quote:Thomas van der Vlugt (29) gaat in het programma 'De Bachelor' na Tony (32) en Gaby (35) het avontuur aan om échte liefde te vinden. En er bestaat natuurlijk geen betere dag om daarmee te beginnen dan Valentijnsdag. Zo dacht Videoland er ook over, want waar het programma eerst op 16 februari van start zou gaan, begint het nu als verrassing twee dagen eerder.
Thomas, bekend van StukTV, heeft de keuze uit zestien prachtige dames. Allemaal strijden ze om de laatste roos vanuit de Mexicaanse hacienda. Niet iedereen krijgt de kans op privétijd met de vrijgezel, sommigen kunnen zichzelf alleen bewijzen tijdens de groepdates. En dat kan zorgen voor hoogoplopende spanningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Die schooljuf uit Dokkum, Lysette schijnt 25 te zijn...really? Lijkt wel 40. Hopelijk niet teveel 'kumbaya' dit seizoen, beetje meer dynamiek er in. Die blonde met die felle donkere ogen, Diandra (?) kan nog wel voor wat opschudding zorgen...Bij die Lysette was ik inderdaad ook heel verbaasd over haar leeftijd. Voordat de leeftijd erbij stond dacht ik ook van huh is zij niet te oud voor Thomas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch helemaal voor niemand leuk ook, zo'n cocktailparty? De dames die hem apart nemen, vinden het veel te kort en de andere dames vinden het te lang duren. Het is altijd ongemakkelijk met het afwisselen maar de dames hebben het idee dat ze wel moeten omdat ze er anders misschien uit liggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de bachelor het zelf nou een topsetting vind.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Blijft toch jammer dat ze weer een cocktailparty hebben waarbij ze als 'hyenas' op hem af moeten vliegen. Nu heeft hij niet iedereen gesproken maar moesten daarvan wel al een paar naar huis. Waarom niet, zeker tijdens de eerste avond, een soort kennismakingsspel net als bij Prince Charming?
Ja precies, dus waarom dan niet bv gezamenlijk eten en dan desnoods via kaartjes of dobbelstenen bepaalde vragen stellen/beantwoorden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Das toch helemaal voor niemand leuk ook, zo'n cocktailparty? De dames die hem apart nemen, vinden het veel te kort en de andere dames vinden het te lang duren. Het is altijd ongemakkelijk met het afwisselen maar de dames hebben het idee dat ze wel moeten omdat ze er anders misschien uit liggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de bachelor het zelf nou een topsetting vind.
Ik vind hem wel een stuk sympathieker dan Tony, hij lijkt iets meer bezig te zijn met het welzijn van de vrouwen.
En Indigo is zoooo mooi, doet me denken aan Natalia Vodianova.
Jaaa ga ik vanavond kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:41 schreef Fascination het volgende:
De bachelor met Fabrizio staat op Videoland.
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.
Ik zit nu in aflevering 2. Leuk wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.
Romy is fucking irritant. Praat alleen maar over zichzelf. En bovendien lijkt ze op de eveneens irritante youtuber Madelon Vosquote:
Ik vind Romy eigenlijk ook niet eens zo mooi.. 1 van de minderen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Romy is fucking irritant. Praat alleen maar over zichzelf. En bovendien lijkt ze op de eveneens irritante youtuber Madelon Vos
indigo is gewoon nog erg jongquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Ik vind Romy eigenlijk ook niet eens zo mooi.. 1 van de minderen eigenlijk.
Indigo is mooi maar ik vind haar doen en laten weer minder aantrkkelijk, voelt alsof ze bekend wilt worden.
En ze kreeg gewoon nog een roos......quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
"Ik ben spiritueel dus ik weet veel van kruiden".
Tering.
Ik geloof best dat er achter de schermen overleg is. Dat Thomas moet aangeven in wie hij niet geďnteresseerd is en als dat dan bijv 3 namen zijn dan kiest productie welke 2 daarvan er voorlopig nog even in moeten blijven, waaronder in dit geval dan ook Romy.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef Dazalbest het volgende:
Snap ik echt niet, heb ook niet het idee dat Thomas geďnteresseerd is in Romy, behalve dan ik waardeer het dat je je open stelt, meent ie denk ik ook niet.....
Lijkt meer dat ze erin blijft voor de ergernis TV wat werkt iedereen geeft het over haar...
Ik denk dat Anne Noel, Isabella en Maureen ver gaan komen...
Zoiets inderdaad jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:43 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er achter de schermen overleg is. Dat Thomas moet aangeven in wie hij niet geďnteresseerd is en als dat dan bijv 3 namen zijn dan kiest productie welke 2 daarvan er voorlopig nog even in moeten blijven, waaronder in dit geval dan ook Romy.
Ja en wat ze allemaal heeft meegemaakt en hoe ontzettend erg enzo en daarom is het oh zo'n sterke vrouw....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Pinuts het volgende:
Kan Romy ook gewoon eens gezellig over iets luchtigs praten? Altijd als zij haar mond open doet gaat het weer over hoe geweldig ze is![]()
Ik hoop bijna voor haar dat het gewoon montage is en dat het in werkelijkheid wel meevalt, maar heb zo mijn twijfels.
En die doet mee aan The Bachelor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja dat is deze:
[ link | afbeelding ]
Ben je in de war met de Vlaamse bachelor, met Fabrizio??quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja dat is deze:
[ link | afbeelding ]
Nee en je doet er beter aan om gewoon ontopic te blijven en het over de afleveringen te hebben.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef ThijsTH het volgende:
Nee, maar vinden jullie haar niet op Romy lijken dan?
Oke mamaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee en je doet er beter aan om gewoon ontopic te blijven en het over de afleveringen te hebben.....
Ja je ziet wel een beetje aankomen waar hij echt minder chemie mee heeft en die vliegen eruit.... zoals hij ook wel zegt en aanvoelt hoeveel sommige hun best doen zoals Linde en Romy...quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weer een leuke aflevering, Thomas heeft weer goede keuzes gemaakt bij zowel de dates als ceremonie. Zou zomaar kunnen dat dit seizoen wel een kans van slagen heeft
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:26 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja je ziet wel een beetje aankomen waar hij echt minder chemie mee heeft en die vliegen eruit.... zoals hij ook wel zegt en aanvoelt hoeveel sommige hun best doen zoals Linde en Romy...
Terwijl de andere veel relaxter zijn waardoor het veel meer vanzelf loopt...
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering maar je ziet al van ver aankomen voor wie hij uiteindelijk gaat, terwijl op papier andere beter passen. Maar dat is met al die seizoenen t gevalquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft er al iemand gekeken vandaag?
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vondquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering maar je ziet al van ver aankomen voor wie hij uiteindelijk gaat, terwijl op papier andere beter passen. Maar dat is met al die seizoenen t geval
Nee deze exit zag je indd ook wel weer aankomen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vond
Ja hij weet steeds behendig voor te sorteren op wie hij eruit gooit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vond
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja hij weet steeds behendig voor te sorteren op wie hij eruit gooit.
Ik denk dat volgende week Yael zelf haar koffers pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef Dazalbest het volgende:
Je ziet bij wel meer dames de twijfels.... hij begint nu met verschillende te zoenen dus zo speciaal ben je zelf dan toch niet....
Stom wel want dat is nou eenmaal het programma, dus dat weet je natuurlijk van te voren... Thomas is gewoon alle dames aan het uitproberen en dat recht heeft ie ook wel.....
Overigens wel via een kanaal al gerucht wie het uiteindelijk is geworden...En via een juice kanaal schijnt dat;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler over 1 van de damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 16:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En via een juice kanaal schijnt dat;
Spoiler over 1 van de damesAls dat over Maureen waar is zou ik dat wel echt enorm triest vinden zeg…had ik me ook helemaal niet voorgesteld bij haar, zo lijkt ze me totaal niet, maar goed, ik verbaas me bij sommige mannen en vrouwen nergens meer over. De huidige tijd is echt te triest voor woorden wat dat soort dingen betreft, relaties die langer dan 5 jaar stand houden zijn al een enorme zeldzaamheid, en de cijfers betreft echtscheidingen liegen er ook niet om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic: ik vind dit seizoen wel een stuk leuker dan vorig seizoen, kan ook met de locatie deels te maken hebben misschien, Mexico en dan vooral het schiereiland Yucatán is echt super mooi, en een plek waar ik graag nog eens langere tijd heen wil
Maureen, Merel en Inge blijven denk ik tot het laatst over.
Je hebt je ogen dicht en krijgt ineens zijn lippen op je mond terwijl je denkt dat hij een beestje wegjaagt....ik zou me ook rot schrikken hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef ThijsTH het volgende:
Ik kijk ook nergens meer van op. Het zou wel verklaren waarom Maureen zo overvallen reageerde op die plotselinge kuspoging van Thomas.
Ja denk ik ook......had Indigo al wel als afvaller verwacht, maar die wil hij misschien nog wel een kans geven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat wel snel nu, met weer 2 minder. Nog 6 over. Maar eigenlijk lopen er veel voor spek en bonen bij, het is wel duidelijk dat het alleen gaat tussen Anna Noelle, Maureen en Inge.
Denk dat Merel ook kans maakt. En ik vind die Maureen helemaal niet sympathiek, die debiele gesprekjes die ze dan apart moet voeren lekker in scčne gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat wel snel nu, met weer 2 minder. Nog 6 over. Maar eigenlijk lopen er veel voor spek en bonen bij, het is wel duidelijk dat het alleen gaat tussen Anna Noelle, Maureen en Inge.
Dit had ik ook verwacht....quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja denk ik ook......had Indigo al wel als afvaller verwacht, maar die wil hij misschien nog wel een kans geven.
Zij is ook wel een slijmpie bij hem vind ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo boeiend, maar kijk toch af en toe. Het valt me op dat veel vrouwen hem naar de mond praten. Dat eeuwige geneuzel over het reizen en het avontuur. Behalve Inge, die durft gewoon tegen hem in te gaan en eerlijk te zijn.
Ik vind haar ook de leukste, maar die platte schoentjes vind ik zo'n afknapper altijd bij vrouwen. Ik snap dat ze het doet omdat ze lang is, maar dan liever nog een paar cm langer en mooie hakjes wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef Dazalbest het volgende:
Vind eigenlijk alleen Anne Noelle echt en oprecht overkomen. Ze is bloedmooi, heel vrolijk en dan opeens zo'n pittig verhaal... denk dat ze er op de juiste manier in staat, mooi om te zien. Denk alleen niet dat Thomas haar uiteindelijk kiest.
Dat viel mij gister ook opquote:Op donderdag 31 maart 2022 01:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vind haar ook de leukste, maar die platte schoentjes vind ik zo'n afknapper altijd bij vrouwen. Ik snap dat ze het doet omdat ze lang is, maar dan liever nog een paar cm langer en mooie hakjes wat mij betreft.
Ja zo’n mooie meid! Ik vind hem ook wel op een bepaalde manier naar haar kijken, net als naar Maureen en Merel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef Dazalbest het volgende:
Vind eigenlijk alleen Anne Noelle echt en oprecht overkomen. Ze is bloedmooi, heel vrolijk en dan opeens zo'n pittig verhaal... denk dat ze er op de juiste manier in staat, mooi om te zien. Denk alleen niet dat Thomas haar uiteindelijk kiest.
Ja denk dat ze ook wel goed bij hem past. Erg zelfstandig en niet al meteen hoteldebotel maar gewoon realistisch dit aangaan...quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:16 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ja zo’n mooie meid! Ik vind hem ook wel op een bepaalde manier naar haar kijken, net als naar Maureen en Merel.
Wat is die gast een egotripperquote:
Inderdaad. Ook verreweg de meest 'normale' meid van het stel.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo boeiend, maar kijk toch af en toe. Het valt me op dat veel vrouwen hem naar de mond praten. Dat eeuwige geneuzel over het reizen en het avontuur. Behalve Inge, die durft gewoon tegen hem in te gaan en eerlijk te zijn.
Merel en Ascha zijn ook wel vrij normaal hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook verreweg de meest 'normale' meid van het stel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest vertrekken. Dat Indigo het nog zo lang volhoudt is me een raadsel, veel te jong eigenlijk. Maar krijg het idee dat ze van de productie haar er in willen houden net als die Indy van vorig jaar bij Tonny. Inge maakt wel TV moet ik zeggen. Vond deze aflevering daarom ook wel leuk, het 'kumbaya' gevoel wat ik kreeg dit hele seizoen gaat er een beetje uit. Er komt wat meer dynamiek wat het leuker maakt om te kijken.Allemaal cabaretteketet!
BLIJF VAN HAAR VENT AF!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het eigenlijk helemaal niet zo'n verrassende exit, je zag hem bij andere dames wel echt meer een klik hebben. Maar wat was Inge zich aan het aanstellen zeg....
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neusquote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
Heeft Merel nou zo'n vreemd kapsel of zijn haar extentions erg zichtbaar?
Ja vorige week viel het super erg op idd. Zonde.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neus
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef Magica het volgende:
Storen is een groot woord trouwensmaar er is iets mee
Dat niet alleen, haar stem is ook vervelend en haar voortdurend roepen dat ze er uit vliegt. Ik kijk met kromme tenen mee naar dit guilty pleasure programma, net als BZV, zo nep, dat het toch weer leuk is, hahaquote:Op woensdag 13 april 2022 16:00 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureen
Ja dacht al, aan wie doet ze me nou toch denken.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Dazalbest het volgende:
Zonde dat Inge eruit is, vond haar juist wel goed passen bij m, zeker voor langere termijn.
Wat lijkt Maureen veel op Kiki Classen uit Zeg eens aaaa van vroeger......![]()
Juicekanalen zijn roddelkanalen.....die hebben ook al 'voorspeld' wie expeditie robinson gaat winnenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Merel is volgens Juice kanalen al gespot samen met Thomas na afloop van de opnames. Dacht dat net als bij BZV verboden was dat kandidaten met hun uiteindelijke keuze geen contact mochten hebben lopende het seizoen.
Maureen zou volgens geruchten ook al iemand anders hebben.
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Merel is volgens Juice kanalen al gespot samen met Thomas na afloop van de opnames. Dacht dat net als bij BZV verboden was dat kandidaten met hun uiteindelijke keuze geen contact mochten hebben lopende het seizoen.
Dat hoeft toch ook niet?? Zolang ze het maar geheim houden......quote:Op woensdag 20 april 2022 18:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?
Daar tekenen ze een contract voor, dus ja…quote:Op woensdag 20 april 2022 18:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?
Nee.......quote:Op woensdag 20 april 2022 18:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar tekenen ze een contract voor, dus ja…
Nee, want hoe kunnen ze anders bij de reünieaflevering vertellen hoe het afgelopen weken/maanden gegaan is?quote:
Dat wordt toch ook allemaal geheim gehouden.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, want hoe kunnen ze anders bij de reünieaflevering vertellen hoe het afgelopen weken/maanden gegaan is?
Precies, maar dat betekent dus niet dat ze al die tijd géén contact hebben gehad....quote:Op woensdag 20 april 2022 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook allemaal geheim gehouden.
Waarom zet je dit niet onder spoiler 😡🤬😡quote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zou ik, is niet in het programma geweest. En in dit topic zijn geen spoilers nodig zo te zien dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zet je dit niet onder spoiler 😡🤬😡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee heb ik ook inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2022 15:31 schreef YT123 het volgende:
Thomas die maar blijft praten over zijn "extreme" levensstijl.Hij heeft geen standaard kantoorbaan, maar verder..? Volgens mij is het gewoon een hele burgerlijke jongen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2022 16:07:57 ]
quote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef ThijsTH het volgende:
OMG WTF Fabrizio!Whahahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs met die vriendinnen/vriend die kwamen opdagenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:15 schreef Paul het volgende:
Het was weer een redelijk seizoen, al heb ik bij elke aflevering dat het op elkaar lijkt. Zelfde vragen van Thomas aan de vrouwen en weer terug en dat elke aflevering weer
Ik denk dat ie wel gaat seksen met Maureen.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:34 schreef Dazalbest het volgende:
Heb beetje het idee dat Thomas al ff een behoorlijke voorkeur heeft naar Merel, sinds het 1e keer tongen ofzo....
Denk ook dat Maureen voor spek en bonen over is, en dat Thomas weet dat het voor Inge pijnlijker zou zijn als laatste te stranden dan voor Merel.
Ik verwacht niet zoveelquote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zelfs met die vriendinnen/vriend die kwamen opdagen![]()
Maar wie weet wat er bij de laatste dates gaat gebeuren??
Echt he!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:24 schreef Max23 het volgende:
Gadverredame wat een ongelooflijke klootzak hoe Thomas dit verwoord heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Jaaa ik ook! Ben inmiddels bij aflevering 14quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pas één aflevering gezien maar nu al hooked aan de Australische Bachelor![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren de laatste aflevering alweer gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jaaa ik ook! Ben inmiddels bij aflevering 14
Vond ik ook sneu, had wel wat minder gekunnen, je bent m’n droomvrouwquote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef Dazalbest het volgende:
Apart ja hoe Thomas het verwoorde..... mooi gescript om het spannend te maken maar niet erg netjes naar Maureen. Je zag haar echt reageren op zijn uitspraken alsof het een bevestiging was naar haar.... ik voelde de 'maar' wel aankomen. Bij de bachelor finales die ik heb gezien valt altijd de eerste die het gesprek krijgt af....
Nee klopt. Maureen heeft nog geen idee en ik snap heel goed dat ze na de 24 uurs date hoge verwachtingen had. Wij zien alles en ik denk dat de keuze voor Merel al langer duidelijk was. Ook bin Thomas..quote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef Sway- het volgende:
[..]
Vond ik ook sneu, had wel wat minder gekunnen, je bent m’n droomvrouw. Was verder niet zo verrassend, denk dat hij zich vooral aangetrokken voelde tot Maureen maar ze ook wat te jong/onvolwassen voor hem was.
Gaat denk ik meer om de opbouw in het gesprek...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja, of het handig verwoord was.....ze kreeg een boodschap te horen die ze niet wilde horen, dan is een teleurstelling niet te verbergen natuurlijk. Denk dat Thomas haar heeft willen zeggen dat hij haar ook wel echt leuk vond, maar zijn voorkeur was gewoon voor Merel.
Wat denken jullie? Zullen ze nog samen zijn? Je zag in de preview volgens mij een nog wel stralende Thomas.....
Ja precies...quote:Op woensdag 27 april 2022 20:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer om de opbouw in het gesprek...
Je bent mijn droomvrouw
Ik wil je niet meer laten gaan.....
Alles voor de kijkcijfers....
Ik geloof best dat Thomas en Merel het een tijdje volhouden. Het lijkt me vooral lastig te tijd tussen laatste opname en uitzending..
We gaan het zien....weekje nog
Wel lullig om dan seks te hebben met Maureen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:31 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nee klopt. Maureen heeft nog geen idee en ik snap heel goed dat ze na de 24 uurs date hoge verwachtingen had. Wij zien alles en ik denk dat de keuze voor Merel al langer duidelijk was. Ook bin Thomas..
Er bleek toch nergens uit dat ze dat gehad hebben?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wel lullig om dan seks te hebben met Maureen.
DIe heb ik afgekeken, is veel leuker als de Nederlandse versiequote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pas één aflevering gezien maar nu al hooked aan de Australische Bachelor![]()
![]()
IK had dit nog nergens gelezen, moet trouwens de aflevering van deze week ook nog kijken was er nog niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat was totaal geen verrassing dit aangezien het al weken geleden is uitgelekt dat hij samen met Merel is gespot. Of ze nog steeds samen zien we volgende week in de reünie.
Ja vond ik ookquote:Op donderdag 28 april 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik afgekeken, is veel leuker als de Nederlandse versie
MAFS Australië is ook veel leuker als de Nederlandse.quote:
Ja! Al werd er in het laatste seizoen één koppel volledig afgebrand terwijl ze nu nog steeds gelukkig samen zijn en een tweeling hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MAFS Australië is ook veel leuker als de Nederlandse.
Hier is alles zo zoetsappig
O echt, dat wist ik niet wat leuk zeg dat ze nog samen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja! Al werd er in het laatste seizoen één koppel volledig afgebrand terwijl ze nu nog steeds gelukkig samen zijn en een tweeling hebben.
Nou dit is daar nog een rechtszaak geweest zelfsquote:Op donderdag 28 april 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet wat leuk zeg dat ze nog samen zijn.
Er wordt in die buitenlandse MAFS altijd wel iemand afgebrand.
Ik vraag mij altijd af of het echt is of dat ze moeten doen alsof
Dat heb ik niet eens allemaal meegekregen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dit is daar nog een rechtszaak geweest zelfs
Via hun instagramquote:Op donderdag 28 april 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens allemaal meegekregen.
Waar lees je dat allemaal dan?
O vandaar. Ik volg niemand vandaar dat ik het niet wist.quote:
Hij wees haar af en dat is sowieso niet leuk. De manier waarop vond ik echt meevallen..... (imho)quote:Op donderdag 28 april 2022 10:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Thomas koos Merel vooral wegens haar leeftijdIk vind het ontzettend sneu voor Maureen. De wijze waarop hij haar afwees he...
Ja dit dus inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2022 12:35 schreef Magica het volgende:
Ik had het idee alsof hij Maureen juist een goed gevoel wilde geven, zo van: jij bent geweldig, het ligt niet aan jou.
Maar het kwam alleen nogal verkeerd over
Je zag haar opfleuren maar daarna een hele koude douche.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:05 schreef YT123 het volgende:
Je bent mijn droomvrouw en ik wil je niet laten gaan, maar dat doe ik nu wel. Doei.
Dit zijn wel echt aannames en een makkelijk oordeel. We waren er niet bij en hebben dus geen idee wat er wel/niet gebeurd is en hoe iedereen het ervaren heeft. Je weet als je je hier voor opgeeft dat je lastminute nog afgewezen kan worden, als je daar niet mee om kunt gaan moet je gewoon niet meedoen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:33 schreef Eagles89 het volgende:
Maureen is gewoon keihard gebruikt voor de show. En gezien haar reactie na afloop dat hij dingen met haar heeft “gedaan” kun je er wel vanuit gaan dat er sex is geweest. En als dat echt ook waar is vind ik hem wel echt een rotzak zeg, een 22 jarig meisje (zelf is die bijna 30) tot in de finale laten, veel lieve dingen zeggen en haar bijzonder laten voelen, toch nog maar even neuken want je hebt die kans nu toch, en daarmee extra gevoelens laten ontstaan terwijl je allang wist dat ze het niet zou gaan worden. Maar nog wel even vragen of ze wel in de kerk wilt trouwen, want geloof is wel een belangrijk dingetje voor hem, zucht. Ben ik nou de enige vent die gewoon eerlijk zou zijn geweest tijdens zo’n laatste 24 uurs date? Je gelooft toch zelf niet dat die toen nog twijfelde, en indien van wel, dan zijn ze beiden geen echte liefde.
Dat kan je ook anders verwoorden. Bij droomvrouw lichtten haar ogen al helemaal op. Dat zag hij ook heus wel. Hij had aan het einde die 2 zinnen gewoon moeten schrappen. Dit was echt sneu.quote:
Maar dat besefte hij misschien toen pas en ga je dan deze scčne opnieuw opnemen?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat kan je ook anders verwoorden. Bij droomvrouw lichtten haar ogen al helemaal op. Dat zag hij ook heus wel. Hij had aan het einde die 2 zinnen gewoon moeten schrappen. Dit was echt sneu.
Zelfs mijn niet romantische vriend vond het erg lullig.
Schrijft hij deze stukjes zelf? Ik vind dat het er sowieso niet in gemoeten had. Spannend houden a la, maar vond dit wel sneu.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dat besefte hij misschien toen pas en ga je dan deze scčne opnieuw opnemen?
Vond het voor Oriana en Julia veel lulliger dat seizoen met Tony, zeker toen bleek wat hij in Nederland had uitgespookt.....
Weet ik ook niet, maar daarom snap ik de kritiek gewoon niet zo of ik heb gewoon anders naar dit programma gekekenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Schrijft hij deze stukjes zelf? Ik vind dat het er sowieso niet in gemoeten had. Spannend houden a la, maar vond dit wel sneu.
Wat had Tony uitgespookt?
Ja ik had al zo'n vermoeden dat jij er anders naar hebt gekeken haha.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar daarom snap ik de kritiek gewoon niet zo of ik heb gewoon anders naar dit programma gekeken![]()
Hij was met één van de dames die hij al naar huis had gestuurd alsnog naar bed geweest zonder dat Julia het wist.
Ja ik geniet gewoon van zo'n programma....kijk niet wat er verkeerd gaat ofzo. Het is vooral nog even wat sensatie voor de reünieaflevering, maar denk dat Thomas dit nog wel heeft uitgesproken met Maureen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n vermoeden dat jij er anders naar hebt gekeken haha.
Ohja dat is ook zo van Tony. Was ik alweer vergeten.
Ik geniet er doorgaans ook echt van en vind ook niet zo snel iets sneu ofzo, maar ik vond dit wel een beetje over het randje.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik geniet gewoon van zo'n programma....kijk niet wat er verkeerd gaat ofzo. Het is vooral nog even wat sensatie voor de reünieaflevering, maar denk dat Thomas dit nog wel heeft uitgesproken met Maureen.
Nou zou niet weten hoe hij het anders had moeten verwoorden, denk dat hij er vooral een positieve draai aan had willen geven. En aan geruchten doe ik sowieso niet mee, daarvan weten we helemaal niet zeker wat er überhaupt van waar is.....quote:Op donderdag 28 april 2022 19:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik geniet er doorgaans ook echt van en vind ook niet zo snel iets sneu ofzo, maar ik vond dit wel een beetje over het randje.
Aan de andere kant, en dat kan ik nu ook wel zeggen, gaan de geruchten dat Maureen eigenlijk een soort van bezet was tijdens de opnames omdat ze voor en na de tijd een vriend had (dezelfde kerel dus).
Nou er is wel iets beters te verzinnen dan dit. Je kan iemand best overladen met complimentjes zonder 'je bent mijn droomvrouw' en 'ik wil je niet meer laten gaan'.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou zou niet weten hoe hij het anders had moeten verwoorden, denk dat hij er vooral een positieve draai aan had willen geven. En aan geruchten doe ik sowieso niet mee, daarvan weten we helemaal niet zeker wat er überhaupt van waar is.....
Ja. Hoezo kan je niet je hele leven zzp gastvrouw zijn???quote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef Eikenbomen het volgende:
Vond de opmerking van Thomas ook raar over zzper in de horeca. “Dat kan niet je hele leven”. Nee, jij kan wel je hele leven kinderlijke filmpjes voor 12-jarigen maken zeker. Anywayzzz rare gast vind ik het.
Jackass voor mietjes noemde iemand dat ooit bij zo’n roastquote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef Eikenbomen het volgende:
Vond de opmerking van Thomas ook raar over zzper in de horeca. “Dat kan niet je hele leven”. Nee, jij kan wel je hele leven kinderlijke filmpjes voor 12-jarigen maken zeker. Anywayzzz rare gast vind ik het.
Inderdaad ja. En in het voorstukje zag je dat zij er ook geen reet van begreep dat het die kant op ging na die woorden.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou er is wel iets beters te verzinnen dan dit. Je kan iemand best overladen met complimentjes zonder 'je bent mijn droomvrouw' en 'ik wil je niet meer laten gaan'.
Maar goed. Ik ben benieuwd wat hij er volgende week zelf over zegt.
Tja, denk dat het allemaal een beetje uit een verband is gerukt maar goedquote:Op donderdag 28 april 2022 19:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou er is wel iets beters te verzinnen dan dit. Je kan iemand best overladen met complimentjes zonder 'je bent mijn droomvrouw' en 'ik wil je niet meer laten gaan'.
Maar goed. Ik ben benieuwd wat hij er volgende week zelf over zegt.
Dat wordt te heftig denk ik…iedereen haatte op een gegeven moment iedereen, haha…quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef ThijsTH het volgende:
Slap einde bij Bachelor Belgie.....en er komt zo te zien geen reunie show?
Er is een aflevering 13 die is in BE al uitgezonden en komt niet in NL als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef ThijsTH het volgende:
Slap einde bij Bachelor Belgie.....en er komt zo te zien geen reunie show?
Flauwquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is een aflevering 13 die is in BE al uitgezonden en komt niet in NL als ik het goed begrijp.
Bron: reality.fbi instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik heb gisteren ook de laatste aflevering gezien. Daarna direct gecheckt of ze nog bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren de laatste aflevering alweer gezien
quote:En ja dat zijn ze, zo leukZe zijn inmiddels zelfs getrouwd en ze hebben twee kinderen. Eindelijk eens een koppel dat na zo'n programma na een paar jaar nog steeds bij elkaar is.
Oh wat een leuk nieuws!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook de laatste aflevering gezien. Daarna direct gecheckt of ze nog bij elkaar zijn.
[..]
En heel veel hele extreme dingen doenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef Eikenbomen het volgende:
Nee, jij kan wel je hele leven kinderlijke filmpjes voor 12-jarigen maken zeker. Anywayzzz rare gast vind ik het.
Ja dat werd idd hier gespoilerdquote:Op donderdag 28 april 2022 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat was totaal geen verrassing dit aangezien het al weken geleden is uitgelekt dat hij samen met Merel is gespot. Of ze nog steeds samen zien we volgende week in de reünie.
Leonie ter Braak vindt de Vlaamse versie veel boeiender.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Flauw![]()
Fabrizio is echt vreselijk, hele show was eigenlijk ook fucking saai
Ik denk het ook....iemand al ideeen wie de Bachelotrette kan worden? Yolanthe misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was er een beetje reuring tenminste, dit was gewoon saai. Maar dat is tekenend voor het hele seizoen eigenlijk. Denk dat we volgend seizoen wel een Bachelorette editie krijgen weer eens.
Mij niet bellen reageerde ze toen dat gevraagd werd van de week.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat Yvonne Coldeweijer dit nog wel eens zou kunnen worden.
Dan zou ik me doodlachen, lijkt me interessant om te volgen 😂😂quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat Yvonne Coldeweijer dit nog wel eens zou kunnen worden.
Snap ik niks vanquote:Op zondag 1 mei 2022 16:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leonie ter Braak vindt de Vlaamse versie veel boeiender.
https://www.mediacourant.(...)ticus-jij-bent-saai/
Bij de UK versie kwam de reünie een stuk later online, miss hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef Luxuria het volgende:
Waarom komt die reünie aflevering van de Bachelor België niet op Videoland?! Wat is dat nou weer voor onzin.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CfVxhFZIgOO/quote:merelbeks Lieve allemaal,
Ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet zeggen want eerlijk gezegd weet ik het ook niet zo goed. Het voelt voor mij als een nachtmerrie waar ik niet uit wakker word. En ik ga kapot.
Thomas en ik zijn niet meer samen. Twee weken geleden zei Thomas dat hij niet meer kon - dat alles teveel was. En dat kwam voor mij behoorlijk uit het niets en plotseling. Over zoiets praat je. De dag ervoor zei hij nog dat hij zo van me hield en trots op me was. Verliefdheid kan je naar mijn mening niet voelen in een periode van stress. De momenten die we samen waren waren zo fijn. Maar de ‘nieuwe’ druk voor mij van alle meningen vond ik zwaar en dat samen met onze eigen stress maakte het soms lastig op de momenten dat we niet samen en dat zorgde op sommige momenten voor extra stress maar ik was bereid daar aan te werken. Ik wilde me niet meer zo laten beďnvloeden door anderen, waar ik achteraf misschien toch wel naar had moeten luisteren. En wanneer iemand aangeeft niet lekker in z’n vel te zitten wil je er voor iemand zijn en ervoor vechten. Dit gaf ik aan en ik gaf aan dat het voor mij niet zo direct klaar was. Ik vroeg om ‘een break’ en ik gaf hem de ruimte. Ik geloofde dat die kans er nog was. Helaas moet ervoor werken van twee kanten komen en blijkbaar speelde er meer.
Ik voel me voor schut gezet dat Thomas vrijdag nog zei bij SLAM dat we aan het daten waren, wat mij hoop gaf en hij wist dat ik er keihard voor wilde werken en hij ondertussen andere dingen deed.
Ik voel me voor schut gezet met alle informatie die ik heb ontvangen, ik voel pijn die ik nooit had willen voelen.
Ik schaam me diep dat ik alles heb geloofd en hem keer op keer geloofde. Ik schaam me diep. Ik voel me verraden.
Mijn hart is gebroken, ik ben echt gek op hem maar dit had ik nooit verwacht.
Ik ben enorm verdrietig en kan het allemaal niet geloven en ik heb tijd nodig. What’s meant to be will be.
Sylvia Geersen is de nieuwe Bachelorettequote:Op woensdag 4 mei 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was er een beetje reuring tenminste, dit was gewoon saai. Maar dat is tekenend voor het hele seizoen eigenlijk. Denk dat we volgend seizoen wel een Bachelorette editie krijgen weer eens.
Oh, wel leuk. Alleen dat accent is niet om aan te horenquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Sylvia Geersen is de nieuwe Bachelorette
Precies een Gaby Blaaser type dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:04 schreef Paul het volgende:
Ken haar niet zo, komt wat plastic over
Oh lolquote:Op maandag 12 juni 2023 14:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Er lijkt een chatbot actief die inhaakt op oude topics.Ik heb het nu gemeld bij de FA's.
Fixed.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Er lijkt een chatbot actief die inhaakt op oude topics.Ik heb het nu gemeld bij de FA's.
Die dubbele rozen hadden geen invloed op wie er weg moest. Er werd van tevoren gezegd dat er 2 dames wegmoesten en dat gebeurde ook, ondanks meerdere (een stuk of 6) dubbele rozen. De bachelors hebben dus vooraf bij de productie hun lijstje moeten inleveren en men wist al wie ze zouden kiezen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:04 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik vind van die dubbele rozen, het is ook een beetje verwarrend zo.
En nu was het extra lullig voor de dames die weg moesten, want er waren meer dan genoeg rozen in het spel![]()
Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk gaat eindigen.
Ja, zoiets zat ik achteraf ook te bedenken inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:47 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die dubbele rozen hadden geen invloed op wie er weg moest. Er werd van tevoren gezegd dat er 2 dames wegmoesten en dat gebeurde ook, ondanks meerdere (een stuk of 6) dubbele rozen. De bachelors hebben dus vooraf bij de productie hun lijstje moeten inleveren en men wist al wie ze zouden kiezen.
Mij nie belluh!quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Beate maakt wel TV trouwens, maar ik denk dat ze volgende week er ook uit vliegt.
Ik vind ze allebei wel vermakelijk. Beate en haar egoquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Beate maakt wel TV trouwens, maar ik denk dat ze volgende week er ook uit vliegt.
Vermakelijk zeker. Maar mijn god, wat een irritant mens. Denk dat ze aan het verkeerde programma meedoet als ze wil dat de mannen voor haar strijden. Stiekem had ze denk ik zelf de bachelorette willen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel vermakelijk. Beate en haar ego
Klopt helemaal. Maar ik denk dat de makers dit wisten en sensatie wilden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:16 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Vermakelijk zeker. Maar mijn god, wat een irritant mens. Denk dat ze aan het verkeerde programma meedoet als ze wil dat de mannen voor haar strijden. Stiekem had ze denk ik zelf de bachelorette willen zijn.
Frank is niet gay…quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Die 2 bachelors hebben allebei wel wat gays in zich moet ik zeggen.
Paul praat precies zoals Mark Baanders.....en die Rien heeft wel wat van Frank van de Lende....![]()
Nou dat lijkt wel zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:56 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zei Rien heeft wat gays in zich EN hij lijkt op Frank van der Lende.
ik dacht het ook idd, heel verwarrend. Maar prima.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:00 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou dat lijkt wel zomaar helemaal prima
Ja die Paul praat alsof die uit Limburg komt maar dat heel erg wil verbergen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Die 2 bachelors hebben allebei wel wat gays in zich moet ik zeggen.
Paul praat precies zoals Mark Baanders.....en die Rien heeft wel wat van Frank van de Lende....![]()
Vind ik juist niet. Ik vind de dames een stuk leuker (en ouder/volwassener) dan die in de voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:11 schreef prunus het volgende:
Ligt het aan mij of is het een mega saai seizoen met saaie, nietszeggende conversaties? En die Paul is zo’n rare vent.. 🤔
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou dit topic leeft niet echt he?
Ik vind dit toch wel een leuk seizoen hoor. Komt omdat ik de dames van erg hoog niveau vind ivm de eerdere seizoenen, waar ook nog wel eens 18-20 jarigen in zaten. Nu is het allemaal 25+.
Ik moet wel zeggen dat Paul gewoon echt niet verliefd is, ook niet een beetje. Dus het is maar voor de show maar die gaat echt never een relatie hier aan overhouden.
Rien is ook meer gek op Femke dan andersom heb ik het gevoel, ben benieuwd hoe lang dat stand gaat houden.
Welke van de vrouwelijke deelnemers wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.
Wel 2 vreselijke gasten, vooral Paul. Maargoed die gaat idd niemand hieraan over houden.
Is er ooit een normale Bachelor geweest? Die Thomas of zo was al helemaal erg. Of die Tony🥶!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.
Wel 2 vreselijke gasten, vooral Paul. Maargoed die gaat idd niemand hieraan over houden.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welke van de vrouwelijke deelnemers wel?
neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Is er ooit een normale Bachelor geweest? Die Thomas of zo was al helemaal erg. Of die Tony🥶!
Enige positieve is dat Paul wel knap is 😂.
ah ok. Nee zijn ook vaak op de fame uit. Maar dit seizoen wel minder denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, net als de bachelors, een beetje eerlijk het programma in gaan.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ah ok. Nee zijn ook vaak op de fame uit. Maar dit seizoen wel minder denk.
We missen Beate. Volgend seizoen hopelijk in de bachelorettequote:Op donderdag 11 april 2024 22:11 schreef prunus het volgende:
Ligt het aan mij of is het een mega saai seizoen met saaie, nietszeggende conversaties? En die Paul is zo’n rare vent.. 🤔
'Was vanmorgen begonnen, maar toen ik ging google op zijn naam zag ik al met wie hij gekozen heeft.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Was vanmorgen begonnen, maar toen ik ging google op zijn naam zag ik al met wie hij gekozen heeft.
Dus heb ook niet meer verder gekeken
Las nog meer, waardoor in dacht oke, weet de afloop al hoef ik ook niet meer te kijken
Ik wilde even kijken. Heb niet eens de binnenkomst van alles dames gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ja das dan ook niks.
Zelf ga ik niet kijken, trekt me op de 1 of andere manier niet
Dat stel van het eerste seizoen van die homo versie, Prince Charming, gaan trouwen (of zijn al getrouwd)quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken. Heb niet eens de binnenkomst van alles dames gezien![]()
Ik heb et de twee bachelors niet gekeken, vond daar ook niet zo veel aan..
Misschien ben ik er ook wel een beetje zat van, ze blijven toch nooit bij elkaar bijna nooit dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |