Ja hoe minder mensen des te meer kumbaya. Dus er moet wat gebeuren waardoor de dynamiek weer even wordt opgeschud om de tijd tot 9 april te vullen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaan nog een lange 7 weken worden, gelukkig is de COS er nog. Pffff wat een gezapig zooitje daar in dat huis
die ligt te scharen met noesquote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:
Nawee speelt zeker weer pŕinses op de erwt?🤣
Zijn er nog veel meer. Fotograaf.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Holy f*ck, waar heb je die gevonden?😍
ja die ken ik al hoorquote:
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn er nog veel meer. Fotograaf.
Van Veenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlen
kan ook de broer van je partner zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn zwager die met mijn zusje getrouwd isanders is het toch niet je zwager idioot
Tobias van Veen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat is zijn achternaam ook alweer? Zal hem eens googlen
Zo kwam Grace toch ook binnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die is het echt naar de kop gestegen. Het voelt zo nep allemaal.
Betrapt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |