Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?quote:
Zegt me ff niks...quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken jij dat liedje/clip over Hitler in zijn bunker met Blondy?
quote:
Da's ehhhhhh..... vrij apart.quote:
Die zender ook!quote:
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Niet dat Poetin ook maar ene neuk zal geven.
Pussy Riot?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is vrij link daar.Dat zag je wel aan dat ene groepje,ben even hun naam kwijt.
Je bent me weer voor.quote:
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
Ik moet steeds aan "Rock Bitch" denken, maar da's wat anders!
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijk
Maar dat gaat ons zo veel geld kosten.
Zoveel zaken die vele malen duurder worden
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker wat anders,een vriend van me ving ooit de gouden condoom.
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal idd de grootste impact voor ons zijn.
Armoede zal weer toenemen en voor de rest wordt het allemaal ook weer moeilijker.
Ideaal moment voor Rusland om dit te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
Hier in de buurt een soort van alternatieve voedselbank.Ik heb vandaag een tas vol eten gebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Armoede is al zo hoog. Mensen bij wie het water al langer aan de lippen staat.
Het is niet best
En dan naar de Apple store.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |