Nou, ga solliciteren bij de NOS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martin struint ook altijd die TikToks van net te jonge schaatsers af. Ik vind dat iets viezigs hebben.
Maar Blondin heeft twee sprints gewonnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
3 waren voor Silovs niet genoeg
Die werd toch gelapt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Pechstein door als 7e. Dit kan niet hoor![]()
Ze zou zesde/zevende zijn inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Blondin heeft twee sprints gewonnen.
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.quote:
Geen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb te weinig verstand van sport daarvoor.
Al lijkt dat bij de NOS een vereiste.
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Pechstein door als 7e. Dit kan niet hoor![]()
quote:
Oh dacht even halverwege deze zin dat ik een compliment kreeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
FOK.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt bij de NOS alleen aangemomen als je geen enkele pursenelitie hebt. Ik maak dus geen schijn van kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |