Je negiert mij.quote:
Je kan toch samen met vrouwlief raven met drank en drugs op technoquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen hier zit lekker thuis te raven op techno, drank en drugs en ik zit als een burgerlul op de bank te chillen met vrouwlief![]()
Waar is mijn leven fout gegaan
Vrouwlief geen zin om te raven met drank en drugs?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen hier zit lekker thuis te raven op techno, drank en drugs en ik zit als een burgerlul op de bank te chillen met vrouwlief![]()
Nou ik doe beiden niet, helpt dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
Op Twitter denkt Paul ook beter te zijn
Gewoon zeggen dat even uit je dak wilt gaan, begrijpt ze vast welquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Over een week gaan we weer los conjo.quote:
Carnaval?quote:
Carnaval?quote:
LLorett?quote:
Ok, ik heb een maandje rust gehadquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een week gaan we weer los conjo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |