Ga je zo mee Dark Raver luisteren?quote:
Ook lange dag gehad, maar morgen gelukkig geen meetings of iets dergelijks op de planning staan dus ik kan uitslapenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lange dag, kut geslapen, maar fantastisch mooie dingen gedaan
en daar?
wellicht, zit net op mn kontquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je zo mee Dark Raver luisteren?
Staat je broekje vandaag wel gespannen?quote:
dit kan ook aan de achterkantquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat je broekje vandaag wel gespannen?
Misschien heb ik geen broek aanquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat je broekje vandaag wel gespannen?
Een rokje?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen broek aan
quote:
quote:
Hmmmm...commandoquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen broek aan
Of hij zit op een 'volwassen' websitequote:
Volwassener dan hier?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij zit op een 'volwassen' website
Ja fok tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij zit op een 'volwassen' website
Je weet ze wel te vinden.quote:
FOK! is heul niet volwassen, iedereen is hier 12 (al dan niet mentaal)quote:
zat lieden waar de ballen ipv indalen alleen maar hoger stijgen iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is heul niet volwassen, iedereen is hier 12 (al dan niet mentaal)
Nee, dit is gewoon hoe ik hallo zegquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is het effect als jouw broekje spant?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon hoe ik hallo zeg. Ik draag geen 'broekjes'.
die komen elke tarrel weg sniperenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik naar de wc moet, dan schakel ik de DSI in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |