Ik heb ooit wel een tijdje gehad dat het lastig was om een maaltje bijelkaar te krijgen.quote:
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophieldquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een tijdje gehad dat het lastig was om een maaltje bijelkaar te krijgen.
Snapte. Ik weet nu ook dat we het goed hebben in de zin van geen zorgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophield
ik weet dat ik heel zuinig kan leven als het moet
maar het is alles behalve leuk
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze
maar het maakt het hele leven een heel stuk makkelijker
maar als alles zo duur wordtquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snapte. Ik weet nu ook dat we het goed hebben in de zin van geen zorgen.
Ben al warm genoegquote:
Hou ik al rekening mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar als alles zo duur wordt
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gehad toen we net samenwoonden en mijn baan ophield
ik weet dat ik heel zuinig kan leven als het moet
maar het is alles behalve leuk
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze
maar het maakt het hele leven een heel stuk makkelijker
Lekker dansen met Jantjequote:
JALALALALALALAAAAAquote:
If you like pina colada.quote:
als je meer hebt dat je in een leven kunt opmakenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Tot een bepaald bedrag maakt geld gelukkig
Haha jaaaquote:
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen danquote:
Als je zoveel hebt maakt het je alleen maar angstig denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je meer hebt dat je in een leven kunt opmaken
Alsof Engine kan dansen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen dan
Ik leid welquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is niet mijn soort muziek, dus ik kan niet dansen dan
ik zou niet bang worden van veel geldquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je zoveel hebt maakt het je alleen maar angstig denk ik.
Voor geen meter!quote:
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met enginequote:
Annie, hou jij mijn tassie even vast...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iedereen kan beter dansen dan mij
Pas op je tenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met engine
gewoon op de voeten van Engie gaan staanquote:
Want die gozer wil met me dansenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Annie, hou jij mijn tassie even vast...
Ja gezellig!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet watjes in de oren en dans samen met engine
Goeiequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de voeten van Engie gaan staan![]()
![]()
Ook een optiequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de voeten van Engie gaan staan![]()
![]()
ASOT?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
IK wacht wel tot 8u voor wat beters
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hou van dansen!!!![]()
![]()
![]()
heb gelukkig ook een erg goed gevoel voor ritme, en kan op alles dansen van een lied/track, op de bas, op de melodie, drum etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |