quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nine. op 15-02-2022 20:28:16 (Layout gifjes gefixed) ]
Geen onderhuidse chip hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Betalen met je telefoon.
Gewoon met je horloge als een baas die rekening aftikken.
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margheritaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Benny het volgende: Pizza Margarita. Dat is als Vanille ijs kiezen bij een ijscosalon. Je bent af!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Ik krijg trekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
En de napolitaanse denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De beste Napolitaanse pizzazaken hebben één, misschien twee varianten, en altijd Margherita
Allebei vind ik het best.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever iemand die over pronouns begint dan iemand die een zelfverklaarde Bourgondiër is.
Ik ben niet dik, ik ben bourgondisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
Walgelijk al die mensen die "bourgondisch" gebruiken als kutsmoes voor overgewicht
Ieder pondje komt door het mondje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
Walgelijk al die mensen die "bourgondisch" gebruiken als kutsmoes voor overgewicht
NoCigar neukt ook allesquote:
Zuiden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pareltje uit het zuiden. Statistieken on point.
Slanke dennen met lekkere billetjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ieder pondje komt door het mondje.
Ik ga alleen voor slank.
quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat mij al tijden stoort is dat dat laatste gifje niet netjes naast de vorige staat, maar eronder
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zuiden?
Beter opletten. Deze komt uit het gebied van @:caland .
Hij ziet er wel uit als iemand die uit Nijmegen komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Als je eigenlijk uit Cuijk komt kom je dus niet uit Nijmegen
Mongool
Kom vegte danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als iemand die uit Nijmegen komt.
Heel fout opgemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Stefanovich het volgende:
Dit zijn net etalagepoppen....manequins
Zit nu op mobiel, maar ik zie ze netjes uitgelijnd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
[..]
[..]
Al besproken
(niemand geeft een sjoege)
Welke windrichting hang jij aan je eigen streek dan?quote:
Opstijgende wimpersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Lijkt op de vriendin van Andy van der Meijden
Zou je die doen?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is nog erger, nu is alles onder elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |