Triggeredquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat zijn versnellingsbak uitvalt moet je hem bashen?
Het wordt steeds triester hè met die hetze van je.
Mazespin is er zelf al mee gestopt zie ik net...quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haas deed het al Prima voordat de Mazespin kwam.
Zou fijn zijn als we van hem en z’n familie uit het paddock kunnen houden.
Zijn talent kwam alleen naar voren met Roebels
Mazespin boeit me natuurlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haas deed het al Prima voordat de Mazespin kwam.
Zou fijn zijn als we van hem en z’n familie uit het paddock kunnen houden.
Zijn talent kwam alleen naar voren met Roebels
Dat blijft dan wel een lastige ja. Uiteraard is de situatie in Rusland nu wel duidelijk en zal daar geen twijfel over bestaan, maar ze reden vorig seizoen ook gewoon in Qatar, Saudi-Arabië enzo en waren ook naar China gegaan zonder het corona-gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geld ook voor China, de oliestaatjes, de USA... waar kun je eigenlijk nog wel racen?
Er komen de laatste tijd steeds meer Amerikaanse sponsoren de F1 in. Misschien dat er een Haas wil sponsoren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mazespin boeit me natuurlijk helemaal niets.
Maarrrr.... het Haas-team wordt gesponsord dor Uralkali. Als die enorm geraakt worden door de sancties, zal dat ongetwijfeld ook in de portemonnee van Haas te voelen zijn. En dat zou natuurlijk wel jammer zijn.
Problemen met de brandstofpomp blijkbaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mazespin is er zelf al mee gestopt zie ik net...
[ twitter ]
Jep.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Was het niet al de laatste race van Sochi geweest? Zou toch een Vladimir Putin circuit bij St Petersburg komen?
Edit: gevonden. Het is Igora Drive. En pas vanaf volgende seizoen (mits ze dan überhaupt nog deel van het circus uitmaken)
Nou ja, als 2 WDC's van de 4 uit het hele veld dit al zeggen weet je dat het ook wel in de rijdersmeetings besproken gaat worden.quote:
@Nattekat had het over Turkijequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, als 2 WDC's van de 4 uit het hele veld dit al zeggen weet je dat het ook wel in de rijdersmeetings besproken gaat worden.
Sochi out. Portugal in?
Zat opties dus.quote:
Hij zegt eigenlijk toch enkel dat we niet moeten racen in een land dat in oorlog is? Daarmee zegt hij verder niks over de race zelf, die is pas over een paar maanden. Als er dan geen oorlog meer is, gaat de quote al niet meer op..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max gaat ook niet naar Rusland.
Gelijk heeft Max.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)bus-gegooid/8457714/
Max Verstappen is het niet eens met het besluit van de FIA om Michael Masi te vervangen als wedstrijdleider in de Formule 1. De wereldkampioen stelt dat Masi 'voor de bus is gegooid' door de FIA en dat de Australiër een zeer capabele wedstrijdleider was, zeker met de juiste steun. Verstappen vindt het echte probleem aan de FIA toe te schrijven, dat 'mensen continu in zijn oor konden schreeuwen voor een gele of rode kaart'.
🤡🤡quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max gaat ook niet naar Rusland.
Wat heeft Singapore nou weer gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
🤡🤡
Wel naar China, Bahrein, Saoedi-Arabië, Azerbaijan, Qatar, Singapore...
Lol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat heeft Singapore nou weer gedaan.
Toeslagenaffaire in Nederland, schrap Zandvoort maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Lol.
Dat is het hele probleem, als je maar lang genoeg zoekt dan valt er voor elk land wel wat te zeggen.
F1 opdoeken dan maar.
Met dat soort vergelijkingen kun je natuurlijk alles kapot nuanceren en iedere discussie op slot gooien. Maar Max merkte terecht op dat een regelrechte oorlog wel echt iets heel anders is. Wat er in die andere landen gebeurd daar kan iedereen terecht kritisch over zijn maar de situatie in Oekraïne is iets wat je onmogelijk kunt negeren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire in Nederland, schrap Zandvoort maar
Maar alle gekheid op een stokkie, eigenlijk zou je sommige regimes niet willen steunen. Dus geen sportwashing: je beter voordoen dan je bent door een te gek sportevenement te organiseren. Denk aan met name China en Saudi-Arabië. Lastige daarbij blijft, waar trek je de grens? Oorlog en grootschalige marterlingen (Oeigoeren) zijn sowieso een no go.
Op een natte baan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef beantherio het volgende:
Ontopic: ik heb het vandaag niet zo gevolgd maar het is me wel duidelijk dat ze bij RBR nog steeds niet echt bezig zijn geweest met het vinden van performancelimieten. Op zich begrijpelijk maar ik krijg er wel wat de kriebels van. Hopelijk gaat de coureurs morgen wel eens de pedaal flink intrappen.
Morgenmiddag is in ieder geval de regensessiequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb het vandaag niet zo gevolgd.
Zou leuk zijn als er vergelijking komt met andere teamsquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:58 schreef beantherio het volgende:
Is dit al gepost? Porpoising in actie:
[ twitter ]
Ik heb het nog niet gezien helaas. Op de website van The Race (waar ik die tweet ook tegenkwam) hadden ze het er trouwens wel over dat Lewis er schijnbaar veel last van had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er vergelijking komt met andere teams
Moest ik ook gelijk aan denken ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien helaas. Op de website van The Race (waar ik die tweet ook tegenkwam) hadden ze het er trouwens wel over dat Lewis er schijnbaar veel last van had.
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan het effect van een lowrider.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |