Eind deze maand ergensquote:
Misschien kunnen we @Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaartquote:
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
We zitten al in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topic
De boel een beetje opzwepen
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoeldequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten al in het betreffende topic
Die is nog niet echt inclusief zoals hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoelde
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is nog niet echt inclusief zoals hier
Boer is meer iets voor lesbiennes dan voor homo's denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Fosive het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoen
Transgenderboeren wellicht over 10 jaar
Wel een goed idee om dat ding eens te updatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
Is dat die met krulletjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Serveerster Mattia is de dochter van Wim Kieft
Leuke vondstquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Wim heeft overal dochters.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
19:27quote:
Oh die is leuk.quote:
Wie was nr 2?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is trouwens op de derde plaats geëindigd om Sergio op te volgen.
Het is alleen geen donderdagquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat @:Zipportal er straks ook is, op donderdag zijn er altijd leuke kandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |