Echt he!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:24 schreef Max23 het volgende:
Gadverredame wat een ongelooflijke klootzak hoe Thomas dit verwoord heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Jaaa ik ook! Ben inmiddels bij aflevering 14quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pas één aflevering gezien maar nu al hooked aan de Australische Bachelor![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren de laatste aflevering alweer gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jaaa ik ook! Ben inmiddels bij aflevering 14
Vond ik ook sneu, had wel wat minder gekunnen, je bent m’n droomvrouwquote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef Dazalbest het volgende:
Apart ja hoe Thomas het verwoorde..... mooi gescript om het spannend te maken maar niet erg netjes naar Maureen. Je zag haar echt reageren op zijn uitspraken alsof het een bevestiging was naar haar.... ik voelde de 'maar' wel aankomen. Bij de bachelor finales die ik heb gezien valt altijd de eerste die het gesprek krijgt af....
Nee klopt. Maureen heeft nog geen idee en ik snap heel goed dat ze na de 24 uurs date hoge verwachtingen had. Wij zien alles en ik denk dat de keuze voor Merel al langer duidelijk was. Ook bin Thomas..quote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef Sway- het volgende:
[..]
Vond ik ook sneu, had wel wat minder gekunnen, je bent m’n droomvrouw. Was verder niet zo verrassend, denk dat hij zich vooral aangetrokken voelde tot Maureen maar ze ook wat te jong/onvolwassen voor hem was.
Gaat denk ik meer om de opbouw in het gesprek...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja, of het handig verwoord was.....ze kreeg een boodschap te horen die ze niet wilde horen, dan is een teleurstelling niet te verbergen natuurlijk. Denk dat Thomas haar heeft willen zeggen dat hij haar ook wel echt leuk vond, maar zijn voorkeur was gewoon voor Merel.
Wat denken jullie? Zullen ze nog samen zijn? Je zag in de preview volgens mij een nog wel stralende Thomas.....
Ja precies...quote:Op woensdag 27 april 2022 20:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer om de opbouw in het gesprek...
Je bent mijn droomvrouw
Ik wil je niet meer laten gaan.....
Alles voor de kijkcijfers....
Ik geloof best dat Thomas en Merel het een tijdje volhouden. Het lijkt me vooral lastig te tijd tussen laatste opname en uitzending..
We gaan het zien....weekje nog
Wel lullig om dan seks te hebben met Maureen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:31 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nee klopt. Maureen heeft nog geen idee en ik snap heel goed dat ze na de 24 uurs date hoge verwachtingen had. Wij zien alles en ik denk dat de keuze voor Merel al langer duidelijk was. Ook bin Thomas..
Er bleek toch nergens uit dat ze dat gehad hebben?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wel lullig om dan seks te hebben met Maureen.
DIe heb ik afgekeken, is veel leuker als de Nederlandse versiequote:Op vrijdag 22 april 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pas één aflevering gezien maar nu al hooked aan de Australische Bachelor![]()
![]()
IK had dit nog nergens gelezen, moet trouwens de aflevering van deze week ook nog kijken was er nog niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat was totaal geen verrassing dit aangezien het al weken geleden is uitgelekt dat hij samen met Merel is gespot. Of ze nog steeds samen zien we volgende week in de reünie.
Ja vond ik ookquote:Op donderdag 28 april 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik afgekeken, is veel leuker als de Nederlandse versie
MAFS Australië is ook veel leuker als de Nederlandse.quote:
Ja! Al werd er in het laatste seizoen één koppel volledig afgebrand terwijl ze nu nog steeds gelukkig samen zijn en een tweeling hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MAFS Australië is ook veel leuker als de Nederlandse.
Hier is alles zo zoetsappig
O echt, dat wist ik niet wat leuk zeg dat ze nog samen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja! Al werd er in het laatste seizoen één koppel volledig afgebrand terwijl ze nu nog steeds gelukkig samen zijn en een tweeling hebben.
Nou dit is daar nog een rechtszaak geweest zelfsquote:Op donderdag 28 april 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet wat leuk zeg dat ze nog samen zijn.
Er wordt in die buitenlandse MAFS altijd wel iemand afgebrand.
Ik vraag mij altijd af of het echt is of dat ze moeten doen alsof
Dat heb ik niet eens allemaal meegekregen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dit is daar nog een rechtszaak geweest zelfs
Via hun instagramquote:Op donderdag 28 april 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens allemaal meegekregen.
Waar lees je dat allemaal dan?
O vandaar. Ik volg niemand vandaar dat ik het niet wist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |