Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.quote:
Geen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb te weinig verstand van sport daarvoor.
Al lijkt dat bij de NOS een vereiste.
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Pechstein door als 7e. Dit kan niet hoor![]()
quote:
Oh dacht even halverwege deze zin dat ik een compliment kreeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
FOK.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
Ik ben mijn eigen grootste fan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dacht even halverwege deze zin dat ik een compliment kreeg.
Inderdaad ja. Martin en Herbert moeten ze snel in een kelder flikkeren en de sleutel weggooienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef Mani89 het volgende:
Ze hoeft alleen maar te finishen en niet gelapt te worden,
15 seconden later.
Als ze nu niet in de punten rijdt is ze uitgeschakeld!
Ok mr. Hindsightquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud dus onnodig energie verspild, achteraf
Blijkbaar nietquote:
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Was weggereden in de hectiek.
Luister nu niet jaar lulletje Herbert
Ik had eerlijk gezegd niet gezien dat Pechstein werd gelapt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Remco het volgende:
Lol hadden ze dat gewoon niet goed gezien dan van Pechstein
Dat vind je lekker, hé?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel lekker om zo tegen de boarding te ploffen. Niet te hard uiteraard.
Ik ga graag af op een expurt review, die jongens hebben er voor geleerd en op allerhoogste niveau meegedaan toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Was weggereden in de hectiek.
Luister nu niet jaar lulletje Herbert
Jij hebt van tijd tot tijd een bal in je mond?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel lekker om zo tegen de boarding te ploffen. Niet te hard uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |