Ik ook! Fok die Fokkers!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zo klaar met FOK! zegt Grace.
quote:
Dacht dat je een grapje maaktequote:Op maandag 21 februari 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)l-was-nog-niet-klaar
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nu moet ze de hele week haar act opvoeren en uit bed blijven. en aan de foto in de streamverslagen te zien is ze zuur.
Het probleem is als Julio erop komt dan is Julio weg en Nawel ALWEER gesaved.
Dus ik hoop echt dat ze even nadenken en Nawel tegenover Nouchine en Tobias zetten. Dan is ze weg.
kan in dit geval geen gelijke stand komen is een spel geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 16:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Had het al eerder getikt maar wat nu als er gelijke stand is en grace moet kiezen dan is onze princes weer veilig want geloof zeker dat grace haar saved
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De bewoners waren toch niet haar bloedgroep.
Dan hoop ik Nouchinequote:Op maandag 21 februari 2022 16:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nu moet ze de hele week haar act opvoeren en uit bed blijven. en aan de foto in de streamverslagen te zien is ze zuur.
Het probleem is als Julio erop komt dan is Julio weg en Nawel ALWEER gesaved.
Dus ik hoop echt dat ze even nadenken en Nawel tegenover Nouchine en Tobias zetten. Dan is ze weg.
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.
Die is dan fucked, inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zitten
Die komt niet op de bank, dan valt het hele programma helemaal doodquote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zitten
Hij is zo populair met de meiden.Althans zo profileert hij zich.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die nepstem van Julio en dat gezever van hem niet aanhoren.
Die mag er idd nog eerder uit als prinsesquote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die nepstem van Julio en dat gezever van hem niet aanhoren.
Ik heb me gigantisch in die man vergist. Leek een leuke vent maar hij zit daar alleen maar om zichzelf te promoten voor een baan als presentator. En dan dat zogenaamde psychologische gelul van hem als zelfbenoemde coach is ook ronduit vreselijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is zo populair met de meiden.Althans zo profileert hij zich.
Eindelijk een keer Nawel eruit.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.
Dat laatste vind ik nog het ergste,ik was dat soort gesprekken met hem zeker niet aangegaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb me gigantisch in die man vergist. Leek een leuke vent maar hij zit daar alleen maar om zichzelf te promoten voor een baan als presentator. En dan dat zogenaamde psychologische gelul van hem als zelfbenoemde coach is ook ronduit vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |