Ik ben net uit mijn pubertijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Toevallig hier terecht gekomen op cos. Is dit hier het afvoerputje van het internet? Niks anders dan negativiteit, haat, nijd en jaloezie. Waarschijnlijk gepost door overjaarse pubers die niets in real life betekenen en vol frustratie zitten. Shame on you, pipo’s.
Halloquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Toevallig hier terecht gekomen op cos. Is dit hier het afvoerputje van het internet? Niks anders dan negativiteit, haat, nijd en jaloezie. Waarschijnlijk gepost door overjaarse pubers die niets in real life betekenen en vol frustratie zitten. Shame on you, pipo’s.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HalloAls je liefnegatief bent, dan omarm ik je met duizend armen.
Dimi ben jij dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Nu je het zegt! Ik was/ben nog niet wakker genoeg om hierbij stil te staan.quote:
Goedemorgen Fruitigequote:
Met een smile de COS openen was dit.quote:
en ONZquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
Geweldige schrijver trouwens.
"Ik ook van jou"![]()
En het afvoerputje van FOK! is KLB.
Het is dat je hier toevallig komt, maar de regel is hier dat het over de COS gaat en niet over de Usersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat je hier toevallig komt, maar de regel is hier dat het over de COS gaat en niet over de Users
Dat is helemaal erg.Dotteke is 6 maal winnares van DTS daar en ik 4 maal.quote:
Zegt meer over jou dan over cossers. Jij komt hier mensen beoordelen en beledigen op een online forum. Wat zegt dat dan over jouw leven?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:54 schreef Tubbir het volgende:
Ze willen zo'n 50 duizend verdienen met kaarten en pingpong .. en slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef Stargazing het volgende:
Ze beginnen hier terug met Fear factor maar hebben al aangegeven niet meer voor de vreemde gerechten te gaan. Nu al een faal reboot. Net als Big brother niet wat het geweest is, veel te braaf.
blijkbaar is de prijzenpot 25.000, dan kun je je beter aan een BB wagen. Heb je minstens het driedubbele als je wint.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze willen zo'n 50 duizend verdienen met kaarten en pingpong .. en slapen.
Euh vorige maand was de 10de keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg.Dotteke is 6 maal winnares van DTS daar en ik 4 maal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |