quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is veel ouder zelfs.
De lapo ging wat raar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja ik klikte gewoon het eerste filmpje aan wat ik tegenkwam!
En@ TT!
Lekker joch ook.quote:
Dansenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker even dansen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Voor alle dames en heren die van de herenliefde zijn, hier een selfie GIF om van op te warmen met dit weer!Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik t
Moeten we nog lang op de foto's wachten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, heb meteen mijn kleren uit gedaan zo warm kreeg ik t
Waarom zou je foto's willen als je live via de stream mee kunt genietenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we nog lang op de foto's wachten?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Voor alle dames en heren die van de herenliefde zijn, hier een selfie GIF om van op te warmen met dit weer!Is dat Uthrid ofzo ? 🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Heb ze met de postduif gestuurd, even geduld dusquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we nog lang op de foto's wachten?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je foto's willen als je live via de stream mee kunt genieten
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!quote:
Die bedoel ik dus jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!
Familie van Ramund de jonge?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit is Utred, zoon van Ragnar en de echte koning van Bebbenburg!
Wanneer komt de nieuwe OP?quote:
The last kingdomquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
Maar is dat eentje van die nieuwe Vikings-serie?
Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan wel ff een washandje gebruiken.
Ik word geroepen?quote:
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.quote:
Met een lekker geurtje erin..quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.
Als jij graag een biertje wil drinken dan mag datquote:
Die vind ik te heftigquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een donker Kasteeltje op.
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemmingquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als jij graag een biertje wil drinken dan mag dat
Dan moet je wel zijn naam goed spellen, dat is het minste wat een koning verdientquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus jamaar dat was duidelijk
Proost!quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die vind ik te heftig
[..]
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemming
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komtquote:
Wil je er zo snel van af zijn dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Natuurlijk niet, ik wil iets te kijken hebben terwijl ik aan het 'badderen' benquote:
Heb er nooit wat van gezienquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Gij ongelovige heidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb er nooit wat van gezien
die gast heeft al een tijdje een eigen channelquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die gast heeft al een tijdje een eigen channel
https://www.youtube.com/c/BOUNCEBYTHEOUNCECRAZYGUY/videos
Technoviking die ineens een geldwolf werd nadat die filmer de zoektocht naar hem had opgegeven om de royalties met hem te delen.quote:
Goed dan , hadden we het beiden fout, het is dus Uhtredquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel zijn naam goed spellen, dat is het minste wat een koning verdient
De eerste keer dat ik dit ooit zag was ik op slag verliefd 😍 hahahaquote:
Heuj, sentiment.quote:
Hey,wat leuk u is toch een KSC meisje?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey,wat leuk u is toch een KSC meisje?
Wees welkom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom hier eens kijken.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed dan , hadden we het beiden fout, het is dus Uhtred
Meen het echt hoor, wat leuk.quote:
Echt vivantastisch!quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen het echt hoor, wat leuk.
Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?quote:
Zegt me ff niks...quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?
quote:
Da's ehhhhhh..... vrij apart.quote:
Die zender ook!quote:
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Niet dat Poetin ook maar ene neuk zal geven.
Pussy Riot?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.
Je bent me weer voor.quote:
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
Ik moet steeds aan "Rock Bitch" denken, maar da's wat anders!
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijk
Maar dat gaat ons zo veel geld kosten.
Zoveel zaken die vele malen duurder worden
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.
Armoede zal weer toenemen en voor de rest wordt het allemaal ook weer moeilijker.
Ideaal moment voor Rusland om dit te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
Hier in de buurt een soort van alternatieve voedselbank.Ik heb vandaag een tas vol eten gebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
En dan naar de Apple store.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |