Op een natte baan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef beantherio het volgende:
Ontopic: ik heb het vandaag niet zo gevolgd maar het is me wel duidelijk dat ze bij RBR nog steeds niet echt bezig zijn geweest met het vinden van performancelimieten. Op zich begrijpelijk maar ik krijg er wel wat de kriebels van. Hopelijk gaat de coureurs morgen wel eens de pedaal flink intrappen.
Morgenmiddag is in ieder geval de regensessiequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb het vandaag niet zo gevolgd.
Zou leuk zijn als er vergelijking komt met andere teamsquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:58 schreef beantherio het volgende:
Is dit al gepost? Porpoising in actie:
[ twitter ]
Ik heb het nog niet gezien helaas. Op de website van The Race (waar ik die tweet ook tegenkwam) hadden ze het er trouwens wel over dat Lewis er schijnbaar veel last van had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er vergelijking komt met andere teams
Moest ik ook gelijk aan denken ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien helaas. Op de website van The Race (waar ik die tweet ook tegenkwam) hadden ze het er trouwens wel over dat Lewis er schijnbaar veel last van had.
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan het effect van een lowrider.![]()
[ afbeelding ]
In mijn hoofd speelde ik er dit muziekje bij af:quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken ja.
Typisch Britse manier van praten. Iets suggereren zodat journalisten er mee aan de haal gaan, er flinke verhalen omheen breien en dan later kunnen zeggen: ja, maar ik heb niks gezegd hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uitermate laf van Hamilton, wel even met modder gooien maar dan geen namen noemen zodat iedereen nu verdacht is. Ik heb er geen goed woord voor over.
Holy crap...dat lijkt mij met over de 300km/h geen pretje als rijder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:58 schreef beantherio het volgende:
Is dit al gepost? Porpoising in actie:
[ twitter ]
De coureurs trainen hun nek al om de G krachten van een Formule 1 auto aan te kunnen maar je gaat je afvragen of ze dit er nog wel bij kunnen gebruiken. Let ook speciaal op hoe het hoofd van Leclerc beweegt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Holy crap...dat lijkt mij met over de 300km/h geen pretje als rijder.
USA heeft er anders een race bij gekregen, schandequote:Op donderdag 24 februari 2022 16:34 schreef 4-elements het volgende:
Lastige daarbij blijft, waar trek je de grens?
Oorlog en grootschalige martelingen zijn sowieso een no go.
Lijkt me toch iets over de limiet: https://twitter.com/Micha(...)007330414597/photo/1quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef beantherio het volgende:
Ontopic: ik heb het vandaag niet zo gevolgd maar het is me wel duidelijk dat ze bij RBR nog steeds niet echt bezig zijn geweest met het vinden van performancelimieten. Op zich begrijpelijk maar ik krijg er wel wat de kriebels van. Hopelijk gaat de coureurs morgen wel eens de pedaal flink intrappen.
China is inmiddels Taiwan binnengevallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)al-oekraine/8460354/
Teambazen in de Formule 1 komen donderdagavond bijeen om te spreken over de Russische aanval op Oekraïne en daarmee samenhangend over de Grand Prix in Rusland. De race in Sochi lijkt na de invasie en bombardementen op losse schroeven te staan, al houdt de Formule 1-organisatie zich - in tegenstelling tot Sebastian Vettel - nog op de vlakte.
AngtHaas? FaalHaas?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dus je zou kunnen zeggen... Een poolhaas?
Geen fake news verspreiden hé.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
China is inmiddels Taiwan binnengevallen.
Hebben Vettel en Verstappen al gereageerd?
Dolletjes, een 42 jaar oud probleem dat even goededag komt zeggen. De wingcars van Tyrrell, Arrows en Williams hadden hier in het begin ook last van in 1979 toen ze de Lotus 78 en 79 na wilden doen. Vooral de Arrows A2 "Buzz Bomb" was berucht om de golvende rijstijl die de coureurs misselijk maakte. Heeft iemand nog het nummer van Tony Southgate?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Holy crap...dat lijkt mij met over de 300km/h geen pretje als rijder.
Toen hadden ze nog wel fatsoenlijk geluid en motoren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dolletjes, een 42 jaar oud probleem dat even goededag komt zeggen. De wingcars van Tyrrell, Arrows en Williams hadden hier in het begin ook last van in 1979 toen ze de Lotus 78 en 79 na wilden doen. Vooral de Arrows A2 "Buzz Bomb" was berucht om de golvende rijstijl die de coureurs misselijk maakte. Heeft iemand nog het nummer van Tony Southgate?
[ afbeelding ]
@Naardegallemiezen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Red Bull nog steeds binnen
Halve testdag naar de galemiezen
Die vinden wel wat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit seizoen wordt nog een uitdaging voor Haas.
https://www.nu.nl/formule(...)en-in-barcelona.html
Kunnen ze net zo goed meteen Nikita eruit pleuren. Piastri in zijn plaatsquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit seizoen wordt nog een uitdaging voor Haas.
https://www.nu.nl/formule(...)en-in-barcelona.html
Steiner heeft in September nog gezegd dat Haas F1 niet op de grid zou staan zonder Mazepin. Nu kan dat in een half jaar best wat veranderen, maar toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen ze net zo goed meteen Nikita eruit pleuren. Piastri in zijn plaats
Gaat denk ik meer over de vader van mazepin. Kan Nikita verder ook niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:34 schreef BroesWillems het volgende:
[ twitter ]
Weet iemand of Jeremy hier ergens naar een specifieke uitspraak verwijst? Of gewoon algemeen de Russische aanval op Oekraïne?
Hij begint toch echt met Nikita.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer over de vader van mazepin. Kan Nikita verder ook niet veel aan doen.
[ twitter ]
Als ik Steiner en Haas was, zou ik toch eens met de familie Andretti gaan onderhandelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Steiner heeft in September nog gezegd dat Haas F1 niet op de grid zou staan zonder Mazepin. Nu kan dat in een half jaar best wat veranderen, maar toch.
F2 enginequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
Oei. Auto van Alonso stopt er mee. Komt rook onder de kap vandaan.
Alpine heeft ingezet op performance, ze moeten het hier NL tot 2026 mee doen. Betrouwbaarheid zal dit jaar nog vaker een probleem zijn.quote:
Kan niet zeggen dat ze getreuzeld hebben bij Haas, ook de trucks van het team zijn van de Russische kleuren en Uralkali logo's gestript.quote:
Erg netjes van ze inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ze getreuzeld hebben bij Haas, ook de trucks van het team zijn van de Russische kleuren en Uralkali logo's gestript.
Het zegt inderdaad nog weinig maar het geeft in ieder geval vertrouwen dat RBR niet uit de toon valt qua prestaties.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:57 schreef VacaLoca het volgende:
Max nu 1:19.7 ookal zeggen tijden weinig toch fijn dat ze ook een rondje onder de 1:20 kunnen klokken
Nee, zo simpel is het echt niet. Hoe minder vleugel je hebt hoe minder downforce er over blijft in vuile lucht. Daarom is het een mantra, het is een veel te grote simplificatie van een enorm complex probleem waar niemand in dit topic ook maar een iota verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh? Het is een feit dat hoe meer aero een auto heeft, hoe gevoeliger deze is voor verstoorde lucht.
Dus terug naar minder vleugels maakt dat auto’s dichter op elkaar kunnen rijden, wat het racen alleen maar beter maakt. Dat is geen “mantra”, dat is gewoon hoe het werkt. Kijk naar Indycar bijvoorbeeld, daar hebben ze veel minder moeite om een voorganger te volgen dan in F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |