Vertel me alles,hoe gaat het met je?quote:
Nou, vertel..quote:Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoe noem je de man van je zwager dan?
Hoelang ga je ermee door om Julio belachelijk te maken? Twintig keer kwetsende plaatjes lijkt me voldoende.quote:
Wel okquote:Op maandag 21 februari 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel me alles,hoe gaat het met je?
De bruid denk ikquote:
Jajaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Wel oken met u?
Ik kijk nog amper streams eigenlijk
Ja geen idee, de broer van je lief is je zwager, hoe noem je zijn man dan? Ook zwager denk ikquote:
Gewoon je broer tochquote:Op maandag 21 februari 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja geen idee, de broer van je lief is je zwager, hoe noem je zijn man dan? Ook zwager denk ik
Dat kan toch.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
De man van je zwager?? Was het toch?
En die cap je.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen nog af en toe de streams op tv ja
Neeheej, de broer van je lief is je zwager, zijn husband (en niet je broer) is dan toch ook een zwager?quote:
Ja, dagquote:Op maandag 21 februari 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Neeheej, de broer van je lief is je zwager, zijn husband (en niet je broer) is dan toch ook een zwager?
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Stel: mijn broer gaat trouwen met een mooie man dan is hij de bruid.
Toch klopt het nietquote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Stel: mijn broer gaat trouwen met een mooie man dan is hij de bruid.
Je bent mij compleet kwijtquote:Op maandag 21 februari 2022 23:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha zoals ze op FB doen bedoel je![]()
Waar de hele tv kast op staat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |