quote:
Ab-so-luut niet!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent meer een rivièra maison type?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet!!!
Mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog eentje en dan stop ik.quote:
Verbrand door een rooster uit de hete oven te halen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met de hand van Salar gebeurd?
genoegquote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog eentje en dan stop ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet!!!
zo braafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik?quote:
Tsja,veel terraria van Soul haar dieren,voor de rest wat schiderijen van David Bowie en zulks.quote:
Mijn ouders hebben ook nog de meubelen die ze voor hun trouwen hebben gekregen of toen hebben gekocht. Zij zijn inmiddels al 52 jaar getrouwd.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Wij hebben nog steeds de eetkamerstoelen van rotan die we voor ons trouwen hebben gekregen.
Is toch geweldig.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook nog de meubelen die ze voor hun trouwen hebben gekregen of toen hebben gekocht. Zij zijn inmiddels al 52 jaar getrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |