Ja, hij moet er dit jaar wel in zitten. Lijkt me een no brainer. Weet alleen nog niet wanneer. Ik denk dat ze wachten tot dat er echt een populaire speler vertrekt...of dus toch niet..quote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit jaar geloof ik 100% in de secret room van @:freaky40 ... 2 bewoners naar de secret room, 1 komt terug.. dan klopt het weer qua aantal weken.
Dan was ik een fanclub begonnenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef zodeju het volgende:
Tussen twee haakjes......wat reageert Tobias leuk op Salar......![]()
![]()
![]()
![]()
Of had hij de boel kort en klein moeten slaan met zijn zere pootje.
Ah ze houden elkaars hand vastquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Je zou denken dat je er onder tussen gewend aan raakt dat BB af en toe wat omroept.
[ afbeelding ]
Elke keer haar hele lijf gaat heen en weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Je zou denken dat je er onder tussen gewend aan raakt dat BB af en toe wat omroept.
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt het wel tochquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit jaar geloof ik 100% in de secret room van @:freaky40 ... 2 bewoners naar de secret room, 1 komt terug.. dan klopt het weer qua aantal weken.
Hij speelt het heel raar.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo als ik Tobias nu zie, vertrouw ik hem voor geen meter. Grace aan het lijntje
houden om zo naar de finale mee te liften door Handje/kusje/pepermuntje te doen met haar.
En als het ff mee zit, krijgt ze 'n trap na.
Ze woont dus nog bij haar ouders begrijp ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Filmpje bij Vera thuis de hond rent op de banken! Wat een troep in haar ouderlijk huis oude bende… ik snap niet, dat Vera uit zo’n milieu komt? Ik had een sjiek huis verwacht?
Liese schrok vorig jaar continu, 99 dagen langquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat de meubels ouderwets zijn en de hond op de bank mag, vind jij het gelijk een minder milieu ?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Filmpje bij Vera thuis de hond rent op de banken! Wat een troep in haar ouderlijk huis oude bende… ik snap niet, dat Vera uit zo’n milieu komt? Ik had een sjiek huis verwacht?
Nawel vindt dat het van haar is, want is van haar BB partyquote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die al eerder door Nouchine en Nawel bijna leeggegeten was..Vieze hebberige wijven.
Hij is duidelijk genoeg naar haar geweest. je zou ook kunnen zeggen dat ze dom is om hem steeds op te zoekenquote:
Geloof nog eerder dan anders om.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo als ik Tobias nu zie, vertrouw ik hem voor geen meter. Grace aan het lijntje
houden om zo naar de finale mee te liften door Handje/kusje/pepermuntje te doen met haar.
En als het ff mee zit, krijgt ze 'n trap na.
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Slecht geweten?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem koud en berekenend. Ik zie hem niet uitbundig lachen. Het lijkt of hij zichzelf constant moet afremmen. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee, en als hij praat lijkt het alsof hij constant zijn kaken op elkaar klemt (onderdrukte woede of zoiets)quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof nog eerder dan anders om.
Snap niet goed wat ik zie en wat een andere zien.....Ik zie geen gemakkelijke jongen met moodswings maar wel eentje die niet andere zwart maakt of slecht praat over anderen. Eentje die best veel lol kan hebben en vaak ook adrem reageert....en niet lui is.
Ik denk dat hij geniet van genegenheid maar daar blijft bij het lol met de boys maar toch bij vrouwen genegenheid zoekt. Ook dat hij graag de groep bij elkaar wil hebben....quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is duidelijk genoeg naar haar geweest. je zou ook kunnen zeggen dat ze dom is om hem steeds op te zoeken
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat de meubels ouderwets zijn en de hond op de bank mag, vind jij het gelijk een minder milieu ?
Het gaat niet zoals hij wil,verliest steeds meer goodwill.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind hem koud en berekenend. Ik zie hem niet uitbundig lachen. Het lijkt of hij zichzelf constant moet afremmen. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee, en als hij praat lijkt het alsof hij constant zijn kaken op elkaar klemt (onderdrukte woede of zoiets)
Het gaat mij ook om de sfeer,wij woonden in een boerderij waar een ieder welkom was en dat was altijd gezellig.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.
Snap ik ook wel als je zolang daar zit Een beetje lijfelijk contact is altijd goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geniet van genegenheid maar daar blijft bij het lol met de boys maar toch bij vrouwen genegenheid zoekt. Ook dat hij graag de groep bij elkaar wil hebben....
Doet hem vast goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft het over 'Lil Kleine....
Op welke manier over hem? Over zijn muziek of wat pas gebeurd is>quote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft het over 'Lil Kleine....
Geef je helemaal gelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel als je zolang daar zit Een beetje lijfelijk contact is altijd goed.
Maar ik vind het niet sneaky of zo hij is duidelijk geweest
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...quote:Op maandag 21 februari 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op welke manier over hem? Over zijn muziek of wat pas gebeurd is>
Knuffelen met Dot en zodeju.quote:
Ze kunnen het ook niet weten als het goed is natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...
Nouch zendercheck.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...
In belgië naar de huisarts gaan. De slechte pompen je direct vol antibiotica. Gelukkig heb ik ne goeie.;-)quote:Op maandag 21 februari 2022 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
ga even wat anders doen, anders besmeur ik de cos teveel. Doei doei
Sallar en Nawel.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi! Ik zet net de stream weer aan, wie heeft er net gewonnen en verloren met dat spel vanmiddag?
Salar gewonnen Nawel verlorenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi! Ik zet net de stream weer aan, wie heeft er net gewonnen en verloren met dat spel vanmiddag?
Nawel verloren is genomineerd.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Het zit je niet mee man, beterschapquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ontsteking. Eerst druppelen, als dat niet helpt, dan antibiotica.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.
Kan nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
Als nu nog Kristof geen nominatie krijgt, ben ik blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |