Oh ze zijn zo terugquote:
Wel duimpjes omhoog gedaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
weer beeld, noes en navel zijn klaar
Ik zou Nouchine die zender hebben laten oprapen, ondankbaar stuk vreten, die zender doet de hele dag het zware werk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bied morgen wel mijn excuses aan
Ik ben voor.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef mangalie het volgende:
Een Ban voor posters van een krabbelende Julio
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef odie22 het volgende:
en hebben ze nog steeds 25 min warm water per dag
Geen cape meerquote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
grace is nog wakker, er kan nog van alles gebeuren![]()
![]()
Filmpje????quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat ga kijken met die 3 kneuzen
Nou, ik ga dan wel die nieuwe Daily van Lubach kijken, anders blijven deze pics van Gruwelio op mijn netvlies staan. Fijne streamnacht nogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan wel die nieuwe Daily van Lubach kijken, anders blijven deze pics van Gruwelio op mijn netvlies staan. Fijne streamnacht nog
Echt serieus???quote:
Ik ken u niet meen ik. Maar vertel maar.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Echt serieus???
Ik krijg dus echt jeuk van hem hè?
Dankzij hem zit ik ook te krabben, kan daar dus echt niet tegen.
Mijn zwager die met mijn broer is getrouwd kan toch ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn zwager die met mijn zusje getrouwd isanders is het toch niet je zwager idioot
hij zet dat ding toch niet op zijn orenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef Flow3r het volgende:
echt zo raar, Julio lag allang in bed maar wacht met dat apparaat opzetten tot Grace in de slaapkamer is, altijd bang dat er nog gekletst gaat worden en hij iets mist, doe dat ding gewoon op en ga slapen gvd![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |