Er is een aflevering 13 die is in BE al uitgezonden en komt niet in NL als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef ThijsTH het volgende:
Slap einde bij Bachelor Belgie.....en er komt zo te zien geen reunie show?
Flauwquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is een aflevering 13 die is in BE al uitgezonden en komt niet in NL als ik het goed begrijp.
Bron: reality.fbi instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik heb gisteren ook de laatste aflevering gezien. Daarna direct gecheckt of ze nog bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren de laatste aflevering alweer gezien
quote:En ja dat zijn ze, zo leukZe zijn inmiddels zelfs getrouwd en ze hebben twee kinderen. Eindelijk eens een koppel dat na zo'n programma na een paar jaar nog steeds bij elkaar is.
Oh wat een leuk nieuws!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook de laatste aflevering gezien. Daarna direct gecheckt of ze nog bij elkaar zijn.
[..]
En heel veel hele extreme dingen doenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef Eikenbomen het volgende:
Nee, jij kan wel je hele leven kinderlijke filmpjes voor 12-jarigen maken zeker. Anywayzzz rare gast vind ik het.
Ja dat werd idd hier gespoilerdquote:Op donderdag 28 april 2022 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat was totaal geen verrassing dit aangezien het al weken geleden is uitgelekt dat hij samen met Merel is gespot. Of ze nog steeds samen zien we volgende week in de reünie.
Leonie ter Braak vindt de Vlaamse versie veel boeiender.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Flauw![]()
Fabrizio is echt vreselijk, hele show was eigenlijk ook fucking saai
Ik denk het ook....iemand al ideeen wie de Bachelotrette kan worden? Yolanthe misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was er een beetje reuring tenminste, dit was gewoon saai. Maar dat is tekenend voor het hele seizoen eigenlijk. Denk dat we volgend seizoen wel een Bachelorette editie krijgen weer eens.
Mij niet bellen reageerde ze toen dat gevraagd werd van de week.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat Yvonne Coldeweijer dit nog wel eens zou kunnen worden.
Dan zou ik me doodlachen, lijkt me interessant om te volgen 😂😂quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat Yvonne Coldeweijer dit nog wel eens zou kunnen worden.
Snap ik niks vanquote:Op zondag 1 mei 2022 16:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Leonie ter Braak vindt de Vlaamse versie veel boeiender.
https://www.mediacourant.(...)ticus-jij-bent-saai/
Bij de UK versie kwam de reünie een stuk later online, miss hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef Luxuria het volgende:
Waarom komt die reünie aflevering van de Bachelor België niet op Videoland?! Wat is dat nou weer voor onzin.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |