Nahhh gaan we toch gewoon met de auto?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja dat is ook wel goed om ff in de gaten te houden
@:Meridiaan als we met de trein gaan gaat mijn laatste kans om thuis te komen (treintje naar Ede Centrum) om 23:32 vanaf Bijlmer Arena
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nahhh gaan we toch gewoon met de auto?
Tadaaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:40 schreef lashatumbai het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er dit jaar minder artiesten aanwezig zullen zijn. Andere jaren is de line up rond dit tijdstip al wel groter.
Komt goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar we splitten dan sowieso de benzinekosten hoor want anders voel ik me schuldig met deze prijzen
Zin inquote:Op zondag 13 maart 2022 19:28 schreef molloot200 het volgende:
Geüpdatet lijstje
1. Albanië - Ronela Hajati - Sekret
2. België - Jérémie Makiese - Miss You
3. Ierland - Brooke - That's Rich
4. Bulgarije - Intelligent Music Project - Intention
5. Nederland - S10 - De Diepte
6. Polen - Ochman - River
7. Litouwen - Monika Liu - Sentimentai
8. Malta - Emma Muscat - I Am What I Am (?)
9. Kroatië - Mia Dimsic - Guilty Pleasure
10. Finland - The Rasmus - Jezebel
Support: Maggie MacNeal, Linda Wagenmakers & Getty Kaspers
Ik twijfel nog steeds. Het zit voor mij in een hele drukke week maar ik heb er stiekem wel heel veel zin inquote:
Ja hoewel als je het nu al doet, kun je er ook weer rekening mee houden qua planning en juist bij een drukke week is het lekker om ook al ontlading hebt ingepland en dat je gewoon weet dat je op zaterdagnamiddag/avond even nergens aan hoeft te denkenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Het zit voor mij in een hele drukke week maar ik heb er stiekem wel heel veel zin inMaar ik wil even wachten tot ik dichter op die week zit dat ik meer weet qua planning en zo.
Ik denk het wel zo te lezen hier en daarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef Fred_B het volgende:
Was er ook nog animo en enthousiasme voor een meet rond dit evenement? Ik hoop er zelf bij te zijn, dus even vanwege logistieke redenen de vraag
Zo hoor ik hem ook steeds en het gaat er nooit meer uit.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook steeds die valse uit Ding a Dong als ik haar naam hoor
Voor zover ik begrepen heb ontmoeten we elkaar sowieso vooraf alvast ergens!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef Fred_B het volgende:
Was er ook nog animo en enthousiasme voor een meet rond dit evenement? Ik hoop er zelf bij te zijn, dus even vanwege logistieke redenen de vraag
Oh godquote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef Momo het volgende:
Zie wel dat Ajax - Sparta Rotterdam ook die avond is, zal wel lekker druk zijn daar op het plein
Help.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef Momo het volgende:
Zie wel dat Ajax - Sparta Rotterdam ook die avond is, zal wel lekker druk zijn daar op het plein
Sowieso bij de Ierse pub een uurtje oid vooraf.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb ontmoeten we elkaar sowieso vooraf alvast ergens!
Ja die had Cee al gevonden toen we zochten naar of we in het hotel weer tot vijf uur in de ochtend wakker gaan liggen van de bezemwagen van Ziggo net als vorige keer toen er een hardstyle feest was.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef Momo het volgende:
[..]
En een uitverkocht Blof concert in de Ziggo Dome
Ik zal even DM’en. Station Bijlmer is maar een kwartier met de trein vanaf Utrecht CS, dus we kunnen ook daar afspreken.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso bij de Ierse pub een uurtje oid vooraf.
Maar als er liefhebbers zijn om eerder op te dag nog te meeten? DM even! Op basis van amino kunnen we dan even kijken!
Ik vroeg me even af welke van de twee hosts jij nou vals noemde en vond het al NIKS voor jouquote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook steeds die valse uit Ding a Dong als ik haar naam hoor
It’s a perfect stormquote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef Momo het volgende:
[..]
En een uitverkocht Blof concert in de Ziggo Dome
Kan niet wachten op dat alle media gaan vragen aan deze edgelord een stukje van zijn lied te zingenquote:
Ik ga niet bij het concert zijn, maar zou voor een meet best naar Amsterdam willen afreizen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig is hij wel precies van mijn leeftijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OOK![]()
![]()
(Ik had z'n moeder kunnen zijn he)
Het is altijd tijd voor een hete ESF deelnemers topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
Is het al tijd voor een hete esf 2022 deelnemers topic?
Ik voel me alleen niet echt geroepen om eentje te maken, aangezien ik nog niet echt eye candy heb dit jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor een hete ESF deelnemers topic.
JAAA STEFAN KOMT!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een feestje met Subwoolfer of Zdob si Zdub en op het rocknummer van The Rasmus.
En op een knappe man als Stefan
De knapste man is bij San Remo geweest. En die deed niet eens meequote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
Is het al tijd voor een hete esf 2022 deelnemers topic?
Francesca in 2016, Francesco Gabbani in 2017. Dus alleen maar als ze Francesco/a heten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Is Italië ooit bij een Eurovision in Concert geweest?![]()
Francesco Gabbani was de laatste volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Is Italië ooit bij een Eurovision in Concert geweest?![]()
Die mogen per wet niet het land uit, doen ze ook niet als ze actief dingen ziet regelen en mee doen op insta.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Duncan als gastoptreden? Misschien dat de mannen van Oekraïne komen maar die kans lijkt me klein.
Dat is toch niet very exciting? We weten dat die alle schnabbels die met het ESF te maken hebben meepakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Francesca in 2016, Francesco Gabbani in 2017. Dus alleen maar als ze Francesco/a heten.
Ik denk dat het Keiino is die komt want die komen ook naar Londen.
Als ze bv eerst niet zouden komen en nu tóch kunnen zou ik het best snappen als ze even kwijt willen dat ze supergoed nieuws hebben gekregen. Even een beetje hypen om nog wat extra kaartjes te verkopen. Dat verdienen ze wel na twee keer annuleren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Francesco Gabbani was de laatste volgens mij
Maar zou een beetje apart zijn om Italië speciaal met zo'n tweet aan te kondigen en de rest niet
Genoeg Keiino fans nog die er helemaal lyrisch over worden, maar wel met name in de UK en Australië volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is toch niet very exciting? We weten dat die alle schnabbels die met het ESF te maken hebben meepakken
Benjamin Ingrosso was er in 2018 bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Of de aanwezigheid van de Zweedse Cornelia? Of zijn de Zweden er normaal elk jaar bij?
Ja, of Australië, is wellicht ook wat lastiger met inreizen? Maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Benjamin Ingrosso was er in 2018 bij.
En ik denk dat EiC niet een bepaalde act van het huidige speelveld echt extra op zal hypen. Tenzij het écht heel bijzonder is dat ze komen, en dat zou dan Oekraïne zijn, en dus vrijwel onmogelijk.
Oh God hou op met mequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef Mlita het volgende:
The Roop heeft ook aangekondigd pre parties te doen
Daar dacht ik ook even aan maar dan implodeer ik echt helemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:18 schreef Greys het volgende:
Waylon met Ilse?
Dat zou nog eens speciaal zijn.
Maar óók The Roop is het niet volgens EiC zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef Mlita het volgende:
The Roop heeft ook aangekondigd pre parties te doen
oeeeeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:53 schreef Em31 het volgende:
Barbara Pravi is dan ook in Nederland trouwens (of nouja 7 april laatste optreden hier van haar tour)
Ben Cramer, jawel!quote:
Ik ging dus net even kijken, man man manquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
Klinkt als een goed moment om naar de wc te gaan, een beetje van het niveau van haar twitter tijdlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |