Sommige mensen vinden hem te veel de leiding nemen, irritant gedrag vertonen en/of ranzige, foute opmerkingen maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vinden mensen Kristof niet leuk?
Op twitter en fb is hij niet populair omwille van sommige unwoke uitspraken en grapjes. Er is ergens een hele lijst gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vinden mensen Kristof niet leuk?
Is iedere week de eerste die zijn strijdplan klaar heeft. Niet dat ik er mee zit verder.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles en iedereen naar zijn hand wil zetten.
En seksistische opmerkingen maakt.
En tactisch het spel speelt. Hint vaak naar stemafspraken maken.
Kris geeft zelf ook toe dingen niet goed te hebben gedaan.Dat siert hem enorm.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:01 schreef humpty het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met Kristoff
heel veel vinden hem leuk
Wat BB zegt geloof ik al lang niet meer
zelfs in het huis zeggen ze als kriss weg moet
kakt het helmaal in
Ahah wist ik niet en is er al geweten wie het spel gewonnen heeft?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee, winnaar heeft gewoon immuniteitspin.
Grace is al Little Sister van gisteren
De voorheen Green room.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef humpty het volgende:
Juliuo wil niet op het bord komen te staan naast Nawel
ik zou het geweldig vinden en Nouchine mag er ook bij op
Het enige dat hij zou willen is op de cover van Men's Health.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias is zo benieuwd naar de dingen hierna. Wat denkt hij dan dat er een fanfare klaar staat voor hem buiten. Of een of andere topjob. Hoe simpel zijn ze toch als ze daar in stappen om bekend te worden.
Met fotoshop kan best veel.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het enige dat hij zou willen is op de cover van Men's Health.
Zou best wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |