Jij bent mans genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn milde groet van gisteren even overcompenseren. Is een mannending
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.quote:
Je doet het wel goed met Vampira.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je doet het wel goed met Vampira.
Iemand moet haar de baas zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.
Sommigen zijn simpelweg niet te temmenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet haar de baas zijn.
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?quote:
Ben ik weerquote:
ik heb een klacht over vivaquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.quote:
De oude werkman topics met paints waren nog best vermakelijk voor de verveelde momentjes, maar zelfs hij opent nu topics die steeds meer uitgekauwd zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...
Druk druk vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.
Wat enig.Die mag je bij Dees neerleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Kimberly-Clark het volgende:
[..]
ik heb een klacht over viva
Wiebelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Druk druk vanavondmaar nu kan ik rustig zitten geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |