Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan wel ff een washandje gebruiken.
Ik word geroepen?quote:
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.quote:
Met een lekker geurtje erin..quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel weer eens lekker om in bad te gaan liggen.
Die vind ik te heftigquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een donker Kasteeltje op.
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemmingquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als jij graag een biertje wil drinken dan mag dat
Dan moet je wel zijn naam goed spellen, dat is het minste wat een koning verdientquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus jamaar dat was duidelijk
Proost!quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die vind ik te heftig
[..]
Dat is nog net wat ik miste, jouw toestemming
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komtquote:
Wil je er zo snel van af zijn dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Natuurlijk niet, ik wil iets te kijken hebben terwijl ik aan het 'badderen' benquote:
Heb er nooit wat van gezienquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwste seizoen uit komt![]()
Gij ongelovige heidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb er nooit wat van gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |