Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja hij weet steeds behendig voor te sorteren op wie hij eruit gooit.
Ik denk dat volgende week Yael zelf haar koffers pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef Dazalbest het volgende:
Je ziet bij wel meer dames de twijfels.... hij begint nu met verschillende te zoenen dus zo speciaal ben je zelf dan toch niet....
Stom wel want dat is nou eenmaal het programma, dus dat weet je natuurlijk van te voren... Thomas is gewoon alle dames aan het uitproberen en dat recht heeft ie ook wel.....
Overigens wel via een kanaal al gerucht wie het uiteindelijk is geworden...En via een juice kanaal schijnt dat;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler over 1 van de damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 16:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En via een juice kanaal schijnt dat;
Spoiler over 1 van de damesAls dat over Maureen waar is zou ik dat wel echt enorm triest vinden zeg…had ik me ook helemaal niet voorgesteld bij haar, zo lijkt ze me totaal niet, maar goed, ik verbaas me bij sommige mannen en vrouwen nergens meer over. De huidige tijd is echt te triest voor woorden wat dat soort dingen betreft, relaties die langer dan 5 jaar stand houden zijn al een enorme zeldzaamheid, en de cijfers betreft echtscheidingen liegen er ook niet om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic: ik vind dit seizoen wel een stuk leuker dan vorig seizoen, kan ook met de locatie deels te maken hebben misschien, Mexico en dan vooral het schiereiland Yucatán is echt super mooi, en een plek waar ik graag nog eens langere tijd heen wil
Maureen, Merel en Inge blijven denk ik tot het laatst over.
Je hebt je ogen dicht en krijgt ineens zijn lippen op je mond terwijl je denkt dat hij een beestje wegjaagt....ik zou me ook rot schrikken hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef ThijsTH het volgende:
Ik kijk ook nergens meer van op. Het zou wel verklaren waarom Maureen zo overvallen reageerde op die plotselinge kuspoging van Thomas.
Ja denk ik ook......had Indigo al wel als afvaller verwacht, maar die wil hij misschien nog wel een kans geven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat wel snel nu, met weer 2 minder. Nog 6 over. Maar eigenlijk lopen er veel voor spek en bonen bij, het is wel duidelijk dat het alleen gaat tussen Anna Noelle, Maureen en Inge.
Denk dat Merel ook kans maakt. En ik vind die Maureen helemaal niet sympathiek, die debiele gesprekjes die ze dan apart moet voeren lekker in scène gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
Gaat wel snel nu, met weer 2 minder. Nog 6 over. Maar eigenlijk lopen er veel voor spek en bonen bij, het is wel duidelijk dat het alleen gaat tussen Anna Noelle, Maureen en Inge.
Dit had ik ook verwacht....quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja denk ik ook......had Indigo al wel als afvaller verwacht, maar die wil hij misschien nog wel een kans geven.
Zij is ook wel een slijmpie bij hem vind ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo boeiend, maar kijk toch af en toe. Het valt me op dat veel vrouwen hem naar de mond praten. Dat eeuwige geneuzel over het reizen en het avontuur. Behalve Inge, die durft gewoon tegen hem in te gaan en eerlijk te zijn.
Ik vind haar ook de leukste, maar die platte schoentjes vind ik zo'n afknapper altijd bij vrouwen. Ik snap dat ze het doet omdat ze lang is, maar dan liever nog een paar cm langer en mooie hakjes wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef Dazalbest het volgende:
Vind eigenlijk alleen Anne Noelle echt en oprecht overkomen. Ze is bloedmooi, heel vrolijk en dan opeens zo'n pittig verhaal... denk dat ze er op de juiste manier in staat, mooi om te zien. Denk alleen niet dat Thomas haar uiteindelijk kiest.
Dat viel mij gister ook opquote:Op donderdag 31 maart 2022 01:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vind haar ook de leukste, maar die platte schoentjes vind ik zo'n afknapper altijd bij vrouwen. Ik snap dat ze het doet omdat ze lang is, maar dan liever nog een paar cm langer en mooie hakjes wat mij betreft.
Ja zo’n mooie meid! Ik vind hem ook wel op een bepaalde manier naar haar kijken, net als naar Maureen en Merel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef Dazalbest het volgende:
Vind eigenlijk alleen Anne Noelle echt en oprecht overkomen. Ze is bloedmooi, heel vrolijk en dan opeens zo'n pittig verhaal... denk dat ze er op de juiste manier in staat, mooi om te zien. Denk alleen niet dat Thomas haar uiteindelijk kiest.
Ja denk dat ze ook wel goed bij hem past. Erg zelfstandig en niet al meteen hoteldebotel maar gewoon realistisch dit aangaan...quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:16 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ja zo’n mooie meid! Ik vind hem ook wel op een bepaalde manier naar haar kijken, net als naar Maureen en Merel.
Wat is die gast een egotripperquote:
Inderdaad. Ook verreweg de meest 'normale' meid van het stel.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo boeiend, maar kijk toch af en toe. Het valt me op dat veel vrouwen hem naar de mond praten. Dat eeuwige geneuzel over het reizen en het avontuur. Behalve Inge, die durft gewoon tegen hem in te gaan en eerlijk te zijn.
Merel en Ascha zijn ook wel vrij normaal hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook verreweg de meest 'normale' meid van het stel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest vertrekken. Dat Indigo het nog zo lang volhoudt is me een raadsel, veel te jong eigenlijk. Maar krijg het idee dat ze van de productie haar er in willen houden net als die Indy van vorig jaar bij Tonny. Inge maakt wel TV moet ik zeggen. Vond deze aflevering daarom ook wel leuk, het 'kumbaya' gevoel wat ik kreeg dit hele seizoen gaat er een beetje uit. Er komt wat meer dynamiek wat het leuker maakt om te kijken.Allemaal cabaretteketet!
BLIJF VAN HAAR VENT AF!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het eigenlijk helemaal niet zo'n verrassende exit, je zag hem bij andere dames wel echt meer een klik hebben. Maar wat was Inge zich aan het aanstellen zeg....
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neusquote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
Heeft Merel nou zo'n vreemd kapsel of zijn haar extentions erg zichtbaar?
Ja vorige week viel het super erg op idd. Zonde.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neus
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef Magica het volgende:
Storen is een groot woord trouwensmaar er is iets mee
Dat niet alleen, haar stem is ook vervelend en haar voortdurend roepen dat ze er uit vliegt. Ik kijk met kromme tenen mee naar dit guilty pleasure programma, net als BZV, zo nep, dat het toch weer leuk is, hahaquote:Op woensdag 13 april 2022 16:00 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureen
Ja dacht al, aan wie doet ze me nou toch denken.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Dazalbest het volgende:
Zonde dat Inge eruit is, vond haar juist wel goed passen bij m, zeker voor langere termijn.
Wat lijkt Maureen veel op Kiki Classen uit Zeg eens aaaa van vroeger......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |