quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nine. op 15-02-2022 20:28:16 (Layout gifjes gefixed) ]
Geen onderhuidse chip hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Betalen met je telefoon.
Gewoon met je horloge als een baas die rekening aftikken.
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margheritaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Benny het volgende: Pizza Margarita. Dat is als Vanille ijs kiezen bij een ijscosalon. Je bent af!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Ik krijg trekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
En de napolitaanse denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
Allebei vind ik het best.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Ik ben niet dik, ik ben bourgondisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
Walgelijk al die mensen die "bourgondisch" gebruiken als kutsmoes voor overgewicht
Ieder pondje komt door het mondje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
Walgelijk al die mensen die "bourgondisch" gebruiken als kutsmoes voor overgewicht
NoCigar neukt ook allesquote:
Zuiden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pareltje uit het zuiden. Statistieken on point.
Slanke dennen met lekkere billetjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ieder pondje komt door het mondje.
Ik ga alleen voor slank.
quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat mij al tijden stoort is dat dat laatste gifje niet netjes naast de vorige staat, maar eronder
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zuiden?
Beter opletten. Deze komt uit het gebied van @:caland .
Hij ziet er wel uit als iemand die uit Nijmegen komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Als je eigenlijk uit Cuijk komt kom je dus niet uit Nijmegen
Mongool
Kom vegte danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als iemand die uit Nijmegen komt.
Heel fout opgemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Stefanovich het volgende:
Dit zijn net etalagepoppen....manequins
Zit nu op mobiel, maar ik zie ze netjes uitgelijnd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
[..]
[..]
Al besproken
(niemand geeft een sjoege)
Welke windrichting hang jij aan je eigen streek dan?quote:
Opstijgende wimpersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Lijkt op de vriendin van Andy van der Meijden
Zou je die doen?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is nog erger, nu is alles onder elkaar.
Venlo. That explainsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie schouders
Maar rood haar, dom en onaantrekkelijk
Ohhh, je wil alles naast elkaar? Ook goedquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is nog erger, nu is alles onder elkaar.
Want dat is relevant?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even haar intelligentie en karakter afwachten
Ik had verwacht dat je haar te ordi zou vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even haar intelligentie en karakter afwachten
Wordt tijd dat ik WK mod wordt met een bepaalde user als DUO.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik WK mod wordt met een bepaalde user als DUO.
@3rr0r incoming typoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik WK mod wordt met een bepaalde user als DUO.
Eindelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef Nine. het volgende:
De OP is weer geüpdatet. Nu met de gifjes naast elkaar
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef Nine. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef Nine. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Keep First Dates alive
Definitief einde tijdperk COR 25 februari.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Keep First Dates alive
Daar gaan de Posts van veel mensenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Definitief einde tijdperk COR 25 februari.
Op mobiel ziet het er idd steeds prima uitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar op mobiel zie je dat dus echt niet....
Ik zie de helft van de aflevering niet, want hier alles lezen en typenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Fosive het volgende:
Is dit topic op mobiel niet superirritant? Continu handmatig refreshen
First dates hoor je niet mobiel te kijken, maar op de bank of vanuit bed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar op mobiel zie je dat dus echt niet....
Ben jij wel een vrouw?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de helft van de aflevering niet, want hier alles lezen en typen
Jij denkt dat we mobiel aan de eettafel zitten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
First dates hoor je niet mobiel te kijken, maar op de bank of vanuit bed.
Met badjas, hoodie en warme deken.
En lauw water.
Ik lig languit op de bank tv te kijken, ik FOK! op m'n mobieltjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef Coco het volgende:
First dates hoor je niet mobiel te kijken, maar op de bank of vanuit bed.
Met badjas, hoodie en warme deken.
En lauw water.
Welke outfit?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik lig languit op de bank tv te kijken, ik FOK! op m'n mobieltje
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Hexagon het volgende:
Knap is ze niet maar ze heet toch iets waardoor ik na een paar bier toch te nieuwsgierig zijn hoe het is om seks met haar te hebben.
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Sjee. Wat een specs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.
Fascinerendquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
Omdat ik net voor First Dates thuiskwam en op de bank neerplofte misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
@Caland Wat draag jij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
Allebei. Wat een opluchting voor zequote:
Het topic daarentegen is erg gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een tyfus saaie aflevering.
Ja af en toe heb ik dat wel eens. Een vrouw die ik met de beste wil van de wereld niet knap kan vinden maar je op een of andere manier toch wil doen.quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Oh ik die blonde met het reizuh @:DKUp
Warm badquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het topic daarentegen is erg gezellig
Ach morgen weer een inclusieve avondquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een tyfus saaie aflevering.
Neuhquote:
Ciao!quote:
rustigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Afstand en lockdown
Wat een kut excuus altijd man
Dit programma levert echt helemaal niks op nooit, waarom nemen ze de moeite nog.
Yes!quote:
Echt nietquote:
Eind deze maand ergensquote:
Misschien kunnen we @Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaartquote:
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
We zitten al in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topic
De boel een beetje opzwepen
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoeldequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten al in het betreffende topic
Die is nog niet echt inclusief zoals hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoelde
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is nog niet echt inclusief zoals hier
Boer is meer iets voor lesbiennes dan voor homo's denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Fosive het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoen
Transgenderboeren wellicht over 10 jaar
Wel een goed idee om dat ding eens te updatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
Is dat die met krulletjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Serveerster Mattia is de dochter van Wim Kieft
Leuke vondstquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Wim heeft overal dochters.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
19:27quote:
Oh die is leuk.quote:
Wie was nr 2?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is trouwens op de derde plaats geëindigd om Sergio op te volgen.
Het is alleen geen donderdagquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat @:Zipportal er straks ook is, op donderdag zijn er altijd leuke kandidaten.
Voor morgen heeft hij zich ook aangemeld. Morgen zijn de betere kandidaten. Maar we gaan er vandaag ook voor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het is alleen geen donderdag
[ afbeelding ]
Dit gaat 1 grote deceptie worden….quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor morgen heeft hij zich ook aangemeld. Morgen zijn de betere kandidaten. Maar we gaan er vandaag ook voor.
Zulks een negativiteit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit gaat 1 grote deceptie worden….
Sorry poes, maar hooggespannen verwachtingen leiden vaak vooral tot teleurstellingen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een negativiteit.![]()
Juist nu we dicht bij elkaar gaan zitten tijdens de storm.
Als je kritisch bent niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sorry poes, maar hooggespannen verwachtingen leiden vaak vooral tot teleurstellingen.
Dag 8quote:
Leuk karakterquote:
Haai en haaied @DKUpquote:
Oh vandaar dat @Nine. nog onderweg isquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zat nog ff LLDL te kijken.
Maar idd, stevige dijtjes
Bierfles er in zeker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef tja77 het volgende:
Deze gaan scharen en vervolgens kontneuken.
Ik las diabetesquote:
Ja, zat een fok!er bij LLDL, maar bleek dat ie van bokt.nl was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat @:Nine. nog onderweg is
In je mandquote:
Tijd voor verschillende outfits inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef tja77 het volgende:
Denies heeft haar rode meurende outfit weer aan.
Net als Sergio moet ze waarschijnlijk het hele seizoen met dit outfitje doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef tja77 het volgende:
Denies heeft haar rode meurende outfit weer aan.
Stinkende bendequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Net als Sergio moet ze waarschijnlijk het hele seizoen met dit outfitje doen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké, wie hier zouden er allemaal Olga Commandeur doen?
Limburg zou ook een nachtmerrie zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
Eindigen in het oosten, een soort van nachtmerrie.
Maastricht is prima, de rest meh.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Limburg zou ook een nachtmerrie zijn
Gelukkig kan @Zipportal morgen in de herkansingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |