Jup. Veel beter dan die in Qatar.quote:
Als je een coureur een crash toewenst, dan is er iets serieus mis tussen je oren. Maar gelukkig heb je wel verstand van opvoeden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jij staat in de top vijf van Fokkers wiens mening me het minst interesseert.
Max vindt het asfalt niks. Maar ik vind Kwatar niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup. Veel beter dan die in Qatar.
Als een team besluit om aero-onderdelen te gebruiken, die met opzet vuile lucht creeeren achter de auto, dan kunnen ze qua technische specs prima binnen de regels vallen, maar voldoen ze niet aan de 'spirit of the regulations'.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
om dan te gaan miepen over spirit of the regulations is toch wel bar.
Ach welnee joh, andere vrienden van Putin wens ik veel ergere dingen toe. Hij krijgt het voordeel van de twijfel omdat hij zo'n vrolijke kop heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je een coureur een crash toewenst, dan is er iets serieus mis tussen je oren.
Zo, inderdaad.quote:Maar gelukkig heb je wel verstand van opvoeden.
quote:
daar zijn de technical directives van de FIA voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als een team besluit om aero-onderdelen te gebruiken, die met opzet vuile lucht creeeren achter de auto, dan kunnen ze qua technische specs prima binnen de regels vallen, maar voldoen ze niet aan de 'spirit of the regulations'.
Ga jij dan maar even de maximale hoeveelheid turbulentie van de aeroparts definieren. Succes!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
daar zijn de technical directives van de FIA voor
Gaat de FIA ook niet doen. Ze gaan gewoon ontwerpen die niet in de geest van de regels passen afkeuren. Een team moet maar aantonen dat de FIA mis zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ga jij dan maar even de maximale hoeveelheid turbulentie van de aeroparts definieren. Succes!
Kort samengevat:quote:
quote:Mazepin mag Formule 1-coureur blijven, maar wel onder neutrale vlag
De Russische Haas-coureur Nikita Mazepin blijft voorlopig welkom in de Formule 1, dat heeft de internationale autosportbond (FIA) bekendgemaakt na een spoedoverleg dinsdag.
Mazepin mag niet meer onder de Russische vlag uitkomen, hij rijdt voorlopig onder de vlag van de FIA. Dat geldt ook voor alle andere coureurs uit Rusland en Belarus in de overige klassen van de FIA. Van een schorsing is dus geen sprake.
https://nos.nl/collectie/(...)-onder-neutrale-vlag
Neemt natuurlijk niet weg dat als er mogelijkheden zijn voor Haas om zich van Uralkali als sponsor te ontdoen, Mazepin waarschijnlijk alsnog wel exit is.quote:
Dat houdt dan geen stand, als de onderdelen voldoen aan de technische regels kan de FIA ze niet afkeuren met een beroep op de geest van de regels, dat houdt bij geen rechter stand.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat de FIA ook niet doen. Ze gaan gewoon ontwerpen die niet in de geest van de regels passen afkeuren. Een team moet maar aantonen dat de FIA mis zit.
Dat kunnen ze zeker wel. Ze kunnen specificeren wat er wel en niet mag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat houdt dan geen stand, als de onderdelen voldoen aan de technische regels kan de FIA ze niet afkeuren met een beroep op de geest van de regels, dat houdt bij geen rechter stand.
Hooguit kunnen ze dan de regels voor het volgende seizoen wijzigen zodat het alsnog verboden is.
Of willekeur. Het is maar net welk woordje je er aan wilt geven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker wel. Ze kunnen specificeren wat er wel en niet mag.
Dat noemt men dan een precedent.
Nee, een precedent geldt voor iedereen, dus geen willekeur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of willekeur. Het is maar net welk woordje je er aan wilt geven.
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef tja77 het volgende:
Hier nog niks over de “megadeal” van Verstappen?
Lewis geen goat meer als meest verdienende F1 coureurquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.
Meer dan Hamilton volgens mij, dat is wel mooi
meer? lijkt me stug maar zal een prima deal zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit mij het nou hoe veel ie verdient.
Meer dan Hamilton volgens mij, dat is wel mooi
Hamilton had 40M.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer? lijkt me stug maar zal een prima deal zijn
Maar als z’n vader geen internationale financiële transacties mag doen en Haas mag ze ook niet ontvangen vraag ik me wel af hoe lang hij nog in de auto zit.quote:
Daar zal Max ook wel naar toe gaan dan. Zeker met zo'n lang contract.quote:
Met alle sponsorcontracten zal hij wel in die buurt komen idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Daar zal Max ook wel naar toe gaan dan. Zeker met zo'n lang contract.
Maar goed, het leven is ook duur in Monaco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |