quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is veel ouder zelfs.
De lapo ging wat raar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja ik klikte gewoon het eerste filmpje aan wat ik tegenkwam!
En@ TT!
Lekker joch ook.quote:
Dansenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker even dansen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Voor alle dames en heren die van de herenliefde zijn, hier een selfie GIF om van op te warmen met dit weer!Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik t
Moeten we nog lang op de foto's wachten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik t
Waarom zou je foto's willen als je live via de stream mee kunt genietenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we nog lang op de foto's wachten?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Voor alle dames en heren die van de herenliefde zijn, hier een selfie GIF om van op te warmen met dit weer!Is dat Uthrid ofzo ? 🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Heb ze met de postduif gestuurd, even geduld dusquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we nog lang op de foto's wachten?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je foto's willen als je live via de stream mee kunt genieten
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!quote:
Die bedoel ik dus jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!
Familie van Ramund de jonge?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!
Wanneer komt de nieuwe OP?quote:
The last kingdomquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
Maar is dat eentje van die nieuwe Vikings-serie?
Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan wel ff een washandje gebruiken.
Ik word geroepen?quote:
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.quote:
Met een lekker geurtje erin..quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.
Als jij graag een biertje wil drinken dan mag datquote:
Die vind ik te heftigquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een donker Kasteeltje op.
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemmingquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als jij graag een biertje wil drinken dan mag dat
Dan moet je wel zijn naam goed spellen, dat is het minste wat een koning verdientquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus jamaar dat was duidelijk
Proost!quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die vind ik te heftig
[..]
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemming
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komtquote:
Wil je er zo snel van af zijn dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Natuurlijk niet, ik wil iets te kijken hebben terwijl ik aan het 'badderen' benquote:
Heb er nooit wat van gezienquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Gij ongelovige heidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb er nooit wat van gezien
die gast heeft al een tijdje een eigen channelquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die gast heeft al een tijdje een eigen channel
https://www.youtube.com/c/BOUNCEBYTHEOUNCECRAZYGUY/videos
Technoviking die ineens een geldwolf werd nadat die filmer de zoektocht naar hem had opgegeven om de royalties met hem te delen.quote:
Goed dan , hadden we het beiden fout, het is dus Uhtredquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel zijn naam goed spellen, dat is het minste wat een koning verdient
De eerste keer dat ik dit ooit zag was ik op slag verliefd 😍 hahahaquote:
Heuj, sentiment.quote:
Hey,wat leuk u is toch een KSC meisje?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey,wat leuk u is toch een KSC meisje?
Wees welkom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom hier eens kijken.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed dan , hadden we het beiden fout, het is dus Uhtred
Meen het echt hoor, wat leuk.quote:
Echt vivantastisch!quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen het echt hoor, wat leuk.
Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?quote:
Zegt me ff niks...quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?
quote:
Da's ehhhhhh..... vrij apart.quote:
Die zender ook!quote:
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Niet dat Poetin ook maar ene neuk zal geven.
Pussy Riot?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.
Je bent me weer voor.quote:
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
Ik moet steeds aan "Rock Bitch" denken, maar da's wat anders!
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijk
Maar dat gaat ons zo veel geld kosten.
Zoveel zaken die vele malen duurder worden
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.
Armoede zal weer toenemen en voor de rest wordt het allemaal ook weer moeilijker.
Ideaal moment voor Rusland om dit te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
Hier in de buurt een soort van alternatieve voedselbank.Ik heb vandaag een tas vol eten gebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
En dan naar de Apple store.quote:
Hier een kastje opverschillende plekken in het dorpquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de buurt een soort van alternatieve voedselbank.Ik heb vandaag een tas vol eten gebracht.
Het zal nodig zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een kastje opverschillende plekken in het dorp
Elke dag zijn ze leeg
Het is gewoon schandalig dat t nodig moet zijn..quote:
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat t nodig moet zijn..
Ik ben net op de site van de voedselbank, ze hebben vooral belang bij verzorgingsproducten, toch maar eens wat heen brengenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens
Eten kunnen ze vaak via diverse supermarkten wel krijgen inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben net op de site van de voedselbank, ze hebben vooral belang bij verzorgingsproducten, toch maar eens wat heen brengen
Inderdaad, maar toch zie ze te weinig bij supermarkt staan, zodat mensen aparte winkelwagen kunnen vullen, vaka alleen rond de feestmaandenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eten kunnen ze vaak via diverse supermarkten wel krijgen inderdaad
Alle supermarkten hier geven elke week hier aan de voedselbankquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch zie ze te weinig bij supermarkt staan, zodat mensen aparte winkelwagen kunnen vullen, vaka alleen rond de feestmaden
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch zie ze te weinig bij supermarkt staan, zodat mensen aparte winkelwagen kunnen vullen, vaka alleen rond de feestmaden
quote:
Zou dat verder niet weten of ze dat hier ook doen, kan ik wel eens vragenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle supermarkten hier geven elke week hier aan de voedselbank
Ook goed bedacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
In Rotterdam heeft de Voedselbank een supermarkt geopend
https://www.ad.nl/rotterd(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat hebben we hier dus in het klein.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben ook een voedselcentrum, daar kan iedereen boodschappen doen voor heel goedkoop van producten die over de datum zijn gedoneerd door supermarkten en daarnaast wordt er ook brood uitgedeeld
https://stichtingisaakendeschittering.nl/
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal het maar nodig hebben,dan is een brood al een heel iets.
Ik heb ooit wel een tijdje gehad dat het lastig was om een maaltje bijelkaar te krijgen.quote:
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophieldquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een tijdje gehad dat het lastig was om een maaltje bijelkaar te krijgen.
Snapte. Ik weet nu ook dat we het goed hebben in de zin van geen zorgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophield
ik weet dat ik heel zuinig kan leven als het moet
maar het is alles behalve leuk
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze
maar het maakt het hele leven een heel stuk makkelijker
maar als alles zo duur wordtquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snapte. Ik weet nu ook dat we het goed hebben in de zin van geen zorgen.
Ben al warm genoegquote:
Hou ik al rekening mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar als alles zo duur wordt
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophield
ik weet dat ik heel zuinig kan leven als het moet
maar het is alles behalve leuk
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze
maar het maakt het hele leven een heel stuk makkelijker
Lekker dansen met Jantjequote:
JALALALALALALAAAAAquote:
If you like pina colada.quote:
als je meer hebt dat je in een leven kunt opmakenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Tot een bepaald bedrag maakt geld gelukkig
Haha jaaaquote:
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen danquote:
Als je zoveel hebt maakt het je alleen maar angstig denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je meer hebt dat je in een leven kunt opmaken
Alsof Engine kan dansen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen dan
Ik leid welquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen dan
ik zou niet bang worden van veel geldquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je zoveel hebt maakt het je alleen maar angstig denk ik.
Voor geen meter!quote:
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met enginequote:
Iedereen kan beter dansen dan mijquote:
Annie, hou jij mijn tassie even vast...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iedereen kan beter dansen dan mij
Pas op je tenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met engine
Want die gozer wil met me dansenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Annie, hou jij mijn tassie even vast...
Ja gezellig!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met engine
Goeiequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de voeten van Engie gaan staan![]()
![]()
Ook een optiequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de voeten van Engie gaan staan![]()
![]()
ASOT?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
IK wacht wel tot 8u voor wat beters
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hou van dansen!!!![]()
![]()
![]()
heb gelukkig ook een erg goed gevoel voor ritme, en kan op alles dansen van een lied/track, op de bas, op de melodie, drum etc..
Dan nietquote:
Niks extreems hoorquote:
Bewijs het maar.quote:
Ah dat valt wel mee iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Niks extreems hoor
Maat 44-45 dus het valt wel mee.
Gaat het een beetje moeilijk hè? Dus of je gelooft me op mn woord en anders nietquote:
Dus als jij dat ook hebt gaat het niet passen op mijn voetquote:
Yay, hahaha, da's al heel wat waardquote:
Klopt.quote:
Ik heb maat 36quote:
Plaag je een beetje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat het een beetje moeilijk hè? Dus of je gelooft me op mn woord en anders niet
Nee nee, heb maar een bescheiden vrouwen maat 38quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dus als jij dat ook hebt gaat het niet passen op mijn voet
Dan is het goedquote:
Onze moeder zeiquote:
Is het een jongetje of meisje geworden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Onze moeder zei
Doet da nou nie
Maar ik deej het toch
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een jongetje of meisje geworden?
Geweldig lied is datquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Onze moeder zei
Doet da nou nie
Maar ik deej het toch
Genietsje dit.Tandje erbij zegt Jantje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Onze moeder zei
Doet da nou nie
Maar ik deej het toch
Als Jantje dat zegt luister ik braafquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genietsje dit.Tandje erbij zegt Jantje.
Of en Viv meet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Als Jantje dat zegt luister ik braaf
Jantje zou het goed doen in een apres ski bar
quote:
Dit is ook een leuke remixquote:
Standaard uitspraak van Jantje.quote:
Mooie opwarmsessie dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Standaard uitspraak van Jantje.
Hij heeft ook een serie "Jantje klust bij"Zo slecht.
Ga je zo mee Dark Raver luisteren?quote:
Ook lange dag gehad, maar morgen gelukkig geen meetings of iets dergelijks op de planning staan dus ik kan uitslapenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lange dag, kut geslapen, maar fantastisch mooie dingen gedaan
en daar?
wellicht, zit net op mn kontquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je zo mee Dark Raver luisteren?
Staat je broekje vandaag wel gespannen?quote:
dit kan ook aan de achterkantquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat je broekje vandaag wel gespannen?
Misschien heb ik geen broek aanquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat je broekje vandaag wel gespannen?
Een rokje?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen broek aan
quote:
quote:
Hmmmm...commandoquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen broek aan
Of hij zit op een 'volwassen' websitequote:
Volwassener dan hier?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij zit op een 'volwassen' website
Ja fok tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij zit op een 'volwassen' website
Je weet ze wel te vinden.quote:
FOK! is heul niet volwassen, iedereen is hier 12 (al dan niet mentaal)quote:
zat lieden waar de ballen ipv indalen alleen maar hoger stijgen iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is heul niet volwassen, iedereen is hier 12 (al dan niet mentaal)
Nee, dit is gewoon hoe ik hallo zegquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is het effect als jouw broekje spant?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon hoe ik hallo zeg. Ik draag geen 'broekjes'.
die komen elke tarrel weg sniperenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik naar de wc moet, dan schakel ik de DSI in
Nee, alleen die zijn getraind voor zwaar geschut.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die komen elke tarrel weg sniperen
Vooral als je een gemiddeld topic in KLB opentquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat lieden waar de ballen ipv indalen alleen maar hoger stijgen idd
hoi lieverd.quote:
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als je een gemiddeld topic in KLB opent
quote:
Volgens mij zeggen jullie dat over alle topics / categorieën.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...
Jij bent mans genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn milde groet van gisteren even overcompenseren. Is een mannending
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.quote:
Je doet het wel goed met Vampira.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je doet het wel goed met Vampira.
Iemand moet haar de baas zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.
Sommigen zijn simpelweg niet te temmenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet haar de baas zijn.
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?quote:
Ben ik weerquote:
ik heb een klacht over vivaquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.quote:
De oude werkman topics met paints waren nog best vermakelijk voor de verveelde momentjes, maar zelfs hij opent nu topics die steeds meer uitgekauwd zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...
Druk druk vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.
Wat enig.Die mag je bij Dees neerleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Kimberly-Clark het volgende:
[..]
ik heb een klacht over viva
Wiebelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Druk druk vanavondmaar nu kan ik rustig zitten geloof ik.
kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude werkman topics met paints waren nog best vermakelijk voor de verveelde momentjes, maar zelfs hij opent nu topics die steeds meer uitgekauwd zijn
Ik had eerder niet gezien dat ze samen Danger Hardcore Team hetenquote:
Je reageert nooit op mij ,dat valt me zo vies tegen.quote:
Jij zei ook nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je reageert nooit op mij ,dat valt me zo vies tegen.
Je negiert mij.quote:
Je kan toch samen met vrouwlief raven met drank en drugs op technoquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen hier zit lekker thuis te raven op techno, drank en drugs en ik zit als een burgerlul op de bank te chillen met vrouwlief![]()
Waar is mijn leven fout gegaan
Vrouwlief geen zin om te raven met drank en drugs?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen hier zit lekker thuis te raven op techno, drank en drugs en ik zit als een burgerlul op de bank te chillen met vrouwlief![]()
Nou ik doe beiden niet, helpt dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
Op Twitter denkt Paul ook beter te zijn
Gewoon zeggen dat even uit je dak wilt gaan, begrijpt ze vast welquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Over een week gaan we weer los conjo.quote:
Carnaval?quote:
Carnaval?quote:
LLorett?quote:
Ok, ik heb een maandje rust gehadquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een week gaan we weer los conjo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |