SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja, de chips zijn zeker op......quote:Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef humpty het volgende:
Nawel wil nootjes dus gaat Nouchine nootjes halen
Nee,quote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje vreemd zet net de streams aan dus nawel is met dat spel genomineerd en dan is nouchine vrijgesteld als ik het goed begrijp, dan straks met salar en tobias dus ook 1 genomineerd en vrij en ook grace is al vrij. Dus dan hoeven ze niet te stemmen denk ik deze week en hebben kristof, julio en hanne nog een week extra. Anders moeten de bewoners uit die drie er 1 kiezen dat is dan toch raar.
Oke dank je wel had nog niet meegekeken vandaagquote:Op maandag 21 februari 2022 16:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee,
Nummer 1 is vrijgesteld (foto finish tussen tobi en salar dus nog niet bekend)
Nummer 2 & 3 is niets mee = nouch + salar of tobi
Nummer 4 is genomineerd = Nawel
Minpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps gemist dat ik het laatste bericht had
Vrees met grote vrezen. Dit is natuurlijk super manipuleerbaar. Salar zal het wel niet worden, want vorige week ook al een pin en LB. Dat vind BB natuurlijk niet kunnen...quote:Op maandag 21 februari 2022 16:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee,
Nummer 1 is vrijgesteld (foto finish tussen tobi en salar dus nog niet bekend)
Nummer 2 & 3 is niets mee = nouch + salar of tobi
Nummer 4 is genomineerd = Nawel
Dat dacht ik al, ik wilde snel door dus heb het gedaan. Als je andere TT titel wil dan geef maar door aan de mods.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps gemist dat ik het laatste bericht had
Nee joh,dit gedoe geeft haar nog enigszins iets van bestaansrecht.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Hanne blijft ook zeuren dat ze ziek is je bent niet ziek Hanne, dat komt door zaterdag je drank wat je gedronken heb vet eten en ander eten zoals chips snoep en vergeet de taart niet waar je volgens je zelf veel van heb gegeten, dat zijn je darmen niet meer gewend na 5 weken alleen brood en kwark en water.
kan je dit nou niet zelf bedenken![]()
TT is top en bedankt voor het openen!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wilde snel door dus heb het gedaan. Als je andere TT titel wil dan geef maar door aan de mods.
Nawel wult Pizza en Bier.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
vanavond friet of patat (zelf kiezen)
is die hele pot paprika chips opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |