10 Jaar is een utopie...Zelfs jij begrijpt dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:52 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik hoop dat je 10 jaar bedoeld. Het is namelijk heel eenvoudig, de wereld heeft geen 100 jaar fossiel in de huidige hoeveelheden over.
Dan dreigt sowieso enorme inflatie wereldwijd, het op fiatvaluta gebaseerde monetair stelsel zal zeer waarschijnlijk al snel imploderen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Eens kijken wat die Yanks gaan doen als China Taiwan pakt...niets..
Volgens mij speel ik niets op de persoon maar misschien wil je me even helpen met een citaat?quote:
Beetje hypocriet misschien dan om mij daarvan te betichten?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent wel een bijzonder typetje of niet soms?
China heeft de USA financieel in z'n zak.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dan dreigt sowieso enorme inflatie wereldwijd, het op fiatvaluta gebaseerde monetair stelsel zal zeer waarschijnlijk imploderen in zeer korte tijd.
Het scheelt zeven dagen met het artikel dat jij post. Daarnaast is het een bekend verhaal dat de New York Times veelal ideologische propaganda betreft. Ik zou daarom het artikel van The Diplomat in deze een stuk serieuzer nemen.quote:
Als het monetair stelsel implodeert heeft China niets meer aan hun dollars en treasuries.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:01 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
China heeft de USA financieel in z'n zak.
Hun leger is explosief gegroeid en hun wapens zijn op dit moment van zeer hoge technologie..VS doet niets.
Artikel van NYT citeert enkel de minister van BuZa van China. Of moeten we hem niet serieus nemen?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het scheelt zeven dagen met het artikel dat jij post. Daarnaast is het een bekend verhaal dat de New York Times veelal ideologische propaganda betreft. Ik zou daarom het artikel van The Diplomat in deze een stuk serieuzer nemen.
Bijna een week is best lang in deze tijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het scheelt zeven dagen met het artikel dat jij post. Daarnaast is het een bekend verhaal dat de New York Times veelal ideologische propaganda betreft. Ik zou daarom het artikel van The Diplomat in deze een stuk serieuzer nemen.
we moeten onze liberale democratie beschermen, en Poetin wil het westen en onze democratie en cultuur vernietigen. want het is een bedreiging voor zijn dictatuur. daarom mag Oekraïne ook niet slagen als democratie.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als Europa moeten we ook zover als mogelijk weg blijven van die shitshow.
Een oud USSR land wat vecht met Vladimir terwijl de US zich ermee bemoeit en wij de de fallout ervan krijgen moet je gewoon laten gaan.
ok?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Eens kijken wat die Yanks gaan doen als China Taiwan pakt...niets..
Alleen rusland gerelateerde riepen over dit nieuwe super verbond. Echter waarom zou china bij rusland aansluiten, ze hebben geen belang bij rusland, en wat ze he ben geeft Rusland hun en zouden ze kunnen afnemen. China heeft geen culturele geschiedenis met Rusland. je kunt het niet vergelijken met de VS (wat gewoon een mengel moes is van de Noordzee (Europese) culturen).quote:Op zondag 20 februari 2022 18:17 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Bijna een week is best lang in deze tijd.
Bovendien meldt niet alleen nyt hiervan. Ook bijvoorbeeld reuters
https://www.reuters.com/w(...)-ukraine-2022-02-19/
Het is nogal een draai van China.
Ik vond het eerder ook vreemd maar serieuze bronnen hebben toch een vergaande goedkeuring van China gemeld in dezen. Daar komen ze (de Chinees) nu op terug kennelijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Alleen rusland gerelateerde riepen over dit nieuwe super verbond. Echter waarom zou china bij rusland aansluiten, ze hebben geen belang bij rusland, en wat ze he ben geeft Rusland hun en zouden ze kunnen afnemen. China heeft geen culturele geschiedenis met Rusland. je kunt het niet vergelijken met de VS (wat gewoon een mengel moes is van de Noordzee (Europese) culturen).
Dit soort problemen is toch altijd garantie is gisteren net afgelopen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:32 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik vond het eerder ook vreemd maar serieuze bronnen hebben toch een vergaande goedkeuring van China gemeld in dezen. Daar komen ze (de Chinees) nu op terug kennelijk.
West Europese landen kopen Russisch gas omdat het erg goedkoop is. Deels omdat Putin het gebruikt om invloed uit te oefenen. Als gazprom het als LNG naar Azië zou exporteren zouden ze waarschijnlijk meer winst maken. Het economisch belang voor Rusland wordt trouwens overschat, enkele jaren geleden bracht hun gas zo'n 60 miljard per jaar op, hun olie meer dan 300 miljard.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De leverancier moet voor de liquification zorgen voordat het in een LNG tanker kan en dat is het kostbaarste deel waarmee met name de russen komen te zitten als ze hun LNG aan landen buiten China bijv in Azie willen verkopen. Dat zorgt voor een flink margeverlies en dat is ook precies de bedoeling mits Putin de Ukraine blijft bedreigen.
Dat blijkt inderdaad. Maar goed ook in dit specifieke gevalquote:Op zondag 20 februari 2022 18:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit soort problemen is toch altijd garantie is gisteren net afgelopen.
die crisis is al een tijdje bezig hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 18:42 schreef Scooteraar het volgende:
Zo, ik hoor net dat de Olympische Spelen voorbij zijn.
Volgende week gaat de volgende fake-crisis van start: Rusland-Oekraine.
Wat een poppenkast.
Tja dat je niet alleen nul verstand van internationale verhoudingen hebt is geen verrassing.quote:
De wereld heeft geen 100 jaar fossiel in de huidige bekende hoeveelheden over. Net zoals die voorspellingen in het verleden al veel vaker zijn gedaan. We weten helemaal niet hoe groot de fossiele voorraad is, maar er komen steeds weer nieuwe bronnen bij die voorheen nog niet bekend of technisch/economisch onhaalbaar waren om te ontginnen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 10 jaar bedoeld. Het is namelijk heel eenvoudig, de wereld heeft geen 100 jaar fossiel in de huidige hoeveelheden over.
maw gebaseerd op wat er gebeurt, niet op onderschepte orders.quote:They're doing everything that American commanders would do once they got the order to proceed,
Onderschepte communicatie publiceren is natuurlijk ook een absolute no-go.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:54 schreef crystal_meth het volgende:
US has intel that Russian troops have orders to invade Ukraine: report
Die intel lijkt wel circumstantial te zijn:
[..]
maw gebaseerd op wat er gebeurt, niet op onderschepte orders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |