Weten we nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:50 schreef Stargazing het volgende:
wie heeft nu de vrijstelling? Salar of Tobias?
Geil hequote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Julio maar 1 trui mee ofzo. Op de een of andere manier zie ik hem altijd in die fluogroene capuchon hoodie
Neeeeee eerst Nawelquote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
asjeblief - eerst juliootje en hanneke
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.quote:
Vind het leuker bij een Nouchine om eerlijk te zijn. Valt gewoon op dat ie steeds dezelfde trui aan heeft.quote:
Als ik het goed begrijpt is hij dan niet automatisch genomineerd. Dan moeten dan de bewoners doenn??quote:
Ja nu is het echt tijd voor Nawel om te gaan. Het is genoeg geweest. Ze gaat maar thuis verder zeuren.quote:
De kijker zal wel mogen 'beslissen' wie de winnaar isquote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.
EN WAT MOETEN WE NU? NOU?
Thomas in de problemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.
EN WAT MOETEN WE NU? NOU?
Salar maakt daar ook grapjes over.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind het leuker bij een Nouchine om eerlijk te zijn. Valt gewoon op dat ie steeds dezelfde trui aan heeft.
Ik vind Kristoff wel leuk, van mij mag hij winnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vinden mensen Kristof niet leuk?
Precies, nu is het (na)welletjes.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:54 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja nu is het echt tijd voor Nawel om te gaan. Het is genoeg geweest. Ze gaat maar thuis verder zeuren.
Omdat hij alles en iedereen naar zijn hand wil zetten.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vinden mensen Kristof niet leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |