Benjamin Ingrosso was er in 2018 bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Of de aanwezigheid van de Zweedse Cornelia? Of zijn de Zweden er normaal elk jaar bij?

Ja, of Australië, is wellicht ook wat lastiger met inreizen? Maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Benjamin Ingrosso was er in 2018 bij.
En ik denk dat EiC niet een bepaalde act van het huidige speelveld echt extra op zal hypen. Tenzij het écht heel bijzonder is dat ze komen, en dat zou dan Oekraïne zijn, en dus vrijwel onmogelijk.

Oh God hou op met mequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef Mlita het volgende:
The Roop heeft ook aangekondigd pre parties te doen

Daar dacht ik ook even aan maar dan implodeer ik echt helemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:18 schreef Greys het volgende:
Waylon met Ilse?
Dat zou nog eens speciaal zijn.

Maar óók The Roop is het niet volgens EiC zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef Mlita het volgende:
The Roop heeft ook aangekondigd pre parties te doen

oeeeeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:53 schreef Em31 het volgende:
Barbara Pravi is dan ook in Nederland trouwens (of nouja 7 april laatste optreden hier van haar tour)

Ben Cramer, jawel!quote:

Ik ging dus net even kijken, man man manquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
Klinkt als een goed moment om naar de wc te gaan, een beetje van het niveau van haar twitter tijdlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |