O?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? VS is zwak, EU is zwak, NATO is zwak, China staat aan zijn kant. Dit is de perfecte kans voor hem, en durf ook wel te stellen dat het niet stopt bij de Oekraine.
Je hebt het tegen een gast die dit vindt:quote:Op zondag 20 februari 2022 17:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland brengt zijn leger in paraatheid bij de Oekraïense grens, maar Biden begint.
Patriottisme werkt heel raar tegenwoordig..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
Maar voor China kan het nuttig zijn om de reactie van het Westen te zien (ivm een eventueel Chinees offensief tegen Taiwan).quote:Op zondag 20 februari 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Staat China aan zijn kant? Die ziet liever Europa als stabiele handelspartner lijkt me. Aan rusland is veel minder te verdienen.
Ik zie China nog wel willen bemiddelen om oorlog te stoppen als het echt moet.
Tsja, als het langs de electorale weg niet lukt om de boreale heilstaat te vestigen moet het zo maar.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een gast die dit vindt:
[..]
Patriottisme werkt heel raar tegenwoordig..
https://thediplomat.com/2(...)na-russia-relations/quote:Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
O?
https://www.google.com/am(...)l-integrity.amp.html
niet helemaal vergelijkbaar omdat de VS al meerdere malen heeft aan gegeven dat het Taiwan zal verdedigenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar voor China kan het nuttig zijn om de reactie van het Westen te zien (ivm een eventueel Chinees offensief tegen Taiwan).
Echt ongelooflijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, als het langs de electorale weg niet lukt om de boreale heilstaat te vestigen moet het zo maar.
Ik bedoelde de sancties.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet helemaal vergelijkbaar omdat de VS al meerdere malen heeft aan gegeven dat het Taiwan zal verdedigen
en dat het zich aan Oekraine niet gaat branden
zullen ook wel sancties bijkomen als ze om taiwan gaan knokkenquote:
Het moet ook een haalbare kaart zijn natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:49 schreef Digi2 het volgende:
We moeten sowieso snel af van fossiel, een hoge prijs is noodzaak en LNG is een globale markt, daarmee zijn we tevens geopolitiek onafhankelijker.
De LNG ontvangst capaciteit vergroten gaat inderdaad niet van vandaag op morgen maar wel vele malen sneller dan bijv. kerncentrales bouwen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het moet ook een haalbare kaart zijn natuurlijk.
Dat snap ik maar "snel af van fossiel" is een nobele gedachte maar gaat je niet binnen 100 jaar lukken. Althans niet zonder iedereen terug de steentijd in te werpen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:28 schreef Digi2 het volgende:
De LNG ontvangst capaciteit vergroten gaat inderdaad niet van vandaag op morgen maar wel vele malen sneller dan bijv. kerncentrales bouwen.
Maar dan moet er elders ook genoeg liquification capaciteit gebouwd worden. En voldoende LNG tankers.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:28 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De LNG ontvangst capaciteit vergroten gaat inderdaad niet van vandaag op morgen maar wel vele malen sneller dan bijv. kerncentrales bouwen.
Ach, afhankelijk van hoe ver je bereid bent te gaan kan zoiets best snel gaan. De Amerikanen is het in de jaren '40 ook gelukt om in een mum van tijd hun economie om te vormen tot een oorlogseconomie, maar daar zijn wel maatregelen voor nodig geweest die je eerder met de Sovjet-Unie dan met een kapitalistische samenleving zou associëren.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het moet ook een haalbare kaart zijn natuurlijk.
Je artikel is oudquote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://thediplomat.com/2(...)na-russia-relations/
De leverancier moet voor de liquification zorgen voordat het in een LNG tanker kan en dat is het kostbaarste deel waarmee met name de russen komen te zitten als ze hun LNG aan landen buiten China bijv in Azie willen verkopen. Dat zorgt voor een flink margeverlies en dat is ook precies de bedoeling mits Putin de Ukraine blijft bedreigen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar dan moet er elders ook genoeg liquification capaciteit gebouwd worden. En voldoende LNG tankers.
Ik hoop dat je 10 jaar bedoeld. Het is namelijk heel eenvoudig, de wereld heeft geen 100 jaar fossiel in de huidige hoeveelheden over.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik maar "snel af van fossiel" is een nobele gedachte maar gaat je niet binnen 100 jaar lukken. Althans niet zonder iedereen terug de steentijd in te werpen.
Hoe ironisch deze post. Mensen met een andere mening willen censureren en demoniseren/wegzetten als gekkies ... precies wat dictators doen. En dan ook nog hierbij het woord "zuiveren" gebruiken, prachtig gewoon. Ja, laten we alleen westerse/NAVO propaganda hier toelaten, laten we er een echo chamber van maken, omdat andere meningen te confronterend voor je zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:17 schreef Confetti het volgende:
Ik snap dat iedereen zijn mening mag hebben over dit conflict maar op een gegeven moment moet je de vraag stellen of dit topic niet gezuiverd moet worden van gekkies die de discussie vervuilen door de belachelijke propaganda van het Kremlin te verspreiden.
Iedereen met een knikker verstand staat zowel niet aan de kant van de Russen (bewezen schurkenstaat) als de Yankees (bewezen schurkenstaat). Dat kan ook nog, he.
Eens kijken wat die Yanks gaan doen als China Taiwan pakt...niets..quote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet helemaal vergelijkbaar omdat de VS al meerdere malen heeft aan gegeven dat het Taiwan zal verdedigen
en dat het zich aan Oekraine niet gaat branden
Kletspraat.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 10 jaar bedoeld. Het is namelijk heel eenvoudig, de wereld heeft geen 100 jaar fossiel in de huidige hoeveelheden over.
Als Europa moeten we ook zover als mogelijk weg blijven van die shitshow.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:17 schreef Confetti het volgende:
Ik snap dat iedereen zijn mening mag hebben over dit conflict maar op een gegeven moment moet je de vraag stellen of dit topic niet gezuiverd moet worden van gekkies die de discussie vervuilen door de belachelijke propaganda van het Kremlin te verspreiden.
Iedereen met een knikker verstand staat zowel niet aan de kant van de Russen (bewezen schurkenstaat) als de Yankees (bewezen schurkenstaat). Dat kan ook nog, he.
Is niet lang uren, of dagen? of weken? Ik weet te weinig van zulke dingen af.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Het zal niet lang meer gaan duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |