Nee, alleen die zijn getraind voor zwaar geschut.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die komen elke tarrel weg sniperen
Vooral als je een gemiddeld topic in KLB opentquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat lieden waar de ballen ipv indalen alleen maar hoger stijgen idd
hoi lieverd.quote:
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als je een gemiddeld topic in KLB opent
quote:
Volgens mij zeggen jullie dat over alle topics / categorieėn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...
Jij bent mans genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn milde groet van gisteren even overcompenseren. Is een mannending
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.quote:
Je doet het wel goed met Vampira.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ben ook helemaal niet zo goed in die macho-talk eerlijk gezegd. Maar ik dacht ik doe ook eens mee.
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je doet het wel goed met Vampira.
Iemand moet haar de baas zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is juist met gevoelige praat haha. Daar ligt nou net mijn sterke kant.
Sommigen zijn simpelweg niet te temmenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet haar de baas zijn.
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?quote:
Ben ik weerquote:
ik heb een klacht over vivaquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.Wat kom je doen?
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.quote:
De oude werkman topics met paints waren nog best vermakelijk voor de verveelde momentjes, maar zelfs hij opent nu topics die steeds meer uitgekauwd zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden was KLB nog best leuk, maar de laatste jaren...
Druk druk vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde al aan gaan laten omroepen.
Wat enig.Die mag je bij Dees neerleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Kimberly-Clark het volgende:
[..]
ik heb een klacht over viva
Wiebelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Druk druk vanavondmaar nu kan ik rustig zitten geloof ik.
kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude werkman topics met paints waren nog best vermakelijk voor de verveelde momentjes, maar zelfs hij opent nu topics die steeds meer uitgekauwd zijn
Ik had eerder niet gezien dat ze samen Danger Hardcore Team hetenquote:
Je reageert nooit op mij ,dat valt me zo vies tegen.quote:
Jij zei ook nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je reageert nooit op mij ,dat valt me zo vies tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |