Ja ik volg vitesse niet op de voet en vorige pot niet gezienquote:
PSV mist ook hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die niet het schakelkanaal kijkt mist wat
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die niet het schakelkanaal kijkt mist wat
Oh dat hep in alle kranten gestaan, hij wist niet dat hij op scherp stond. (lol)quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik volg vitesse niet op de voet en vorige pot niet gezien
Oh dat is een beetje dom. Ik dus ook niet, haha!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat hep in alle kranten gestaan, hij wist niet dat hij op scherp stond. (lol)
Dan is het schakelkanaal niks voor jou!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijd
Is ook geen makkelijk spelletje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina vindt het allemaal moeilijk te volgen
En dat noemt zich redactie sport!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik volg vitesse niet op de voet
dat kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het schakelkanaal niks voor jou!
Dit kan niet Karinaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het irritant dat geswitch de hele tijd
nee ik vind het irritant dat is wat anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina vindt het allemaal moeilijk te volgen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik vind het irritant dat is wat anders.
Waarom staat er dan Mexicanobakker?quote:
KKDquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
Schakelkanaal is alleen genot bij promotie/degradatiekrakers. Verder nooit.
Goaltje voor de COEFFICIENT zou fijn zijn jaquote:
Alleen met Veerman, dat valt me dan wel meequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Het plan van Schmidt met Veerman ontgaat mij nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |