SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[quote]quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef Koos1958 het volgende: [..] Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.
Neeeheequote:Op maandag 21 februari 2022 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nog wel eens tegen gaan vallen
Dat geeft toch niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik had haar in een ander milieu gedacht… omdat ze zo netjes eruit ziet en houdt van mooie kleding etc. niks meer en niks minder. Ik had het gewoon mis! Pfft 🤔
Vervelend hè?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat staat die julio er toch steeds als een havik bij in de keuken en waarom de kt hij dat ie kan zingen
Hij probeert de keuken op te eisen omdat hij denkt dat dit misschien een laatste strohalm is om onder nominatie uit te komen....quote:Op maandag 21 februari 2022 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat staat die julio er toch steeds als een havik bij in de keuken en waarom de kt hij dat ie kan zingen
Ben ik met je eens. Wij hebben nog steeds de eetkamerstoelen van rotan die we voor ons trouwen hebben gekregen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
[quote]
En dan heb je ook nog mensen die modern niet mooi vinden![]()
Ik walg van die fluwelen Erik kusters meubelen
En straks bij 24 kitchen een programma krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij probeert de keuken op te eisen omdat hij denkt dat dit misschien een laatste strohalm is om onder nominatie uit te komen....
Hoop dat het niet gaat lukken ,hij weet ook alles beterquote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij probeert de keuken op te eisen omdat hij denkt dat dit misschien een laatste strohalm is om onder nominatie uit te komen....
Hij begint behoorlijk bitchy te worden ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoop dat het niet gaat lukken ,hij weet ook alles beter
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En straks bij 24 kitchen een programma krijgt.
Jij bent meer een rivièra maison type?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
[quote]
En dan heb je ook nog mensen die modern niet mooi vinden![]()
Ik walg van die fluwelen Erik kusters meubelen
Hij deed het weer met zijn neus/handquote:Op maandag 21 februari 2022 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En straks bij 24 kitchen een programma krijgt.
Ik snap wel wat je bedoelde ja. Ik vind dat ook altijd leuk om naar te kijken, om te zien of je het ''goed'' gegokt hebt of niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik had haar in een ander milieu gedacht… omdat ze zo netjes eruit ziet en houdt van mooie kleding etc. niks meer en niks minder. Ik had het gewoon mis! Pfft 🤔
Gewoon expres.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij deed het weer met zijn neus/hand
Ik ben een interieur junkie, dus ik let er altijd misschien meer op dan andere! Mijn huis kont zo uit een woonblad en Studio Henk en tv kast en diverse items zijn er in overvloed. Zelfs in een blad gestaan. Maar, mijn punt was dat je niet gelijk op uiterlijkheden af moet gaan en dan gelijk iets erbij denken! Ik zat gewoon fout. 🤷♀🙋🏼♀quote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Wij hebben nog steeds de eetkamerstoelen van rotan die we voor ons trouwen hebben gekregen.
quote:
Ab-so-luut niet!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent meer een rivièra maison type?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet!!!
Mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog eentje en dan stop ik.quote:
Verbrand door een rooster uit de hete oven te halen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met de hand van Salar gebeurd?
genoegquote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog eentje en dan stop ik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |