SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Neequote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Weten ze nou echt niet dat ze en one day fly zijn?
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
ik haak bijna bij elk gesprek met goelia af
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Zolang die reünie maar niet wordt uitgezonden op TV, boeit het mij niks
Dat is dan wel weer een mooie songquote:
eerder vanavond was ze live op insta, samen met Sercan en klieroy. Ze was in iedergeval lekker vrolijkquote:Op maandag 21 februari 2022 18:08 schreef C.A.I het volgende:
Veertje bedankt Iedereen in een filmpje veel plezier
https://imgur.com/a/jBnjuYM
zal hem hier ook even posten in een nieuwe Post
Enjoy !!
je denkt toch niet dat ik dat ga kijken met die 3 kneuzenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
eerder vanavond was ze live op insta, samen met Sercan en klieroy. Ze was in iedergeval lekker vrolijk
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
Nouch valt in slaap met oordoppen en Dago moet die daarna dan uitdoen![]()
Prinsesje
Het model, sexy hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
plaatjes uploaden
Ik zeg toch niet dat dat moet?😆quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat ga kijken met die 3 kneuzen
quote:
Holy f*ck, waar heb je die gevonden?😍quote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
plaatjes uploaden
Doe ik.quote:
Die is het echt naar de kop gestegen. Het voelt zo nep allemaal.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn Irritatie niveau stijgt richting Grace
1 grote nep showquote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die is het echt naar de kop gestegen. Het voelt zo nep allemaal.
Liever haar dan dominee G(r)u(we)lio🤣quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn Irritatie niveau stijgt richting Grace
Ben ik ook al lang klaar meequote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Liever haar dan dominee G(r)u(we)lio🤣
Ja hoe minder mensen des te meer kumbaya. Dus er moet wat gebeuren waardoor de dynamiek weer even wordt opgeschud om de tijd tot 9 april te vullen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaan nog een lange 7 weken worden, gelukkig is de COS er nog. Pffff wat een gezapig zooitje daar in dat huis
die ligt te scharen met noesquote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:
Nawee speelt zeker weer pŕinses op de erwt?🤣
Zijn er nog veel meer. Fotograaf.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Holy f*ck, waar heb je die gevonden?😍
ja die ken ik al hoorquote:
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn er nog veel meer. Fotograaf.
Van Veenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlen
kan ook de broer van je partner zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn zwager die met mijn zusje getrouwd isanders is het toch niet je zwager idioot
Tobias van Veen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlen
Zo kwam Grace toch ook binnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die is het echt naar de kop gestegen. Het voelt zo nep allemaal.
Betrapt.quote:
Zo kan ie wel weer hequote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef Hendrik83 het volgende:
En.....weg met die zender.
[ afbeelding ]
U heeft mooie gifjes.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef Hendrik83 het volgende:
En.....weg met die zender.
[ afbeelding ]
Ja of Insta.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef GayGuy het volgende:
We kunnen meespelen met de bewoners via twitter😁
Hun of wij?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Vooral ook dat porum van presentator Peter![]()
Leuk idee, hoop dat de uitvoering ervan ook goed is, en dat bb dit optijd via de socials aankondigdquote:
Oh ze zijn zo terugquote:
Wel duimpjes omhoog gedaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
weer beeld, noes en navel zijn klaar
Ik zou Nouchine die zender hebben laten oprapen, ondankbaar stuk vreten, die zender doet de hele dag het zware werk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bied morgen wel mijn excuses aan
Ik ben voor.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef mangalie het volgende:
Een Ban voor posters van een krabbelende Julio
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef odie22 het volgende:
en hebben ze nog steeds 25 min warm water per dag
Geen cape meerquote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
grace is nog wakker, er kan nog van alles gebeuren![]()
![]()
Filmpje????quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat ga kijken met die 3 kneuzen
Nou, ik ga dan wel die nieuwe Daily van Lubach kijken, anders blijven deze pics van Gruwelio op mijn netvlies staan. Fijne streamnacht nogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan wel die nieuwe Daily van Lubach kijken, anders blijven deze pics van Gruwelio op mijn netvlies staan. Fijne streamnacht nog
Echt serieus???quote:
Ik ken u niet meen ik. Maar vertel maar.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Echt serieus???
Ik krijg dus echt jeuk van hem hè?
Dankzij hem zit ik ook te krabben, kan daar dus echt niet tegen.
Mijn zwager die met mijn broer is getrouwd kan toch ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn zwager die met mijn zusje getrouwd isanders is het toch niet je zwager idioot
hij zet dat ding toch niet op zijn orenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef Flow3r het volgende:
echt zo raar, Julio lag allang in bed maar wacht met dat apparaat opzetten tot Grace in de slaapkamer is, altijd bang dat er nog gekletst gaat worden en hij iets mist, doe dat ding gewoon op en ga slapen gvd![]()
[ afbeelding ]
ff krabbelen nogquote:Op maandag 21 februari 2022 23:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zet dat ding toch niet op zijn oren
je krijgt er geen genoeg van hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken u niet meen ik. Maar vertel maar.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je krijgt er geen genoeg van he
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
FlowerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gone...
[..]
goffervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe noem je de man van je zwager dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn zwager die met mijn broer is getrouwd kan toch ook.
Vertel me alles,hoe gaat het met je?quote:
Nou, vertel..quote:Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoe noem je de man van je zwager dan?
Hoelang ga je ermee door om Julio belachelijk te maken? Twintig keer kwetsende plaatjes lijkt me voldoende.quote:
Wel okquote:Op maandag 21 februari 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel me alles,hoe gaat het met je?
De bruid denk ikquote:
Jajaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Wel oken met u?
Ik kijk nog amper streams eigenlijk
Ja geen idee, de broer van je lief is je zwager, hoe noem je zijn man dan? Ook zwager denk ikquote:
Gewoon je broer tochquote:Op maandag 21 februari 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja geen idee, de broer van je lief is je zwager, hoe noem je zijn man dan? Ook zwager denk ik
Dat kan toch.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
De man van je zwager?? Was het toch?
En die cap je.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen nog af en toe de streams op tv ja
Neeheej, de broer van je lief is je zwager, zijn husband (en niet je broer) is dan toch ook een zwager?quote:
Ja, dagquote:Op maandag 21 februari 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Neeheej, de broer van je lief is je zwager, zijn husband (en niet je broer) is dan toch ook een zwager?
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Stel: mijn broer gaat trouwen met een mooie man dan is hij de bruid.
Toch klopt het nietquote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Stel: mijn broer gaat trouwen met een mooie man dan is hij de bruid.
Je bent mij compleet kwijtquote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha zoals ze op FB doen bedoel je![]()
Waar de hele tv kast op staat dan
Nee de voorstelling is voorbij.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je bent mij compleet kwijtIs Grace nog wakker
Ok nog 1 pogingquote:Op maandag 21 februari 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je bent mij compleet kwijtIs Grace nog wakker
Koeien zijn ook gayquote:
Allemaal?quote:
Ik zit niet op Social Media, geloof je gelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok nog 1 poging![]()
Op fb en ook wel op andere socials maken ze foto's van de tv, dat vind ik grappig want het halve meubilair staat er dan op![]()
Maargoed, geen idee about Grace, ligt ook in bed dacht ik.
Jij liegt me iets te vaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zit niet op Social Media, geloof je gelijk.
Ik leer hier nog wat vanavondquote:
Lekker slipe Floor.quote:
hahaha, ja zo lekker amateuristischquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok nog 1 poging![]()
Op fb en ook wel op andere socials maken ze foto's van de tv, dat vind ik grappig want het halve meubilair staat er dan op![]()
Maargoed, geen idee about Grace, ligt ook in bed dacht ik.
Kom dan wat?quote:
Zij en het is Pokkehandtasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan slaat hij je ff met die pokahandtas
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan slaat hij je ff met die pokahandtas
Maar je liegt wel.quote:
Precies waar je hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
* FreshFruit gaathuilen in een hoekje.
Zeker weten?quote:
Jij bent welkom.quote:
Waarom niet?quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
op de insta van sercan, emi, vera of legoboy
Ze claimden gelijk en dag sfeer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:44 schreef Stargazing het volgende:
Sinds Nawel en Julio op de gouden kamer liggen is er ineens minder plezier of gepraat 's nachts.
Sfeerbedervers.
Hij is op de streams dus er mogen caps geplaatst worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoelang ga je ermee door om Julio belachelijk te maken? Twintig keer kwetsende plaatjes lijkt me voldoende.
Arme Hannequote:
Ze voegt ook niet zo heel veel toe vind ik. Je vergeet soms dat ze er in zit.quote:
Wie??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze voegt ook niet zo heel veel toe vind ik. Je vergeet soms dat ze er in zit.
Morguh allemaal
Ik ben net uit mijn pubertijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Toevallig hier terecht gekomen op cos. Is dit hier het afvoerputje van het internet? Niks anders dan negativiteit, haat, nijd en jaloezie. Waarschijnlijk gepost door overjaarse pubers die niets in real life betekenen en vol frustratie zitten. Shame on you, pipo’s.
Halloquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Toevallig hier terecht gekomen op cos. Is dit hier het afvoerputje van het internet? Niks anders dan negativiteit, haat, nijd en jaloezie. Waarschijnlijk gepost door overjaarse pubers die niets in real life betekenen en vol frustratie zitten. Shame on you, pipo’s.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HalloAls je liefnegatief bent, dan omarm ik je met duizend armen.
Dimi ben jij dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Nu je het zegt! Ik was/ben nog niet wakker genoeg om hierbij stil te staan.quote:
Goedemorgen Fruitigequote:
Met een smile de COS openen was dit.quote:
en ONZquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
Geweldige schrijver trouwens.
"Ik ook van jou"![]()
En het afvoerputje van FOK! is KLB.
Het is dat je hier toevallig komt, maar de regel is hier dat het over de COS gaat en niet over de Usersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat je hier toevallig komt, maar de regel is hier dat het over de COS gaat en niet over de Users
Dat is helemaal erg.Dotteke is 6 maal winnares van DTS daar en ik 4 maal.quote:
Zegt meer over jou dan over cossers. Jij komt hier mensen beoordelen en beledigen op een online forum. Wat zegt dat dan over jouw leven?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Ze willen zo'n 50 duizend verdienen met kaarten en pingpong .. en slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef Stargazing het volgende:
Ze beginnen hier terug met Fear factor maar hebben al aangegeven niet meer voor de vreemde gerechten te gaan. Nu al een faal reboot. Net als Big brother niet wat het geweest is, veel te braaf.
blijkbaar is de prijzenpot 25.000, dan kun je je beter aan een BB wagen. Heb je minstens het driedubbele als je wint.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze willen zo'n 50 duizend verdienen met kaarten en pingpong .. en slapen.
Euh vorige maand was de 10de keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg.Dotteke is 6 maal winnares van DTS daar en ik 4 maal.
Je jubileum.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh vorige maand was de 10de keer
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je jubileum.![]()
Ik wilde niet teveel opscheppeen dat leek Onzin.
Schandalig is het .. ipv hier te modereren zit ze een beetje spelletjes te doen in DTS.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh vorige maand was de 10de keer
Proest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Schandalig is het .. ipv hier te modereren zit ze een beetje spelletjes te doen in DTS.
Goedemorgen,het is droog vandaag.quote:
Ik vraag dit voor een vriend.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,het is droog vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Is de rest dood?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:37 schreef Jockari het volgende:
Geloof het of niet, maar wie is de enige die vertikaal staat ?
[ afbeelding ]
Dan heeft ze dus gewonnen.quote:
tuuuuuuuuututututu tuuuuquote:
Heer Kodiak.quote:
Salar wil ik houden, bedanktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we ook 14 nieuwe bewoners bestellen en deze weggooien ?
Deze naderen hun houdbaarheidsdatum
quote:
Oké, okéquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou hop hop uit dat bed Stream 1 en 2
Ontbijt maken Stream 1 en 2
Challange doen 2 x SL
![]()
Tis wat met die overjarige pubermeisjes hier.quote:
Geraldine genot.quote:
Dankjequote:
Goedemorgen heer Enigne.quote: