SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja, de chips zijn zeker op......quote:Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef humpty het volgende:
Nawel wil nootjes dus gaat Nouchine nootjes halen
Nee,quote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje vreemd zet net de streams aan dus nawel is met dat spel genomineerd en dan is nouchine vrijgesteld als ik het goed begrijp, dan straks met salar en tobias dus ook 1 genomineerd en vrij en ook grace is al vrij. Dus dan hoeven ze niet te stemmen denk ik deze week en hebben kristof, julio en hanne nog een week extra. Anders moeten de bewoners uit die drie er 1 kiezen dat is dan toch raar.
Oke dank je wel had nog niet meegekeken vandaagquote:Op maandag 21 februari 2022 16:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee,
Nummer 1 is vrijgesteld (foto finish tussen tobi en salar dus nog niet bekend)
Nummer 2 & 3 is niets mee = nouch + salar of tobi
Nummer 4 is genomineerd = Nawel
Minpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps gemist dat ik het laatste bericht had
Vrees met grote vrezen. Dit is natuurlijk super manipuleerbaar. Salar zal het wel niet worden, want vorige week ook al een pin en LB. Dat vind BB natuurlijk niet kunnen...quote:Op maandag 21 februari 2022 16:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee,
Nummer 1 is vrijgesteld (foto finish tussen tobi en salar dus nog niet bekend)
Nummer 2 & 3 is niets mee = nouch + salar of tobi
Nummer 4 is genomineerd = Nawel
Dat dacht ik al, ik wilde snel door dus heb het gedaan. Als je andere TT titel wil dan geef maar door aan de mods.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps gemist dat ik het laatste bericht had
Nee joh,dit gedoe geeft haar nog enigszins iets van bestaansrecht.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Hanne blijft ook zeuren dat ze ziek is je bent niet ziek Hanne, dat komt door zaterdag je drank wat je gedronken heb vet eten en ander eten zoals chips snoep en vergeet de taart niet waar je volgens je zelf veel van heb gegeten, dat zijn je darmen niet meer gewend na 5 weken alleen brood en kwark en water.
kan je dit nou niet zelf bedenken![]()
TT is top en bedankt voor het openen!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wilde snel door dus heb het gedaan. Als je andere TT titel wil dan geef maar door aan de mods.
Nawel wult Pizza en Bier.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
vanavond friet of patat (zelf kiezen)
is die hele pot paprika chips opquote:
Ze zullen het wel jammer vinden dat Julio en Hanna op de kamer kwamen want het liefst doen ze het afgezonderd dat eten.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nu is die user automatisch genomineerd?
weet ik niet ze hadden nu naturelquote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die hele pot paprika chips op![]()
ja er staat nog wel gewone die paprika pot zat vol
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nu is die user automatisch genomineerd?
quote:
En het roddelen ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zullen het wel jammer vinden dat Julio en Hanna op de kamer kwamen want het liefst doen ze het afgezonderd dat eten.
is toch erg hoor ze lijkt wel bediende voor mevr huppelkutquote:Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef humpty het volgende:
Nawel wil nootjes dus gaat Nouchine nootjes halen
bediende van de prinsesquote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is toch erg hoor ze lijkt wel bediende voor mevr huppelkut
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee hoor, jij krijgt vrijstelling en de pin!
Waarom niet? Leroy heeft toch ook 3x een pin gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Dit is natuurlijk super manipuleerbaar. Salar zal het wel niet worden, want vorige week ook al een pin en LB. Dat vind BB natuurlijk niet kunnen...
eensquote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Dit is natuurlijk super manipuleerbaar. Salar zal het wel niet worden, want vorige week ook al een pin en LB. Dat vind BB natuurlijk niet kunnen...
Hopelijk gaat ze eerder. de deur naar buiten is altijd open.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Moet natuurlijk extra zuur zijn voor Nawel om op maandag al te horen dat ze genomineerd is, de hele week daar nog met een zure tronie rondhangen...ruim op tijd met een mooie aanloop, dat wel, voor een kansloze aftocht op zaterdagavond....
Waarom niet? De man is (nog) niet veroordeeld door een rechter en tot die tijd is hij onschuldig.quote:
Dat hebben we al 4 keer gezegd, ik geloof er niet meer inquote:Op maandag 21 februari 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Moet natuurlijk extra zuur zijn voor Nawel om op maandag al te horen dat ze genomineerd is, de hele week daar nog met een zure tronie rondhangen...ruim op tijd met een mooie aanloop, dat wel, voor een kansloze aftocht op zaterdagavond....
Nou wie weet is dit extra zetje wel mentaal zo heftig dat ze zelf vertrekt.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze eerder. de deur naar buiten is altijd open.
Eens, maar vindt zijn muziek sowieso al niet best.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom niet? De man is (nog) niet veroordeeld door een rechter en tot die tijd is hij onschuldig.
Blijf hoop houden!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat hebben we al 4 keer gezegd, ik geloof er niet meer in
Zie jij enig oordeel in mijn post?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom niet? De man is (nog) niet veroordeeld door een rechter en tot die tijd is hij onschuldig.
Normaal gesproken 3x, maar bij BB is niets wat het lijkt, dus wie weet.quote:
Mijn botje is al aan het stemmenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:22 schreef Flow3r het volgende:
Hoop Tobi, Nawel en Salar genomineerd, dan de tiktokkers van Nawel in de aanval zodat Nawel mag blijven en Tobi foetsie gaat
Nouch is ook wel populair.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er 2 andere toppers genomineerd worden is er een kans dat ze naar huis gaat.
Dan denk ik aan een Tobias of een Salar.
Er wordt vooral zo gereageerd als MB gezongen wordt, dus ik ging er idd vanuit dat het zo bedoeld werdquote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij enig oordeel in mijn post?
Als er weer 3 opstaan is dat in het voordeel van Nawel, als Nouchine er tenminste niet bij zit.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er 2 andere toppers genomineerd worden is er een kans dat ze naar huis gaat.
Dan denk ik aan een Tobias of een Salar.
Winnaar van BB1 was, als ik het goed tel, 5x 4x genomineerd (van de 6 rondes). Maar niet op een rij.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 keer achter elkaar genomineerd mensen. Is dat in geschiedenis van BB Nederland al eerder gebeurd?
In BB België vroeger was er iemand die 7x genomineerd was, en later BB won . maar weet niet van hem dat hij 5x na elkaar genomineerd was.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:29 schreef zodeju het volgende:
Tobias is gewoon nog vrolijk,,,,,,jammer hoor.
ja hoor vreten ze die ook nog even op ( ze denken echt niet aan de andere vuile egoïsten)quote:
Dat probeer ik te zoeken maar jammer genoeg zijn er geen details ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Winnaar van BB1 was, als ik het goed tel, 5x genomineerd. Maar niet op een rij.
Jammer maar dat gaat niet door.....Grace kiest dan voor Tobias.....zij ziet nog kans dat het wat kan worden. En Vera is en kan bij haar liefje zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:30 schreef C.A.I het volgende:
Breaking News
Vera komt terug !!
nieuwe plottwist Grace moet kiezen tussen Tobi en Vera als ze voor Vera kiest komt Vera terug dit is mogelijk nu de quarantaine dit weekend opgeheven is in NL BB ziet dat Grace het heel moeilijk heeft met het gemis van Veertje
Jaja maar vertel het niet verder dat je hebt van mij hebt
Ja idd en hou die Nouch maar in de gaten die graait allesquote:Op maandag 21 februari 2022 16:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoor vreten ze die ook nog even op ( ze denken echt niet aan de andere vuile egoïsten)
Bron?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:30 schreef C.A.I het volgende:
Breaking News
Vera komt terug !!
nieuwe plottwist Grace moet kiezen tussen Tobi en Vera als ze voor Vera kiest komt Vera terug dit is mogelijk nu de quarantaine dit weekend opgeheven is in NL BB ziet dat Grace het heel moeilijk heeft met het gemis van Veertje
ja dat zei ze al idd dat het lekker lang zal duren zoquote:Op maandag 21 februari 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Amy wil ook graag terug.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:33 schreef freaky40 het volgende:
Zie eerder Kitty nog terug komen dan Vera.
Prachtige twist.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zei ze al idd dat het lekker lang zal duren zo
Denk dat ze in the end misschien wel allemaal even terug komen, net als vorig jaar.quote:
Ben benieuwd naar wat dit voor invloed op haar gedrag heeft.Tot dusver nog vrij weinig.quote:
Sterker nog, ze is weer terug de slaapkamer in terwijl ze eerder in de keuken stond...quote:Op maandag 21 februari 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat dit voor invloed op haar gedrag heeft.Tot dusver nog vrij weinig.
Nee, er zij al genoeg kamerplanten daarquote:Op maandag 21 februari 2022 16:30 schreef C.A.I het volgende:
Breaking News
Vera komt terug !!
Dan gaat Julio of Hannequote:Op maandag 21 februari 2022 16:37 schreef Kinga het volgende:
Nawel weer genomineerd?![]()
Nu Nouchine ernaast zetten.. anders overleeft ze weer.. naast een Julio of Hanne.
Momentje.quote:
Nu moet ze de hele week haar act opvoeren en uit bed blijven. en aan de foto in de streamverslagen te zien is ze zuur.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat dit voor invloed op haar gedrag heeft.Tot dusver nog vrij weinig.
nee, winnaar heeft gewoon immuniteitspin.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:40 schreef cnex het volgende:
Dus ze verliest spel en is genomineerd?
En winnaar is dan Little Brother?
Valt me op dat ze dat allemaal zeggen als ze er net uit zijn. Ze willen dan allemaal terug. Els ook vorig jaar, maar die kwam zelfs niet in die week langs dat er allemaal oud bewoners van vorig jaar langs kwamen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)l-was-nog-niet-klaar
Ik ook! Fok die Fokkers!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zo klaar met FOK! zegt Grace.
quote:
Dacht dat je een grapje maaktequote:Op maandag 21 februari 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)l-was-nog-niet-klaar
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nu moet ze de hele week haar act opvoeren en uit bed blijven. en aan de foto in de streamverslagen te zien is ze zuur.
Het probleem is als Julio erop komt dan is Julio weg en Nawel ALWEER gesaved.
Dus ik hoop echt dat ze even nadenken en Nawel tegenover Nouchine en Tobias zetten. Dan is ze weg.
kan in dit geval geen gelijke stand komen is een spel geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 16:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Had het al eerder getikt maar wat nu als er gelijke stand is en grace moet kiezen dan is onze princes weer veilig want geloof zeker dat grace haar saved
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De bewoners waren toch niet haar bloedgroep.
Dan hoop ik Nouchinequote:Op maandag 21 februari 2022 16:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nu moet ze de hele week haar act opvoeren en uit bed blijven. en aan de foto in de streamverslagen te zien is ze zuur.
Het probleem is als Julio erop komt dan is Julio weg en Nawel ALWEER gesaved.
Dus ik hoop echt dat ze even nadenken en Nawel tegenover Nouchine en Tobias zetten. Dan is ze weg.
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.
Die is dan fucked, inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zitten
Die komt niet op de bank, dan valt het hele programma helemaal doodquote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan mag Kristof absoluut niet op die bank komen te zitten
Hij is zo populair met de meiden.Althans zo profileert hij zich.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die nepstem van Julio en dat gezever van hem niet aanhoren.
Die mag er idd nog eerder uit als prinsesquote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die nepstem van Julio en dat gezever van hem niet aanhoren.
Ik heb me gigantisch in die man vergist. Leek een leuke vent maar hij zit daar alleen maar om zichzelf te promoten voor een baan als presentator. En dan dat zogenaamde psychologische gelul van hem als zelfbenoemde coach is ook ronduit vreselijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is zo populair met de meiden.Althans zo profileert hij zich.
Eindelijk een keer Nawel eruit.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zal nu wel weer eens een Belg vertrekken lijkt me zo.
Dat laatste vind ik nog het ergste,ik was dat soort gesprekken met hem zeker niet aangegaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb me gigantisch in die man vergist. Leek een leuke vent maar hij zit daar alleen maar om zichzelf te promoten voor een baan als presentator. En dan dat zogenaamde psychologische gelul van hem als zelfbenoemde coach is ook ronduit vreselijk.
Weten we nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:50 schreef Stargazing het volgende:
wie heeft nu de vrijstelling? Salar of Tobias?
Geil hequote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Julio maar 1 trui mee ofzo. Op de een of andere manier zie ik hem altijd in die fluogroene capuchon hoodie
Neeeeee eerst Nawelquote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
asjeblief - eerst juliootje en hanneke
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.quote:
Vind het leuker bij een Nouchine om eerlijk te zijn. Valt gewoon op dat ie steeds dezelfde trui aan heeft.quote:
Als ik het goed begrijpt is hij dan niet automatisch genomineerd. Dan moeten dan de bewoners doenn??quote:
Ja nu is het echt tijd voor Nawel om te gaan. Het is genoeg geweest. Ze gaat maar thuis verder zeuren.quote:
De kijker zal wel mogen 'beslissen' wie de winnaar isquote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.
EN WAT MOETEN WE NU? NOU?
Thomas in de problemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De spelleiders weten het ook niet. Die krijgen nu op hun donder van BB.
EN WAT MOETEN WE NU? NOU?
Salar maakt daar ook grapjes over.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind het leuker bij een Nouchine om eerlijk te zijn. Valt gewoon op dat ie steeds dezelfde trui aan heeft.
Ik vind Kristoff wel leuk, van mij mag hij winnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom vinden mensen Kristof niet leuk?
Precies, nu is het (na)welletjes.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:54 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja nu is het echt tijd voor Nawel om te gaan. Het is genoeg geweest. Ze gaat maar thuis verder zeuren.
Omdat hij alles en iedereen naar zijn hand wil zetten.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sommige mensen vinden hem te veel de leiding nemen, irritant gedrag vertonen en/of ranzige, foute opmerkingen maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op twitter en fb is hij niet populair omwille van sommige unwoke uitspraken en grapjes. Er is ergens een hele lijst gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is iedere week de eerste die zijn strijdplan klaar heeft. Niet dat ik er mee zit verder.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles en iedereen naar zijn hand wil zetten.
En seksistische opmerkingen maakt.
En tactisch het spel speelt. Hint vaak naar stemafspraken maken.
Kris geeft zelf ook toe dingen niet goed te hebben gedaan.Dat siert hem enorm.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:01 schreef humpty het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met Kristoff
heel veel vinden hem leuk
Wat BB zegt geloof ik al lang niet meer
zelfs in het huis zeggen ze als kriss weg moet
kakt het helmaal in
Ahah wist ik niet en is er al geweten wie het spel gewonnen heeft?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee, winnaar heeft gewoon immuniteitspin.
Grace is al Little Sister van gisteren
De voorheen Green room.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef humpty het volgende:
Juliuo wil niet op het bord komen te staan naast Nawel
ik zou het geweldig vinden en Nouchine mag er ook bij op
Het enige dat hij zou willen is op de cover van Men's Health.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias is zo benieuwd naar de dingen hierna. Wat denkt hij dan dat er een fanfare klaar staat voor hem buiten. Of een of andere topjob. Hoe simpel zijn ze toch als ze daar in stappen om bekend te worden.
Met fotoshop kan best veel.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het enige dat hij zou willen is op de cover van Men's Health.
Zou best wel kunnen.
In het verleden behaalde resultaten...quote:Op maandag 21 februari 2022 17:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie portfolio hoor.
Wat had je voor diagnose?quote:
Lief dat je het vraagt. Ontsteking. Eerst druppelen, als dat niet helpt, dan antibiotica.quote:
Gelukkig ben er blij mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Salar heeft gewonnen alweer vrijstelling voor hem deze week
Ik had liever Tobias gezien, Salar was vorige week ook al.quote:
Sterkte utoquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ontsteking. Eerst druppelen, als dat niet helpt, dan antibiotica.
Salar kan het beter gebruiken dan tobiasquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had liever Tobias gezien, Salar was vorige week ook al.
Hoop dat het gelijk helpt,oorpijn is niet te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ontsteking. Eerst druppelen, als dat niet helpt, dan antibiotica.
Iedereen mag toch nomineren ...quote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef spapaars het volgende:
Alweer baas.
En als hij ook nog mag nomineren is het systeem volkomen verrot.
Dat betekent niet dat je iemand kan redden hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Tobias gaat nergens heen want Grace is LB.
....maar het was toch leuk geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
De dooddoeners van Tobias, ik had het iedereen gegund enzo enzo
Sterkte, oorpijn is heel erg naar.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, alleen bij een gelijke stand dan moet LB iemand vrijstellen. Maar met 8 bewoners zie ik dat niet gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je iemand kan redden hoor.
Is te hopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen mag toch nomineren ...
Word er knetter van. Geen pretje. Kwam door de corona gaf de arts aan.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat het gelijk helpt,oorpijn is niet te doen.
Omdat dit de aldi versie van BB is. Er passen natuurlijk niet 8 banen in de gameroom.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen.
En iedereen had een kans moeten krijgen om ienieminie bb te worden, is ook niet gebeurd.
Nog niemand is het dubbel geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen.
En iedereen had een kans moeten krijgen om ienieminie bb te worden, is ook niet gebeurd.
Thxquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Sterkte, oorpijn is heel erg naar.
Beterschap
Halve finale, finale, zo moeilijk is dat niet om te bedenken.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat dit de aldi versie van BB is. Er passen natuurlijk niet 8 banen in de gameroom.
Dat geloof ik wel,zonder corona had je deze ook een keer gekregen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Word er knetter van. Geen pretje. Kwam door de corona gaf de arts aan.
Dat zegt toch helemaal nietsquote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Ow absoluut.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel,zonder corona had je deze ook een keer gekregen.
Salar is al twee keer genomineerd geweest, Tobias nog nooit.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had liever Tobias gezien, Salar was vorige week ook al.
Zal Hanna worden, niet zo spraakmakend.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Iluyan het volgende:
Oke maar Salar en Grace kunnen dus niet meer genomineerd worden? en Grace zal Tobias veilig stellen dan is de kans wel heel groot dat er een zwakeling zoals Julio of Hana naast Nawel komt te staan of Kristof die is ook niet geliefd bij de kijkers en dan schiet het weer niet op...
Nawel MOET er echt ZSM uit.
Nawel zit er al opquote:Op maandag 21 februari 2022 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Salar dus weer vrijstelling. Ik zie Kristof en Nawel of Julio op de bank komen.
Zal niet over mijn oor beginnen want dat is zwaar OT.quote:
Thxquote:Op maandag 21 februari 2022 17:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nawel zit er al op
Sterkte met je oor
Ja en Grace mist Veertje dus de keuze gaat spannend worden voor haar maar toch niet want Veertje mag alleen terug keren als bewoonster mochten ze hier allebei voor kiezen dus win win voor Grace Plottwist !!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Ja, hij moet er dit jaar wel in zitten. Lijkt me een no brainer. Weet alleen nog niet wanneer. Ik denk dat ze wachten tot dat er echt een populaire speler vertrekt...of dus toch niet..quote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit jaar geloof ik 100% in de secret room van @:freaky40 ... 2 bewoners naar de secret room, 1 komt terug.. dan klopt het weer qua aantal weken.
Dan was ik een fanclub begonnenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef zodeju het volgende:
Tussen twee haakjes......wat reageert Tobias leuk op Salar......![]()
![]()
![]()
![]()
Of had hij de boel kort en klein moeten slaan met zijn zere pootje.
Ah ze houden elkaars hand vastquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Je zou denken dat je er onder tussen gewend aan raakt dat BB af en toe wat omroept.
[ afbeelding ]
Elke keer haar hele lijf gaat heen en weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Je zou denken dat je er onder tussen gewend aan raakt dat BB af en toe wat omroept.
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt het wel tochquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit jaar geloof ik 100% in de secret room van @:freaky40 ... 2 bewoners naar de secret room, 1 komt terug.. dan klopt het weer qua aantal weken.
Hij speelt het heel raar.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo als ik Tobias nu zie, vertrouw ik hem voor geen meter. Grace aan het lijntje
houden om zo naar de finale mee te liften door Handje/kusje/pepermuntje te doen met haar.
En als het ff mee zit, krijgt ze 'n trap na.
Ze woont dus nog bij haar ouders begrijp ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Filmpje bij Vera thuis de hond rent op de banken! Wat een troep in haar ouderlijk huis oude bende… ik snap niet, dat Vera uit zo’n milieu komt? Ik had een sjiek huis verwacht?
Liese schrok vorig jaar continu, 99 dagen langquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat de meubels ouderwets zijn en de hond op de bank mag, vind jij het gelijk een minder milieu ?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Filmpje bij Vera thuis de hond rent op de banken! Wat een troep in haar ouderlijk huis oude bende… ik snap niet, dat Vera uit zo’n milieu komt? Ik had een sjiek huis verwacht?
Nawel vindt dat het van haar is, want is van haar BB partyquote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die al eerder door Nouchine en Nawel bijna leeggegeten was..Vieze hebberige wijven.
Hij is duidelijk genoeg naar haar geweest. je zou ook kunnen zeggen dat ze dom is om hem steeds op te zoekenquote:
Geloof nog eerder dan anders om.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo als ik Tobias nu zie, vertrouw ik hem voor geen meter. Grace aan het lijntje
houden om zo naar de finale mee te liften door Handje/kusje/pepermuntje te doen met haar.
En als het ff mee zit, krijgt ze 'n trap na.
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Slecht geweten?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem koud en berekenend. Ik zie hem niet uitbundig lachen. Het lijkt of hij zichzelf constant moet afremmen. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee, en als hij praat lijkt het alsof hij constant zijn kaken op elkaar klemt (onderdrukte woede of zoiets)quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof nog eerder dan anders om.
Snap niet goed wat ik zie en wat een andere zien.....Ik zie geen gemakkelijke jongen met moodswings maar wel eentje die niet andere zwart maakt of slecht praat over anderen. Eentje die best veel lol kan hebben en vaak ook adrem reageert....en niet lui is.
Ik denk dat hij geniet van genegenheid maar daar blijft bij het lol met de boys maar toch bij vrouwen genegenheid zoekt. Ook dat hij graag de groep bij elkaar wil hebben....quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is duidelijk genoeg naar haar geweest. je zou ook kunnen zeggen dat ze dom is om hem steeds op te zoeken
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat de meubels ouderwets zijn en de hond op de bank mag, vind jij het gelijk een minder milieu ?
Het gaat niet zoals hij wil,verliest steeds meer goodwill.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind hem koud en berekenend. Ik zie hem niet uitbundig lachen. Het lijkt of hij zichzelf constant moet afremmen. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee, en als hij praat lijkt het alsof hij constant zijn kaken op elkaar klemt (onderdrukte woede of zoiets)
Het gaat mij ook om de sfeer,wij woonden in een boerderij waar een ieder welkom was en dat was altijd gezellig.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.
Snap ik ook wel als je zolang daar zit Een beetje lijfelijk contact is altijd goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geniet van genegenheid maar daar blijft bij het lol met de boys maar toch bij vrouwen genegenheid zoekt. Ook dat hij graag de groep bij elkaar wil hebben....
Doet hem vast goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft het over 'Lil Kleine....
Op welke manier over hem? Over zijn muziek of wat pas gebeurd is>quote:Op maandag 21 februari 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft het over 'Lil Kleine....
Geef je helemaal gelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel als je zolang daar zit Een beetje lijfelijk contact is altijd goed.
Maar ik vind het niet sneaky of zo hij is duidelijk geweest
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...quote:Op maandag 21 februari 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op welke manier over hem? Over zijn muziek of wat pas gebeurd is>
Knuffelen met Dot en zodeju.quote:
Ze kunnen het ook niet weten als het goed is natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...
Nouch zendercheck.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over de muziek. Hij is nog niet gecanceld in BB-land...
In belgië naar de huisarts gaan. De slechte pompen je direct vol antibiotica. Gelukkig heb ik ne goeie.;-)quote:Op maandag 21 februari 2022 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
ga even wat anders doen, anders besmeur ik de cos teveel. Doei doei
Sallar en Nawel.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi! Ik zet net de stream weer aan, wie heeft er net gewonnen en verloren met dat spel vanmiddag?
Salar gewonnen Nawel verlorenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi! Ik zet net de stream weer aan, wie heeft er net gewonnen en verloren met dat spel vanmiddag?
Nawel verloren is genomineerd.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Het zit je niet mee man, beterschapquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook onze honden rennen en slapen ook op de bank. Hebben wel modern interieur, maar niet iedereen heeft daar geld voor of het er voor over.
Kan nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
Als nu nog Kristof geen nominatie krijgt, ben ik blij
Ik had haar in een ander milieu gedacht… omdat ze zo netjes eruit ziet en houdt van mooie kleding etc. niks meer en niks minder. Ik had het gewoon mis! Pfft 🤔quote:Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat de meubels ouderwets zijn en de hond op de bank mag, vind jij het gelijk een minder milieu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |