Ik denk oprecht dat Schulting dit wel kan. Heeft dit op nationale wedstrijden wel eens laten zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:51 schreef Jason22 het volgende:
Als Schulting zich over 4 jaar plaatst voor de 1000 meter ofzo, kan ze ook prima hier aan meedoen.
Lag ze in coma dan?quote:
Nog drie dagen 49!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:53 schreef RipCity het volgende:
Pechstein? Die is toch al 50 onderhand
Hersman is zo hysterisch als een TikTok-meisje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is ze een taaie!
Zo moe van dat domme gezever van die Hersman.
Ze had in principe al genoeg toch?quote:
Van allebei, beiden zeiden een keer of 8 dat ze al door was.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is ze een taaie!
Zo moe van dat domme gezever van die Hersman.
Martin struint ook altijd die TikToks van net te jonge schaatsers af. Ik vind dat iets viezigs hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hersman is zo hysterisch als een TikTok-meisje.
VERHAALED.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel mooiste moment van deze OS
3 waren voor Silovs niet genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze had in principe al genoeg toch?
Hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Het schaatsmatras is real.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martin struint ook altijd die TikToks van net te jonge schaatsers af. Ik vind dat iets viezigs hebben.
Dat is ze toch ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van allebei, beiden zeiden een keer of 8 dat ze al door was.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Nou, ga solliciteren bij de NOS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martin struint ook altijd die TikToks van net te jonge schaatsers af. Ik vind dat iets viezigs hebben.
Maar Blondin heeft twee sprints gewonnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
3 waren voor Silovs niet genoeg
Die werd toch gelapt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Pechstein door als 7e. Dit kan niet hoor![]()
Ze zou zesde/zevende zijn inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Blondin heeft twee sprints gewonnen.
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.quote:
Geen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb te weinig verstand van sport daarvoor.
Al lijkt dat bij de NOS een vereiste.
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Pechstein door als 7e. Dit kan niet hoor![]()
quote:
Oh dacht even halverwege deze zin dat ik een compliment kreeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
FOK.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
Ik ben mijn eigen grootste fan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dacht even halverwege deze zin dat ik een compliment kreeg.
Inderdaad ja. Martin en Herbert moeten ze snel in een kelder flikkeren en de sleutel weggooienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef Mani89 het volgende:
Ze hoeft alleen maar te finishen en niet gelapt te worden,
15 seconden later.
Als ze nu niet in de punten rijdt is ze uitgeschakeld!
Ok mr. Hindsightquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud dus onnodig energie verspild, achteraf
Blijkbaar nietquote:
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Was weggereden in de hectiek.
Luister nu niet jaar lulletje Herbert
Ik had eerlijk gezegd niet gezien dat Pechstein werd gelapt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Remco het volgende:
Lol hadden ze dat gewoon niet goed gezien dan van Pechstein
Dat vind je lekker, hé?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel lekker om zo tegen de boarding te ploffen. Niet te hard uiteraard.
Ik ga graag af op een expurt review, die jongens hebben er voor geleerd en op allerhoogste niveau meegedaan toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Was weggereden in de hectiek.
Luister nu niet jaar lulletje Herbert
Jij hebt van tijd tot tijd een bal in je mond?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel lekker om zo tegen de boarding te ploffen. Niet te hard uiteraard.
Enn daarmee pakt Schouten de punten en wordt ze 2e in het eindklassement. Goed gedaan, maar helaas zat er niet meer in. (Schouten is ondertussen uitzinnig van vreugde)quote:
Kan iemand die twee niet van repliek dienen op twitter of whatever? Wat een halve zolen.quote:
Ik kan deze ervaring faciliteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die had ook alleen kans als ze weg zou rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
Haugen die in de World Cup nog 3e werd ligt er wel uit.
Moet je bij de NOS zijn die graag gebruik maken van hun eigen camera die volledig gefocust is op de Nederlandse.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Eens.
Maar het camerawerk is ook zo dramatisch dat het nauwelijks te volgen is.
Of een boek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:00 schreef Jason22 het volgende:
Zou wel mooi zijn voor Nana als ze goud pakt na dat ploegenachtervolging debacle.
Je zou er zelfs een film over kunnen maken!
Jinx.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat commentaar.Dit kan niet fout!!!!
En lekker.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
Abbink altijd present @:maxi-mus
Dat is authentiek, spreek zelf een mooie mix van West-Fries en Amsterdamsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat Noord-Hollandse accent is wel een vibe-killer.
Dit is een prototype FOK!ker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dachau, 1944. Ingekleurd.
Wel blijven staan nu!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef Mani89 het volgende:
DIT KAN OP GEEN ENKELE MANIER MEER MIS GAAN
Eerst even checken op PENS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:05 schreef Nober het volgende:
Waarom niet meteen de uitslag in beeld bij die sprints?
Alsof dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat Noord-Hollandse accent is wel een vibe-killer.
Je komt uit Purremurrend? Accenten en dialect zijn uberhaupt niet heel aantrekkelijk, maar Noord-Hollands/West-Fries en ook Zaankants is wel het meest harde, kille accentje wat er is. Lijken direct geen fijne mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is authentiek, spreek zelf een mooie mix van West-Fries en Amsterdams
Bij Schouten is het prima.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je komt uit Purremurrend? Accenten en dialect zijn uberhaupt niet heel aantrekkelijk, maar Noord-Hollands/West-Fries en ook Zaankants is wel het meest harde, kille accentje wat er is. Lijken direct geen fijne mensen.
Ook lekker naar WK Groenewoud dit trouwensquote:
Britt is wel een fijn mensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je komt uit Purremurrend? Accenten en dialect zijn uberhaupt niet heel aantrekkelijk, maar Noord-Hollands/West-Fries en ook Zaankants is wel het meest harde, kille accentje wat er is. Lijken direct geen fijne mensen.
Nee hoor, we JUICHEN!quote:
Zaansquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet iedereen viel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef Arth_NL het volgende:
Is dat ijs glad of zo? Dat iedereen valt?
Japan heeft een suicide forest.quote:
Harakiriquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef MichaelScott het volgende:
Suicide watch voor Takagi aub. 2e chute dit toernooi.
Nee, 12dequote:
Van Zaankanters heb ik altijd het idee dat ze allemaal te lang in de Forbo-fabriek hebben gewerkt en daardoor zoveel chemicalien binnen hebben gekregen dat ze daardoor van binnen helemaal verzuurd zijn.quote:
Tweede keer dezelfde fout.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:10 schreef hhh38 het volgende:
Nee dit zijn alleen de tijden Hersman, amateur
Stap 2: zet een bril opquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft knap dat je kan schaatsen zonder bril.
Niet voor niets dat ik er weg benquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van Zaankanters heb ik altijd het idee dat ze allemaal te lang in de Forbo-fabriek hebben gewerkt en daardoor zoveel chemicalien binnen hebben gekregen dat ze daardoor van binnen helemaal verzuurd zijn.
Een errug wijs besluit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ik er weg ben
Dat heeft niet geholpen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ik er weg ben
NOS snapt er niets van.quote:
Hij hoeft nu niet met ontslag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:12 schreef OmniRocket het volgende:
Alle 4 naar de finale, wat hebben wij een geweldige bondscoach!
Schouten ademt niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef kilon het volgende:
Het is alsof Schouten niet eens heeft geschaatst.
Kijk je mee Jeroen Otter?!?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:12 schreef OmniRocket het volgende:
Alle 4 naar de finale, wat hebben wij een geweldige bondscoach!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft knap dat je kan schaatsen met dichtgeknepen ogen.
Ik las heel even iets anders.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:11 schreef kuifmees het volgende:
Schouten nog zo fris als een hoentje.
Ik las geschaard.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef kilon het volgende:
Het is alsof Schouten niet eens heeft geschaatst.
Door middel van telepathisch contact.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Coopmans en Anema zijn waarschijnlijk nu een masterplan aan het verzinnen voor de mannen
Zou wat zijn als Bergsma in het geheim een goede sprinter is geworden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Coopmans en Anema zijn waarschijnlijk nu een masterplan aan het verzinnen voor de mannen
MASTERPLAN uitgevoerd de afgelopen 4 jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Bergsma in het geheim een goede sprinter is geworden.
Turbo knop aanzettenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:19 schreef Nober het volgende:
Dit gaat wel even duren.
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat Jorien Voorhuis ook weer van de partij is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:19 schreef Nober het volgende:
Dit gaat wel even duren.
[ afbeelding ]
Zit er liever zelf. Italiegoden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef Jason22 het volgende:
Hopelijk zitten ze over 4 weer in een mooi Italiaans café, net zoals in Turijn
De NOS heeft het over Schouten die gaat voor een vierde medaille.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef Bugno3 het volgende:
LIVE | Schaatswereld kijkt naar laatste kunstje Sven Kramer in finale massastart
Volgens AD.nl kijkt iedereen naar Sven.
Iedereen is bang voor Sven na het zien van zijn halve finale.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef Bugno3 het volgende:
LIVE | Schaatswereld kijkt naar laatste kunstje Sven Kramer in finale massastart
Volgens AD.nl kijkt iedereen naar Sven.
Als Schouten vrij kan sprinten is ze altijd de snelste.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blondin leek minstens even sterk.
Die heeft een flinke jas uitgedaan netquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De NOS heeft het over Schouten die gaat voor een vierde medaille.
Gewoon de WK van vorig jaar negeren.
Dat was al voor de start.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft wel een flinke jas uitgedaan net
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is die knappe vrouw naast Ritsma? Leuk mens.
Juf Annoukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gewoon de echte Italiaanse sfeer proeven. Tafel in Scampia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:22 schreef Jason22 het volgende:
Hopelijk zitten ze over 4 weer in een mooi Italiaans café, net zoals in Turijn
Mark Tuitert.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Altijd leuk als de NOS de regelt niet kentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef wimderon het volgende:
Je, en dan Mark?
Dan was Schouten alsnog door en zo niet was ze dan ADV.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Victor Reinier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oosterse symbooltjes konden ze wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, daar houden ze niet zo van Oosterse spiritualiteit en stoïcisme.
https://twitter.com/Vannieuwkerke/quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:23 schreef Remco het volgende:
Ik heb niet zoveel zin in Bart Swings zometeen
Om en om demarreren om de rest kapot te rijden. Dan kan Jorrit met nog vier ronden te gaan wegspringen en goud pakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:27 schreef superniger het volgende:
Coopmans krijgt les van JillertGOD.
Ve-tsin Kramerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:28 schreef Bugno3 het volgende:
Sven heeft een beetje een plofkop. Eet al twee weken elke dag Chinees.
Blijft mooi hoe profsporters en staf er destijds allemaal uitzagen alsof ze blootgesteld waren aan ernstig hoge concentraties radioactief materiaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was genot destijds
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef Caland het volgende:
Maar dit is dus gewoon een onderdeel wat iedereen een beetje voor de lol erbij doet?
Olympische spelen genot
quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Roken maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe profsporters en staf er destijds allemaal uitzagen alsof ze blootgesteld waren aan ernstig hoge concentraties radioactief materiaal.
Was ie daar maar gebleven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef wimderon het volgende:
We waren er allemaal bij.
Nee Erik, toen was jij nog enkel aan het roeptoeteren bij het roeien.
Hahaha. De NOS haalt middelmaat niet eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Speld lees ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://speld.nl/2018/02/(...)van-het-skispringen/
Moet jij wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |