abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2022 @ 02:21:53 #154
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203732088
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:08 schreef J.B. het volgende:

[..]
Omdat we na eeuwen geklooi en bloedvergieten wel tot de conclusie zijn gekomen dat grenzen verschuiven alleen maar tot gedonder en gesodemieter leidt. In de afgelopen eeuw is in Europa alleen de splitsing van Tsjechoslowakije en de fusie van Duitsland vredig verlopen, misschien dat ik nog een land ben vergeten maar die bewegende grenzen betekenden vrijwel altijd het verlies van vele mensenlevens. Vroeger maakte dat blijkbaar niet zo gek veel uit, maar tijden zijn veranderd.
Wie zijn "we"? Je denkt echt dat "we" tot die conclusie zijn gekomen?
pi_203732091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ben benieuwd of we het komende week al gaan merken in onze AZC's , vluchtelingen uit Oekraïne.
Woningen voor deze mensen hebben we ook al niet, ik ben benieuwd hoe we dit gaan regelen..
Heb wel een plekje hier voor een paar svetlana's anders.

Toevallig ook nog een paar wandjes die gestuct moeten worden ^O^
pi_203732092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:21 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wie zijn "we"? Je denkt echt dat "we" tot die conclusie zijn gekomen?
Waarom denk je dat na WOI de Volkenbond werd opgericht en na WOII de VN? Om dergelijke ellende in de toekomst te vermijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 02:25:33 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 02:25:06 #157
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203732093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:24 schreef J.B. het volgende:

[..]
Waarom denk je dat na WOI de Volkenbond werd opgericht en na WOII de VN? Om dergelijke ellende in de toekomst te vermijden.
Dat is waar ja. Sinds WOII is er nog maar weinig strijd geweest en de grenzen van toen zijn dezelfde als vandaag.
pi_203732094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:21 schreef J.B. het volgende:
Alsof die bromance van Trump en Kim Jong-Un zoveel heeft opgeleverd, kom op zeg :') Zowel Trump als Obama hebben behoorlijk wat steken laten vallen in hun buitenlands beleid. Ben van Biden ook niet echt onder de indruk, al heb ik wel de indruk dat hij z'n lessen heeft geleerd als vicepresident ten tijde van de annexatie van de Krim.
Je bedoelt die bromance waarbij trump dreigt met fire and fury :?
pi_203732103
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:13 schreef SOG het volgende:

[..]
Meh. En fire and fury dan tegen noord korea.

En meteen syrie bomben toen ze chemische wapens gebruikten. Heel wat anders dan de "red line" van obama.

En IS verslagen.

Het is makkelijk praten om dit nu in trumps schoenen te schuiven nu die geen president meer is. Ik ben overigens niet pro-trump.

Obama had overigens al beloofd om in 2016 alles terug te trekken uit afghanistan.

Vind het een beetje makkelijk allemaal. IS is onder obama groot geworden. Oost oekraine en de krim is onder obama afgepakt. Obamas red line voor syrie was een farce. Biden droned ff 2 autos vol kinderen neer om vervolgens op tv te verkondigen dat ie een terroristische aanval heeft belemmerd :D horen we nooit meer iets over.

Erg makkelijk allemaal dus.
Geopolitiek gaat dan ook altijd verder dan één (of meerdere) president(en).

Verandert niks aan het feit dat Trump een politiek van "America first" voerde en daar zich mee van zijn 'natuurlijke' bondgenoten vervreemde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 19 februari 2022 @ 03:01:58 #160
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203732150
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:23 schreef SOG het volgende:

[..]

Dat zou het enige voordeel zijn aan deze crisis, een AZC vol met blonde vrouwen _O_
Eens wat anders dan die gesluierde vrouwen uit Somalië _O_
pi_203732270
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 03:01 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Dat zou het enige voordeel zijn aan deze crisis, een AZC vol met blonde vrouwen _O_
Eens wat anders dan die gesluierde vrouwen uit Somalië _O_
Terwijl we allemaal weten dat die Oekraïense vluchtelingen er zo uit gaan zien:

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_203732276
We kunnen nou wel zeggen dat het begonnen is toch?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 februari 2022 @ 05:51:20 #163
284411 crew  heywoodu
pi_203732278
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 05:50 schreef quirina het volgende:
We kunnen nou wel zeggen dat het begonnen is toch?
Op basis van?
pi_203732390
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:16 schreef SOG het volgende:
Hadden we maar een hybride president. Het binnenlandse beleid van biden en het buitenlandse beleid van trump.

Hebben jullie de persconferentie net gezien van joe? Nu hebben we de citywok eigenaar in southpark als president vd usa _O-
Wie is we? Ben je Amerikaan ofzo?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 07:51:22 #165
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203732434
Biden zegt weer eens dat Rusland Oekraine gaat aanvallen

Wanneer krijgt die vent nou zelf eens het gevoel dat, dat elke 2 seconden roepen na een aantal keer ongeloofwaardig wordt.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 07:56:42 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203732462
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:51 schreef the-eye het volgende:
Biden zegt weer eens dat Rusland Oekraine gaat aanvallen

Wanneer krijgt die vent nou zelf eens het gevoel dat, dat elke 2 seconden roepen na een aantal keer ongeloofwaardig wordt.
Ben twee weken geleden naar een expositie over mislukte opgezette dieren geweest. Doet Biden me ook aan denken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203732499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:56 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Zucht. Omdat de NATO dat toegezegd zou hebben en zo Rusland omsingelen.
Natuurlijk willen landen zich aansluiten bij de NATO, dat brengt heel veel voordelen.
Trouwens: Oekraïne was dichterbij Rusland dan bij de NATO in 2014 tot de Maidan.
Oekraïne vroeg in 2008 al lidmaatschap aan.
pi_203732561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Ben twee weken geleden naar een expositie over mislukte opgezette dieren geweest. Doet Biden me ook aan denken :')
In Tilburg?
pi_203732646
quote:

[..]
Dan zit Poetin in diezelfde expositie :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:36:54 #170
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203732970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Oekraïne vroeg in 2008 al lidmaatschap aan.
En hoe serieus moeten we dat nemen als ze later een flinke som geld van Rusland leenden?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:38:18 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203732982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In Tilburg?
:Y
Leuk gedaan, ook tof voor kinderen daar
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef TLC het volgende:

[..]
Dan zit Poetin in diezelfde expositie :)
Ja klopt ongeveer wel, al ziet Biden er iets langer geleden opgezet uit

Bejaarden die piemels vergelijken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203733127
De 16e gaan ze binnen vallen! Ohnee,toch niet,de komende week! Bedoel komende dagen
pi_203733133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:36 schreef the-eye het volgende:

[..]
En hoe serieus moeten we dat nemen als ze later een flinke som geld van Rusland leenden?
Welke president en hoe is deze 'gekozen'?
pi_203734194
Toch, als Poetin besluit om binnen te vallen, dan snap ik echt niet waarom hij voor zo'n lange aanloopfase heeft gekozen. Dit heeft het Westen alle tijd gegeven om te waarschuwen en een gezamenlijke reactie voor te bereiden voor als het eenmaal zover is. Biden heeft alle tijd gekregen om alle Europese kippen in het hok te krijgen.

De annexatie van de Krim kwam als een verrassing, werd snel en buiten het zicht uitgevoerd, en voordat Europa met een reactie kon komen was was het eigenlijk al een voldongen feit.

Wat ik ook niet snap is zijn geformuleerde eisenpakket: 1) geen lidmaatschap van Oekraïne tot de NAVO 2) geen NAVO troepen meer in heel Oost-Europa.

Hij had natuurlijk wel ingecalculeerd dat het Westen daar niet mee akkoord zou gaan. Maar de 2e eis is zo extreem dat je weet dat je een gezamenlijk Westers front creëert omdat zelfs de grootste duiven (Duitsland) dit zullen afwijzen.

Had hij enkel geëist dat Oekraïne geen lid zou worden van de NAVO, dan had dat binnen Europa denk ik voor veel discussie gezorgd. Want een groot deel van Europa zou dat een prima oplossing vinden.
pi_203734252
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 00:46 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen hebben een boodschappenlijstje van mensen die ze willen uitschakelen en de Amerikanen weten wie erop staan.

https://foreignpolicy.com(...)assination-invasion/
Russia Planning Post-Invasion Arrest and Assassination Campaign in Ukraine, U.S. Officials Say
Ik ga er van uit dat de afdeling feestneuzen en hoedjes ook aardig wat poetintrollen op hun lijstje heeft staan om boodschappen te kunnen gaan doen wanneer de Russen full scale blitzkrieg losgaan in Oekraïne.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203734306
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat is heel lastig, zoals je zelf ook al aangeeft. Heel, heel, héél lastig. Daar moet je allerlei factoren voor in overweging nemen. Een afscheiding van Limburg zou bijvoorbeeld totaal niet proportioneel zijn gezien de geschiedenis. Maar het zou zomaar de uitkomst kunnen zijn als je er nú, in de nasleep van corona en wat niet al, een referendum over zou houden. Dit soort dingen gaan namelijk grotendeels op sentiment en niet op lange termijndenken.

Maar Limburg is ook niet eens een homogeen gebied. Noord-Limburgers zullen veel minder voelen voor een afscheiding dan bijvoorbeeld Maastrichtenaren en Heerlenaren. Die laatste twee zullen bijvoorbeeld best iets voelen voor aansluiting bij respectievelijk België en Duitsland als je zo'n referendum gooit in de vorm van: "DAN ZIJN WE VAN RUTTE AF!11!!".

Punt is: als je elke eenheid van populatie steeds laat bepalen waar ze wel of niet bij willen horen dat je dan onwerkbare situaties krijgt.
Limburgers zijn na bijna tweehonderd jaar voldoende in Nederland geïntegreerd om, in geval van afscheiding, enkel aansluiting te willen bij het land met de laagste belastingdruk. :P
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203734466
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:23 schreef SOG het volgende:

[..]

Bed-bad-Miele eisende Eritreërs en woestijnbewoners OUT, golddiggende Svetlana's IN. :P
pi_203734717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ben benieuwd of we het komende week al gaan merken in onze AZC's , vluchtelingen uit Oekraïne.
Woningen voor deze mensen hebben we ook al niet, ik ben benieuwd hoe we dit gaan regelen..
Voor een paar leuke dames uit Oekraïne heb ik wel een plek in huis.
pi_203734905
In Donetsk en Luhansk worden mannen tussen 18 en 55 gemobiliseerd.

twitter
pi_203734950
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Toch, als Poetin besluit om binnen te vallen, dan snap ik echt niet waarom hij voor zo'n lange aanloopfase heeft gekozen. Dit heeft het Westen alle tijd gegeven om te waarschuwen en een gezamenlijke reactie voor te bereiden voor als het eenmaal zover is. Biden heeft alle tijd gekregen om alle Europese kippen in het hok te krijgen.

De annexatie van de Krim kwam als een verrassing, werd snel en buiten het zicht uitgevoerd, en voordat Europa met een reactie kon komen was was het eigenlijk al een voldongen feit.

Wat ik ook niet snap is zijn geformuleerde eisenpakket: 1) geen lidmaatschap van Oekraïne tot de NAVO 2) geen NAVO troepen meer in heel Oost-Europa.

Hij had natuurlijk wel ingecalculeerd dat het Westen daar niet mee akkoord zou gaan. Maar de 2e eis is zo extreem dat je weet dat je een gezamenlijk Westers front creëert omdat zelfs de grootste duiven (Duitsland) dit zullen afwijzen.

Had hij enkel geëist dat Oekraïne geen lid zou worden van de NAVO, dan had dat binnen Europa denk ik voor veel discussie gezorgd. Want een groot deel van Europa zou dat een prima oplossing vinden.
De aanloop lijkt lang omdat de US alle intelligence openbaar lijkt te maken als strategie
pi_203734954
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Breekfast het volgende:

Misschien zegt het iets over hoe deze KGB regering in het Kremlin, nog denkt in Termen van de koude oorlog.

Als alleen de navo eis was geweest, dan had hij de eis niet hoeven stellen, want dan had hij met onder handelingen ook kunnen redden. Het probleem zit er in, dat Poetin geen werkend democratie wil direct aan zijn grenzen in een voormalig Sovjet land. Alleen Finland is een democratie, en dat is het altijd al geweest.
pi_203734964
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:30 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Misschien zegt het iets over hoe deze KGB regering in het Kremlin, nog denkt in Termen van de koude oorlog.

Als alleen de navo eis was geweest, dan had hij de eis niet hoeven stellen, want dan had hij met onder handelingen ook kunnen redden. Het probleem zit er in, dat Poetin geen werkend democratie wil direct aan zijn grenzen in een voormalig Sovjet land. Alleen Finland is een democratie, en dat is het altijd al geweest.
Noorwegen ook fwiw. En de Baltische staten, hoewel dat nog niet zo lang is.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 10:41:15 #183
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203735143
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De Baltische staten hebben wel een hoop "non-citizens" die niet mogen stemmen.
are we infinite or am I alone
pi_203735170
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Noorwegen, haar bevolking ligt niet echt tegen rusland aan, maar bij de oost zee. Noorwegen is een Oostzee land, net als Nederland, Vk, België denemark, Frankrijk etc.
pi_203735171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:50 schreef BeriBeri het volgende:
De 16e gaan ze binnen vallen! Ohnee,toch niet,de komende week! Bedoel komende dagen
Ooit....?

Misschien.......?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203735174
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:27 schreef polderturk het volgende:
In Donetsk en Luhansk worden mannen tussen 18 en 55 gemobiliseerd.

[ twitter ]
Wat raar, waar hebben ze die legermacht voor nodig met de Russische broeders zo dichtbij? En je zult tegen die corrupte kliek in die deelstaten en Rusland zijn. Dan mag je voor ze vechten. Als ik Oekraïne was zou ik zeer ruimhartig zijn voor overlopers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203735338
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wat raar, waar hebben ze die legermacht voor nodig met de Russische broeders zo dichtbij? En je zult tegen die corrupte kliek in die deelstaten en Rusland zijn. Dan mag je voor ze vechten. Als ik Oekraïne was zou ik zeer ruimhartig zijn voor overlopers.
wacht even, dit kan gewoon niet waar zijn. Burgers van Donetsk en Luhansk worden nu opgeroepen om te strijden door separatisten, Klinkt een beetje als terroristen gaan nu burgers in zetten als menselijke schilden.
pi_203735384
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wacht even, dit kan gewoon niet waar zijn. Burgers van Donetsk en Luhansk worden nu opgeroepen om te strijden door separatisten, Klinkt een beetje als terroristen gaan nu burgers in zetten als menselijke schilden.
Dat lijkt me precies wat het is.
pi_203735385
Biden laat geen zwakte zien tegenover Rusland, je laat zien dat je weet waar ze mee bezig zijn en bent hun informatieoorlog voor. Enige risico voor Biden is dat hij totaal ongeloofwaardig lijkt omdat er geen inval komt. En dan moet hij maar ongeloofwaardig zijn, sterker, ik heb het liefste dat bijna niets uitkomt van wat hij geroepen heeft.
Echter.. de situatie van de laatste dagen, maakt duidelijk dat in de kern het wel klopt wat er uit Amerika komt aan informatie. Cyberaanvallen, "rare" militaire acties in de rebellengebieden waar geheel toevalig steeds een camera bij is etc.
Het enige dat Rusland tot nu toe voor elkaar heeft gekregen is verdere steun voor Oekraine en eensgezingheid in het westen.

Het is toch ook totaal ongeloofwaardig dat Oekraine de rebellengebieden zou gaan heroveren op het moment dat 3/4 van de Russische legermacht aan de grens staat?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_203735478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Let op mijn woorden de pretext wordt dat 1 van die vluchtelingen bussen met vrouwen en kinderen straks opgeblazen wordt door Oekraïne.
pi_203735586
quote:

[..]
Waar? Dat klinkt best leuk :P
Incelfrikandel
pi_203735736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Let op mijn woorden de pretext wordt dat 1 van die vluchtelingen bussen met vrouwen en kinderen straks opgeblazen wordt door Oekraïne.
dat zou te doorzichtig zijn, de aanslagen nu hebben een sfeer van vaagheid om zich heen. Als ze een bus met vluchtelingen opblazen dan heb je mensen binnen je eigen team die heel boos worden, en dat zou te doorzichtig zijn + zou het beteken dat Poetin zijn eigen veiligheid niet op orde heeft en dat er geen eenheid is in zijn eigen land rondom deze kwestie.
pi_203735775
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat zou te doorzichtig zijn, de aanslagen nu hebben een sfeer van vaagheid om zich heen. Als ze een bus met vluchtelingen opblazen dan heb je mensen binnen je eigen team die heel boos worden, en dat zou te doorzichtig zijn + zou het beteken dat Poetin zijn eigen veiligheid niet op orde heeft en dat er geen eenheid is in zijn eigen land rondom deze kwestie.
Te doorzichtig voor het buitenland ja, maar in Rusland zelf (waar die de informatiestroom vrijwel volledig onder controle heeft) zou het wel een ideale aanleiding zijn.
pi_203735980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:27 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Te doorzichtig voor het buitenland ja, maar in Rusland zelf (waar die de informatiestroom vrijwel volledig onder controle heeft) zou het wel een ideale aanleiding zijn.
Als Oekraïne burgers kan op blazen in Rusland, zal dat nooit goed zijn voor de image van Poetin en de kracht die hij wilt uitstralen. Het zou hem zwak doen over kunnen komen. Dit risico zou hij nooit nemen. Dit zou anders zou moeilijk als Terrorisme verkocht kunnen worden.
pi_203736029
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203736097
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Voor een paar leuke dames uit Oekraïne heb ik wel een plek in huis.
Ik hoef echt niet van die blonde asociale sloeries.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203736108
We moeten ook niet alles bij voorbaat een false flag noemen. Oekraïne is ook geen lieverdje. Alsof Oekraine ons is en Rusland de Ander.

Is Zelensky al naar München?
pi_203736110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik hoef echt niet van die blonde asociale sloeries.
Asociaal, niet asociaal, gewoon niet nadenken over goed of slecht en ze in huis nemen.
pi_203736118
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:06 schreef Discombobulate het volgende:
We moeten ook niet alles bij voorbaat een false flag noemen. Oekraïne is ook geen lieverdje. Alsof Oekraine ons is en Rusland de Ander.

Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags, is niet zo moeilijk. Wat Oekraïne in eigen land uitvoert maak ik me wel weer druk over zodra de bezettingsmacht weg is.
pi_203736164
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:06 schreef Discombobulate het volgende:

Stel dat het false flag operations zouden zijn, dan zou dat toch veel te obvious zijn. Als je Rusland's handelswijze ene beetje kent is dat niet hoe ze te werk gaan.

Al die theorieën hier, had BNW kunnen zijn.
pi_203736172
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:07 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags, is niet zo moeilijk. Wat Oekraïne in eigen land uitvoert maak ik me wel weer druk over zodra de bezettingsmacht weg is.
Ah ja. Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags :')
Dit soort comments
pi_203736180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:07 schreef Solstice1 het volgende:
Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags, is niet zo moeilijk.
Jij moet bij het Pentagon gaan werken als je dat zo snel al bij voorbaat weet. Ik heb geen idee. Het lijkt wel zo, maar of het daadwerkelijk ook zo is weet niemand.
pi_203736184
Het mooie is dat sommigen hier ook Russische burgers opleggen dat ze maar van één source informatie krijgen, namelijk de staat. Maar zelf komen ze hier met de wildste theorieën over Rusland van bepaalde sources die Russische burgers andersom niet als zoete koek zouden slikken _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 12:16:00 ]
pi_203736190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jij moet bij het Pentagon gaan werken als je dat zo snel al bij voorbaat weet. Ik heb geen idee. Het lijkt wel zo, maar of het daadwerkelijk ook zo is weet niemand.
Dit bewijst maar weer dat Fals Flag operaties altijd zinvol zijn, hoe doorzichtig ze ook zijn. Er zijn altijd wel Poetinverstehers in het Westen die ze slikken als zoete koek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')