zijn nu 10 maanden.
Gooien met zooiquote:
Ik wilde nog een doucheje pakken na Maccabi.quote:
Beetje zoals Putin ook doet.quote:
Ze nemen allemaal een momentje om de katten van @maxi-mus te bekijken.quote:
En ik even naar de frietboer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde nog een doucheje pakken na Maccabi.
Dit kan eigenlijk niet he?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij geen jood, die zijn veel te zuinig om een aansteker weg te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |