Ah ja. Duidelijke false flags zijn duidelijke false flagsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:07 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags, is niet zo moeilijk. Wat Oekraïne in eigen land uitvoert maak ik me wel weer druk over zodra de bezettingsmacht weg is.
Jij moet bij het Pentagon gaan werken als je dat zo snel al bij voorbaat weet. Ik heb geen idee. Het lijkt wel zo, maar of het daadwerkelijk ook zo is weet niemand.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:07 schreef Solstice1 het volgende:
Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags, is niet zo moeilijk.
Dit bewijst maar weer dat Fals Flag operaties altijd zinvol zijn, hoe doorzichtig ze ook zijn. Er zijn altijd wel Poetinverstehers in het Westen die ze slikken als zoete koek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij moet bij het Pentagon gaan werken als je dat zo snel al bij voorbaat weet. Ik heb geen idee. Het lijkt wel zo, maar of het daadwerkelijk ook zo is weet niemand.
Is heel makkelijk te onderscheiden, is het op Russisch gebied of door Russen bezet gebied gebeurt en zijn de terroristen of Russen de eersten die het melden? False flag. Lui hebben niks gedaan behalve liegen tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij moet bij het Pentagon gaan werken als je dat zo snel al bij voorbaat weet. Ik heb geen idee. Het lijkt wel zo, maar of het daadwerkelijk ook zo is weet niemand.
Misschien dat Rusland daarom ook totaal geen moeite doet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat Fals Flag operaties altijd zinvol zijn, hoe doorzichtig ze ook zijn. Er zijn altijd wel Poetinverstehers in het Westen die ze slikken als zoete koek.
Wel lekker makkelijk zoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:17 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Is heel makkelijk te onderscheiden, is het op Russisch gebied of door Russen bezet gebied gebeurt en zijn de terroristen of Russen de eersten die het melden? False flag. Lui hebben niks gedaan behalve liegen tot nu toe.
Juist, het schept verwarring. En er zijn altijd mensen die zeggen ''wat als het nu geen false flag is?''.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat Fals Flag operaties altijd zinvol zijn, hoe doorzichtig ze ook zijn. Er zijn altijd wel Poetinverstehers in het Westen die ze slikken als zoete koek.
Ik denk dat het ook wel zonder de VS erbij qua signalen overal (zelfs in Rusland zelf) lijkt dat Putin met zijn militaire apparaat op dit moment als een hitsige bok overkomt die maar al te graag iemand wil penetreren. En de logica volledig omdraaid om dat te kunnen doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Toch, als Poetin besluit om binnen te vallen, dan snap ik echt niet waarom hij voor zo'n lange aanloopfase heeft gekozen. Dit heeft het Westen alle tijd gegeven om te waarschuwen en een gezamenlijke reactie voor te bereiden voor als het eenmaal zover is. Biden heeft alle tijd gekregen om alle Europese kippen in het hok te krijgen.
De annexatie van de Krim kwam als een verrassing, werd snel en buiten het zicht uitgevoerd, en voordat Europa met een reactie kon komen was was het eigenlijk al een voldongen feit.
Wat ik ook niet snap is zijn geformuleerde eisenpakket: 1) geen lidmaatschap van Oekraïne tot de NAVO 2) geen NAVO troepen meer in heel Oost-Europa.
Hij had natuurlijk wel ingecalculeerd dat het Westen daar niet mee akkoord zou gaan. Maar de 2e eis is zo extreem dat je weet dat je een gezamenlijk Westers front creëert omdat zelfs de grootste duiven (Duitsland) dit zullen afwijzen.
Had hij enkel geëist dat Oekraïne geen lid zou worden van de NAVO, dan had dat binnen Europa denk ik voor veel discussie gezorgd. Want een groot deel van Europa zou dat een prima oplossing vinden.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:19 schreef Harlekien2 het volgende:
Stel, na al deze explosies en 'aanvallen' en Rusland valt Oekraïne niet binnen. Waren het achteraf dan nog steeds false flag operations?
Die zijn bij mij wel welkomquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet van die blonde asociale sloeries.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist, het schept verwarring. En er zijn altijd mensen die zeggen ''wat als het nu geen false flag is?''.
Het is voor een goed verstaander vrij simpel te onderscheiden ja. Dat iemand als ik met m'n beperkte intellect er zo makkelijk doorheen prikt betekent dat iedereen het kan.quote:
Je moet natuurlijk ook kijken naar de geschiedenis van een land en regime. Rusland is een gangsterstaat die wordt gerund door maffioso die in het verleden al false flags hebben uitgevoerd en grote, bizarre leugens hebben verspreid. Dit past dan ook bij het beeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ah ja. Duidelijke false flags zijn duidelijke false flags
Dit soort comments
Oekraine heeft helemaal niets te winnen met die acties. Ik ga ook geen poep over mn eigen auto smeren omdat mensen toch niet zullen denken dat ik het zelf heb gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:22 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]![]()
Ja wat nu als Oekraïne het toch was omdat mensen toch wel denken dat het een false flag van Rusland is.
Vrijwel alle Westerse landen hebben False Flag operaties gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kijken naar de geschiedenis van een land en regime. Rusland is een gangsterstaat die wordt gerund door maffioso die in het verleden al false flags hebben uitgevoerd en grote, bizarre leugens hebben verspreid. Dit past dan ook bij het beeld.
Als het nou Zweden was.
Met de Russische bevolking is niets mis. Maar Rusland draait op de mafia. Als je daar een winkel opent moet je al "protection money" betalen. Het went vast maar het is idd geen Zweden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kijken naar de geschiedenis van een land en regime. Rusland is een gangsterstaat die wordt gerund door maffioso die in het verleden al false flags hebben uitgevoerd en grote, bizarre leugens hebben verspreid. Dit past dan ook bij het beeld.
Als het nou Zweden was.
Goeie analogie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Oekraine heeft helemaal niets te winnen met die acties. Ik ga ook geen poep over mn eigen auto smeren omdat mensen toch niet zullen denken dat ik het zelf heb gedaan.
Dit is precies het probleem. Mensen zoals jij gaan er automatisch vanuit dat Rusland zulke dingen doet. Wat er ook gebeurt in de gehele situatie: Russia is the bad guy. Dat is niet erg. Dat wordt ons al sinds de koude oorlog ingeprent. Maar ik zou je toch aanraden om met een ietwat objectieve bril naar de situatie te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als het nou Zweden was.
Klopt, daardoor worden ze ook steeds makkelijker te herkennen. Zeker als je het zo onverfijnd doet als de Russen op het moment.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijwel alle Westerse landen hebben False Flag operaties gedaan.
Jup. USA voorloper.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijwel alle Westerse landen hebben False Flag operaties gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |