Onzin. Dit soort calls worden pas laat in het seizoen gemaakt, als er aanwijsbaar een eerste en tweede rijder aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Mocht George er ooit voor rijden:
"George, this is James, move over for Lewis'potential 8th WDC GOAT."
In de vierde race ofzo.
Oké dus als je voor iemand zit mag je ongezien maar een botsing veroorzaken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zat er voor en dat telt. Aan de binnenzijde was geen ruimte en toch wilde iemand daar langs en dat ging niet.
Klopt, ze verprutsen zijn strategie zodat hij achter HAM terecht komt. Ineens 2 stops doen ofzo waar 1 voor de hand ligt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onzin. Dit soort calls worden pas laat in het seizoen gemaakt, als er aanwijsbaar een eerste en tweede rijder aanwezig zijn.
Als ie op p2 rijd spontaan bij een pitstop een wielmoer die besluit deze week geen zin te hebben om eraf te komen, dan maakt het voor Hamilton ook weinig meer uit dat hij met Haas'en vecht, zit ie nog altijd voor George (of zoals in Monaco; Bottas).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt, ze verprutsen zijn strategie zodat hij achter HAM terecht komt. Ineens 2 stops doen ofzo waar 1 voor de hand ligt.
Ja is goed hoor, helemaal prima. Ja. Zal vast gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt, ze verprutsen zijn strategie zodat hij achter HAM terecht komt. Ineens 2 stops doen ofzo waar 1 voor de hand ligt.
Die AT is prachtig van achteren. Sowieso vind ik deze generatie auto's van achter indrukwekkend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:06 schreef beantherio het volgende:
Opnieuw wat diefstal van Reddit:
[ afbeelding ]
Is Bottas toch regelmatig overkomen hoor. Reed ie op P1, werd ie ineens op een 2-stopper gezet om vervolgens tweede te worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is goed hoor, helemaal prima. Ja. Zal vast gebeuren.
Ik vind hem mooiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Alfa Romeo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat logo van Orlen valt buiten de toon vind ik.quote:
10 tot en met 12 maartquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat naar dit soort evenementen urenlang kijken voor mij net zo veel interesse heeft als kijken naar gras dat groeit. Kortom, totaal nietquote:Op maandag 28 februari 2022 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op zich niet heel opwindende televisie natuurlijk. Soort hele lange training. Maar wel even leuk om te kijken. Ben vooral benieuwd naar de onboards.
Maar het levert soms wel bijzondere beelden op, namelijk bij Perez bijvoorbeeld vorig jaar. Vloog er ineens een stuk plaatwerk af door de turbulentie van de auto voor hem
Het IOC heeft al besloten, dus de FIA zal wel volgen. Mazepin kan maar beter gaan solliciteren.quote:
The return of Joe Fanatsiquote:Op maandag 28 februari 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het IOC heeft al besloten, dus de FIA zal wel volgen. Mazepin kan maar beter gaan solliciteren.
Zo 'simpel' is het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef MoreDakka het volgende:
Nee, zo simpel is het echt niet. Hoe minder vleugel je hebt hoe minder downforce er over blijft in vuile lucht. Daarom is het een mantra, het is een veel te grote simplificatie van een enorm complex probleem waar niemand in dit topic ook maar een iota verstand van heeft.
Jij spoort niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat hij pro Putin is en gun ik hem een stevige crash.
Ja, dat willen alle teams wel maar dat is dus niet aan de orde, men zal met andere oplossingen moeten komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
Russell wil graag weer actieve ophanging hebben op zijn auto.
Dit vanwege het stuiteren.
Wel bekend proefballonnetje van Mercedes geuit door een coureur. Van mij mag hij, mits de motor van de Benz flink geknepen wordt zodat het voordeel weg isquote:Op maandag 28 februari 2022 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
Russell wil graag weer actieve ophanging hebben op zijn auto.
Dit vanwege het stuiteren.
Pieter Fittipaldiquote:Op maandag 28 februari 2022 22:23 schreef TjjWester het volgende:
Wie zit er bij HAAS op de reservebank??
Dat zou een logische stap zijn gezien de banden met Ferrari. Ik weet niet wat er nog bij het junioren programma van Ferrari rondloopt overigens en of die een Super licentie hebben maar Giovinazzi lijkt mij een redelijk logische keuze voor Haas als het nodig zal blijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat Joe Fanatsi terugkeert.
Geld kan ook nog een issue zijn. Ik weet niet in hoeverre hij sponsoren meebrengt, of hoe dat zit bij de andere mogelijke vervangers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou een logische stap zijn gezien de banden met Ferrari. Ik weet niet wat er nog bij het junioren programma van Ferrari rondloopt overigens en of die een Super licentie hebben maar Giovinazzi lijkt mij een redelijk logische keuze voor Haas als het nodig zal blijken.
Ja, dat is een dingetje vooral nu Uralkali nogal uitgerangeerd lijkt te zijn bij Haas. Ik geloof niet dat Gio een zak geld mee kan brengen maar er zijn niet zo veel rijders met de juiste licentie en ervaring met de Ferrari motor EN een zak geld momenteel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geld kan ook nog een issue zijn. Ik weet niet in hoeverre hij sponsoren meebrengt, of hoe dat zit bij de andere mogelijke vervangers.
Jij bent zelf de geruchtenaanslingert?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat Joe Fanatsi terugkeert.
Jij staat in de top vijf van Fokkers wiens mening me het minst interesseert.quote:
Robert Shwartzman (Rusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou een logische stap zijn gezien de banden met Ferrari. Ik weet niet wat er nog bij het junioren programma van Ferrari rondloopt overigens en of die een Super licentie hebben maar Giovinazzi lijkt mij een redelijk logische keuze voor Haas als het nodig zal blijken.
Nee, die geruchten gaan echt. Ben ze ook tegengekomen. Italiaanse Motorsport.com meldde dat o.a.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:38 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Jij bent zelf de geruchtenaanslingert?
Eerst had je het nog over Joe Fanetsiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat Joe Fanatsi terugkeert.
Van mij hoeft die niet terug te keren trouwens. Vorig jaar te veel kansen laten liggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef Sodemieters het volgende:
Wie is die Joe Fanetsi waar ze het op Sky over hebben?
Tja... hij heeft een moeilijke naam, dus dan is een spelfoutje snel gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerst had je het nog over Joe Fanetsi
[..]
Van mij hoeft die niet terug te keren trouwens. Vorig jaar te veel kansen laten liggen.
En terecht optiefen met die putin aanhangers.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het IOC heeft al besloten, dus de FIA zal wel volgen. Mazepin kan maar beter gaan solliciteren.
Standaard toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:06 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
De teams hebben nog niet het achterste van hun tong laten zien.
Spirit of the regulations? Ja, doei, als je zulke strakke technische regels maakt dan valt een onderdeel wel of niet binnen de regels, om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:06 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
De teams hebben nog niet het achterste van hun tong laten zien.
Ben zeer benieuwd waar iedereen nog mee gaat komen qua innovaties.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is waar het om gaat bij een nieuw reglement.
sowieso met wat lichtere onderdelen, auto's schijnen allemaal zwaar te zijn op Alfa na en McLaren zit ook dichtbij het minimum gewichtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd waar iedereen nog mee gaat komen qua innovaties.
DAS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spirit of the regulations? Ja, doei, als je zulke strakke technische regels maakt dan valt een onderdeel wel of niet binnen de regels, om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.
is dat al opgeklaard dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:35 schreef TagForce het volgende:
Of de manier waarop de SC ingezet werd in AD...
Beiden perfect volgens de regels, maar niet helemaal de bedoeling.
Nou, voor mensen die er neutraal in staan wel. Voor Lewis Hamilton fans uiteraard niet, maar die negeren gewoon feiten wanneer ze die op een presenteerblaadje krijgen, dus die neem ik niet serieus.quote:
Dit is gewoon het spelletje. De regels hebben een bepaald doel voor ogen. De teams proberen dat te omzeilen. Ongetwijfeld gaan we dit jaar auto's zien die volgend jaar illegaal zullen zijn, omdat er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden in het regelboek.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spirit of the regulations? Ja, doei, als je zulke strakke technische regels maakt dan valt een onderdeel wel of niet binnen de regels, om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.
Ik sta er in die zin neutraal in dat het niet terug te draaien is omdat het een scheidsrechterlijke beslissing was maar of het echt 100% volgens het regelboekje (nou ja boekje) was is toch wat anders, al was de uitkomst verder prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:38 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou, voor mensen die er neutraal in staan wel. Voor Lewis Hamilton fans uiteraard niet, maar die negeren gewoon feiten wanneer ze die op een presenteerblaadje krijgen, dus die neem ik niet serieus.
Punt is dat deze regels heel prescriptief zijn, de dimensies van de meeste aero onderdelen zijn gewoon hard vastgelegd nu. Het is een ander uitgangspunt wat men gekozen heeft voor deze regels.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:35 schreef TagForce het volgende:
[..]
DAS bijvoorbeeld.
Dat was een loophole. Of de manier waarop de SC ingezet werd in AD...
Beiden perfect volgens de regels, maar niet helemaal de bedoeling.
Voor DAS is een uitspraak gedaan (precedent). Voor AD worden, denk ik, regels aangepast.
Dus ja, als je zulke strakke regels maakt, dan is er nog genoeg ruimte om binnen die regels iets te doen wat niet de bedoeling is maar niet noodzakelijkerwijs illegaal.
Het staat onomstotelijk vast dat wat Masi deed volledig binnen de regels viel (dwz, de regels zoals in de reglementen beschreven, eventuele TDs daargelaten aangezien we die niet kunnen inzien).quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sta er in die zin neutraal in dat het niet terug te draaien is omdat het een scheidsrechterlijke beslissing was maar of het echt 100% volgens het regelboekje (nou ja boekje) was is toch wat anders, al was de uitkomst verder prima.
Ja, maar als het doel van de dimensies van de sidepods is om de lucht niet over de achtervleugel te laten stromen en het lukt ze om dit met de vloer te doen... Dan is dat dus legaal maar niet volgens de spirit of the rules. Dat bedoel ik. De regels hebben een doel, maar dit doel wordt niet specifiek benoemt. Alleen regels om dit doel te behalen. Dus als je de mogelijkheid hebt om het doel uit regel A te omzeilen door regel B op een specifieke manier toe te passen, dan heb je dus een legale oplossing die niet volgens de spirit of the rules is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt is dat deze regels heel prescriptief zijn, de dimensies van de meeste aero onderdelen zijn gewoon hard vastgelegd nu. Het is een ander uitgangspunt wat men gekozen heeft voor deze regels.
Je mag ook elke race een nieuwe raketmotor installeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spirit of the regulations? Ja, doei, als je zulke strakke technische regels maakt dan valt een onderdeel wel of niet binnen de regels, om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.
Dat klopt. En dat is niet veranderd want daar staat een penalty tegenover. Of die penalty voldoende is kan je over twisten maar het heeft wel consequenties.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag ook elke race een nieuwe raketmotor installeren.
Dan geldt de geest van de regels dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat is niet veranderd want daar staat een penalty tegenover. Of die penalty voldoende is kan je over twisten maar het heeft wel consequenties.
Gezien de snelheid die merc kreeg toen ze die nieuwe motor erin hingen, valt er flink wat te twisten over de consequenties....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat is niet veranderd want daar staat een penalty tegenover. Of die penalty voldoende is kan je over twisten maar het heeft wel consequenties.
Het voornaamste nieuws is dat er nog wat kinderziektes in de nieuwe vloer zitten, waardoor er "porpoising" optreedt, oftewel op en neer hobbelende auto's.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:54 schreef vosss het volgende:
Vanwege de oorlog heb ik eigenlijk niks gevolgd met de testen.
Hoe staat de vlag en pikorde er een beetje voor met de nieuwe bolides? Is er 1 team wat een loophole gevonden lijkt te hebben in de nieuwe reglementen?
De regel dat de SC nog een rondje zou moet rijden "nadat de coureurs zichzelf unlapped hebben" is al aangepast naar "nadat de melding is gegeven" waardoor de SC eerder naar binnen kan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:35 schreef TagForce het volgende:
[..]
DAS bijvoorbeeld.
Dat was een loophole. Of de manier waarop de SC ingezet werd in AD...
Beiden perfect volgens de regels, maar niet helemaal de bedoeling.
Voor DAS is een uitspraak gedaan (precedent). Voor AD worden, denk ik, regels aangepast.
Dus ja, als je zulke strakke regels maakt, dan is er nog genoeg ruimte om binnen die regels iets te doen wat niet de bedoeling is maar niet noodzakelijkerwijs illegaal.
Maar is de regel nog steeds actief dat de race director deze regel kan overrulen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel dat de SC nog een rondje zou moet rijden "nadat de coureurs zichzelf unlapped hebben" is al aangepast naar "nadat de melding is gegeven" waardoor de SC eerder naar binnen kan.
McLaren had er al wat op gevonden door sleuven in de vloer toe te voegen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het voornaamste nieuws is dat er nog wat kinderziektes in de nieuwe vloer zitten, waardoor er "porpoising" optreedt, oftewel op en neer hobbelende auto's.
Daar zullen ze hopelijk in Bahrein wat op gevonden hebben. Sowieso komen er daar nog de nodige updates.
Verder is de pikorde nog moeilijk te bepalen. Mercedes zette de snelste tijd neer, Red Bull lijkt op zich wel mee te kunnen komen. Ferrari en McLaren zien er goed uit. Wat wel opviel is dat de meeste teams behoorlijk veel rondjes wisten af te leggen, op een enkele uitzondering na (Haas, Alfa Romeo).
Nee, die is er uitgehaald zo te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is de regel nog steeds actief dat de race director deze regel kan overrulen?
Even gecompenseerd naar compound kom ik op de volgende pikorde:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:54 schreef vosss het volgende:
Vanwege de oorlog heb ik eigenlijk niks gevolgd met de testen.
Hoe staat de vlag en pikorde er een beetje voor met de nieuwe bolides? Is er 1 team wat een loophole gevonden lijkt te hebben in de nieuwe reglementen?
That sucks.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, die is er uitgehaald zo te zien.
Dat had in Abu niks uitgemaakt. De enige SC waar dat iets had uitgemaakt was Eiffel in 2020. In die race was de laatste auto pas na s/f voorbij aan de leider, waardoor de SC nog een extra ronde moest blijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel dat de SC nog een rondje zou moet rijden "nadat de coureurs zichzelf unlapped hebben" is al aangepast naar "nadat de melding is gegeven" waardoor de SC eerder naar binnen kan.
Is er nog:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, die is er uitgehaald zo te zien.
quote:15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The
Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the
course may give orders in respect of them only with his express agreement:
a) The control of practice, sprint qualifying session and the race, adherence to the
timetable and, if he deems it necessary, the making of any proposal to the stewards
to modify the timetable in accordance with the Code or Sporting Regulations.
b) The stopping of any car in accordance with the Code or Sporting Regulations.
c) The stopping of practice, suspension of a sprint qualifying session or suspension
of the race in accordance with the Sporting Regulations if he deems it unsafe to
continue and ensuring that the correct restart procedure is carried out.
d) The starting procedure.
e) The use of the safety car.
Check! Ik keek verkeerd (bij artikel 55)quote:
Motorsport.com heeft het over Portugal:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:22 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ls-vervanger-rusland
Van Rusland naar de Qatar… iig ervoor zorgen dat er altijd wat mensen voor de race sterven.
Portugal is een toffe baanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Motorsport.com heeft het over Portugal:
https://nl.motorsport.com(...)-grand-prix/8599433/
Die man had al 5 keer dood moeten zijn in de jaren 80... Respect dat ie zo oud is geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:10 schreef Starflyer het volgende:
Oud F1- en IndyCarcoureur Danny Ongais is overleden![]()
https://racer.com/2022/02/28/danny-ongais-1942-2022/
Jup. Veel beter dan die in Qatar.quote:
Als je een coureur een crash toewenst, dan is er iets serieus mis tussen je oren. Maar gelukkig heb je wel verstand van opvoeden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jij staat in de top vijf van Fokkers wiens mening me het minst interesseert.
Max vindt het asfalt niks. Maar ik vind Kwatar niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup. Veel beter dan die in Qatar.
Als een team besluit om aero-onderdelen te gebruiken, die met opzet vuile lucht creeeren achter de auto, dan kunnen ze qua technische specs prima binnen de regels vallen, maar voldoen ze niet aan de 'spirit of the regulations'.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.
Ach welnee joh, andere vrienden van Putin wens ik veel ergere dingen toe. Hij krijgt het voordeel van de twijfel omdat hij zo'n vrolijke kop heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je een coureur een crash toewenst, dan is er iets serieus mis tussen je oren.
Zo, inderdaad.quote:Maar gelukkig heb je wel verstand van opvoeden.
quote:
daar zijn de technical directives van de FIA voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als een team besluit om aero-onderdelen te gebruiken, die met opzet vuile lucht creeeren achter de auto, dan kunnen ze qua technische specs prima binnen de regels vallen, maar voldoen ze niet aan de 'spirit of the regulations'.
Ga jij dan maar even de maximale hoeveelheid turbulentie van de aeroparts definieren. Succes!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
daar zijn de technical directives van de FIA voor
Gaat de FIA ook niet doen. Ze gaan gewoon ontwerpen die niet in de geest van de regels passen afkeuren. Een team moet maar aantonen dat de FIA mis zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ga jij dan maar even de maximale hoeveelheid turbulentie van de aeroparts definieren. Succes!
Kort samengevat:quote:
quote:Mazepin mag Formule 1-coureur blijven, maar wel onder neutrale vlag
De Russische Haas-coureur Nikita Mazepin blijft voorlopig welkom in de Formule 1, dat heeft de internationale autosportbond (FIA) bekendgemaakt na een spoedoverleg dinsdag.
Mazepin mag niet meer onder de Russische vlag uitkomen, hij rijdt voorlopig onder de vlag van de FIA. Dat geldt ook voor alle andere coureurs uit Rusland en Belarus in de overige klassen van de FIA. Van een schorsing is dus geen sprake.
https://nos.nl/collectie/(...)-onder-neutrale-vlag
Neemt natuurlijk niet weg dat als er mogelijkheden zijn voor Haas om zich van Uralkali als sponsor te ontdoen, Mazepin waarschijnlijk alsnog wel exit is.quote:
Dat houdt dan geen stand, als de onderdelen voldoen aan de technische regels kan de FIA ze niet afkeuren met een beroep op de geest van de regels, dat houdt bij geen rechter stand.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat de FIA ook niet doen. Ze gaan gewoon ontwerpen die niet in de geest van de regels passen afkeuren. Een team moet maar aantonen dat de FIA mis zit.
Dat kunnen ze zeker wel. Ze kunnen specificeren wat er wel en niet mag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat houdt dan geen stand, als de onderdelen voldoen aan de technische regels kan de FIA ze niet afkeuren met een beroep op de geest van de regels, dat houdt bij geen rechter stand.
Hooguit kunnen ze dan de regels voor het volgende seizoen wijzigen zodat het alsnog verboden is.
Of willekeur. Het is maar net welk woordje je er aan wilt geven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker wel. Ze kunnen specificeren wat er wel en niet mag.
Dat noemt men dan een precedent.
Nee, een precedent geldt voor iedereen, dus geen willekeur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of willekeur. Het is maar net welk woordje je er aan wilt geven.
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef tja77 het volgende:
Hier nog niks over de “megadeal” van Verstappen?
Lewis geen goat meer als meest verdienende F1 coureurquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.
Meer dan Hamilton volgens mij, dat is wel mooi
meer? lijkt me stug maar zal een prima deal zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.
Meer dan Hamilton volgens mij, dat is wel mooi
Hamilton had 40M.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer? lijkt me stug maar zal een prima deal zijn
Maar als z’n vader geen internationale financiële transacties mag doen en Haas mag ze ook niet ontvangen vraag ik me wel af hoe lang hij nog in de auto zit.quote:
Daar zal Max ook wel naar toe gaan dan. Zeker met zo'n lang contract.quote:
Met alle sponsorcontracten zal hij wel in die buurt komen idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Daar zal Max ook wel naar toe gaan dan. Zeker met zo'n lang contract.
Maar goed, het leven is ook duur in Monaco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |